Beutyblogtopic XL #15

mijn god zeg, wat kan ze nou weer verkeerd doen aan op een boot zitten

57 likes

Als dit net niet is
 doe mij dezelfde boot en vind het prima om net niet te zijn.

12 likes

“maar jij bent niet echt een tomatenplukker”
“Tomaten
? We zijn aardbeien aan het plukken”

:joy::joy::joy: Echt m’n lievelingsvideo haha.
En vervolgens is alles ‘achteraan’ groen :joy:

9 likes

Echt waar sorry maar dat “net niet” is oud en ik beeld me iedereen die dit na jaren nog steeds gebruikt om Mascha te omschrijven als de sufste persoon op aarde in haha, pfff niet alles en iedereen hoeft ~aesthetics~ te zijn

17 likes

Love Mascha, ik vind haar echt heel mooi en denk dat ze heel lief is. Maar het ‘probleem’ zie je goed bij de foto’s van haar babyshower, de anderen zijn helemaal gestyled over alles is tot in de puntjes nagedacht om het er stylish uit te laten zien. Mascha ziet er ook mooi uit maar het is niet net zo gelikt als de anderen.

Ik vind dat gemaakte van die anderen juist vreselijk dus ben juist blij dat Mascha dat niet heeft, maar ik snap wel waar het ‘net niet’ wel steeds vandaan komt.

6 likes

Ja maar eh, die babyshower was een verrassing dus zij dacht dat ze, hoogzwanger op een bloedhete dag(!!!), naar het park ofzo zou gaan met haar gezin. Vind je het ff logisch dat je er dan niet perfect gestyled uit ziet, heeft niks met “net niet” te maken.

Ben het normaal echt vaak eens hoor met dat er dingen net niet zijn bij haar, maar dit vind ik echt een slecht voorbeeld.

85 likes

Ja ik snap ook wel waar het vandaan komt hoor, maar ik begrijp niet hoe mensen het leuk blijven vinden om te herhalen
 Zeker als het gaat om een verrassingsboottocht, kom op zeg haha.

Daarbij heb ik het idee dat dat hele gecureerde (queenofjetlags-, JosĂ©-style etc) inmiddels al een poos niet meer de heersende standaard/trend op sociale media is dus ik vind het ook gewoon passĂ© om iemand als Mascha daarmee te blijven vergelijken. Die vrouw is al 15 jaar succesvol met haar eigen maniertjes en stijl, dat “net niet” is juist 100% wĂ©l on brand voor haar.

29 likes

Nou ja ze heeft gewoon net geen smaak.

8 likes

Ja ik snap dat ze niet helemaal is opgedoft hoor :sweat_smile: maar ik zou dat bij die andere nooit zo verwachten. Ik denk dat zij het het later nog eens zouden inplannen voor een insta moment, of eerst naar huis rijden om zich op te dirken voor de aestetics

Maar ook eens met @Kwal want dit is wel haar signature en juist daarom vind ik haar leuker dan die andere meiden

3 likes

Joh het halve forum dat op Mascha loopt te zeiken heeft zelf ook geen smaak
wat maakt het uit.

12 likes

Ik vind die AD van Vera waarin ze een broodje cottage cheese zit te eten en vervolgens begint over brokkelige vaginale afscheiding echt zo onsmakelijk. Nu ga ik bij cottage cheese elke keer aan vaginale afscheiding denken, dit is een associatie die ik niet had willen hebben :sob:

32 likes

Ja het is echt heeeel onsmakelijk. Sowieso vind ik haar stijl van reclame maken erg ongemakkelijk en viezig. En dan reacties van: omg je doorbreekt een taboe, wat geweldig!

28 likes

Ik krijg sowieso echt bizar veel reclames over vaginale afscheiding de afgelopen tijd. Ben niet eens preuts over dit soort onderwerpen maar waarom moet ik hiermee geconfronteerd worden in mijn TikTok rondje?

5 likes

Hahaha ik zag dit tijdens mijn ontbijt en toen dacht ik ook ‘‘nope te vroeg voor dit’’.

4 likes

Terwijl je aan je broodje huttenkase zat?

3 likes

Een lekker bakje kwark.

5 likes

ik vind een net-niet mascha met een lelijke smaak zo veel leuker dan al die perfect gestijlde dertien in een dozijn influencers

35 likes

Sausen
 Here we go again

9 likes

En op de achterkant staat het wel goed :joy:

1 like

24 rub smikkel smoke

8 likes