Ja daarom vind ze ze ook mooi
Nee ze is geen Vera.
Ben jij wel eens jaloers op gregor?
- Ja man hij heeft het echt getroffen met zân vrouw joh, huis in Amsterdam, huis in Florida, boot en doet zelf amper iets
0 stemmers
Echt de trophyman game gewonnen hij.
Jaloers, ja. Maar hij is al zo veel jaar zoân liever partner voor Mas (op het aardbeienincident na) dus wat mij betreft is het hem wel gegund
Ja minus de chronische rugklachten, dat lijkt me wel verschrikkelijk. Maar ik kijk de vlogs niet meer regelmatig dus misschien is dat inmiddels toch veranderd idk
Ja ik vind hem, buiten de typische Jeroen dingen, een lieverd.
@JuneOsborne ja dat en ik hoef ook geen twee kinderen of seks met Mas maar puur de lifestyle is wel echt relaaaaaaaxed
Hij was dan ook dé hunk van de school!!!1
Ja en ik niet
Dit is ook echt een variant van; hij had een tien voor zijn Engels.
Ik begrijp je reactie denk ik niet. Je vind hem geen goede partner? Of je vind dat hij moet werken? Als je niet hoeft, waarom zou je
En mas maar denken dat zij de jackpot heeft gewonnen met deze hunk, wel schattig
Kak nee ik vind Mas en Gregor een leuke match, het maakt toch niks uit wat wij ervan vinden. Mijn persoon is het niet, maar ik hoef ook niet met hem samen te leven.
De toelichting op; hij had een tien voor zijn Engels; het was eigenlijk bedoeld als reactie op FredPaillet omdat hij was de hunk van de school steeds weer terug blijft komen.
Zelfde als Jellybaff.
wat is het aardbeienincident? ik ken dit niet haha
Ja deze video en de vlog waarbij hij aangeeft te tellen hoeveel sushi iedereen eet âzodat iedereen genoeg krijgtâ zijn wel echt dieptepunten
hahahahahahha ik ga stuk, ik heb dit nog nooit gezien maar wat een parel. zo irritant omg ânaar achter!!!â. echt goed gefilmd ook
Nee, dAt wAs vOoR dE gRaP
Ik herinner me ook een vlog bij Universal wanneer ze bij Harry Potter komen en Krek opeens alles wat Mascha zegt afbreekt en betweterig begint te doen wanneer zij iets zegt. Doet ie wel vaker vind ik, corrigeren en laten blijken dat hij de allesweter is
Dat doet ie eigenlijk altijd wel. Als je het tenminste kan verstaan met dat gemompel van hem.
Mascha en Gregor op hun boot⊠ik weet niet wat er aan mankeert maar het hele plaatje voelt weer als net nietâŠ