Beutyblogtopic XL #15

Kan dit hele onderwerp gewoon gestaakt worden? Wat een vervelend gedoe. Er zijn topics voor als je het erover wil hebben.

12 likes

Is dit clickbait?

• Ja, de eerste dag is nog niet gepland, laat staan de hele reis
  • Nee, ze hebben echt alles geplaned
  • Half, ze denken dat ze het hebben geplaned maar eigenlijk hebben ze gewoon een paar dingen op stickers geschreven en is het een uur lang wartaal

0 stemmers

4 likes

Joh wat een ophef weer, zo zwaar bedoel ik het helemaal niet. Ik vind 23 kg gewoon zoveel klinken voor iets wat je maar een beetje ziet. Dat verbaast mij gewoon. Meer niet

4 likes

Ja en ik vind zon opmerking dom meer niet.

40 likes

23 kilo is 2/3e Wendy van Dijk, mijn favoriete unit om gewicht in uit te drukken.

23 likes

Georganiseerd??
Waar???

31 likes

Ik zat net een vlog te kijken van afgelopen week en dan zie je opeens een random shot van 10 seconden dat Gregor in de gang op de vloer ligt te slapen op klaarlichte dag, zonder context.
Is dat nou het “Zo moe ben je nou als je een kind hebt” life?

17 likes

Vind ik ook wat flauw, 34 kg is zwaar anorexia. Ondergewicht is ongezond, net als overgewicht. Fatshamen is niet nodig maar thinshamen ook niet.

3 likes

De grap was dat Wendy dat programma Obese presenteerde en toen was iemand 45 kilo afgevallen. Wendy sprong vervolgens op en weer van zijn rug af, zonder het te vragen, en toen kirde ze “je bent een hele Wendy verloren!”

Ik denk niet serieus dat Wendy 34 kilo weegt. Ik had gewoon geen zin om de juiste berekening te maken want ik had niet gedacht (maar op dit forum natuuuuuuuuurlijk wel kunnen verwachten) dat iemand de berekening serieus zou nemen en zou denken dat ik het meende.

Coke maakt dun, maar niet zo dun :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Hahaha Chantal Janzen had toen in haar blad staan “Wendy van Dijk heeft een cokeverslaving” maar dat ging over een onbekende vrouw die ook Wendy van Dijk heette.

Maar Chantal en Wendy mogen elkaar niet (Wendy’s carrière is getanked en die van Chantal juist niet) en Wendy had eerder allemaal shady tweets over Chantal geliked maar dat was omdat ze “gehacked was”. En toen had Chantal dus “per ongeluk” die headline gepubliceerd en “niet bedacht” dat iedereen zou aannemen dat het over Bekendy ging en niet een random vrouw. Maar dat was succesvol omdat er over WvD al jaren die roddels over coke gaan.

38 likes

K weet het ook niet haha, alleen video 4 en 5 gezien en ze gaan naar Amerika en naar Jamaica vanuit Amerika.

Geloof nog voor de echte zomer.

4 likes

Volgens mij eind april

4 likes

Ja maar er was toen toch ook zo’n roddel op dit forum of nog op EGF dat een forummer een ‘blonde BN-er’ met een kind op haar arm had gezien die coke aan het kopen was? En toen gokten mensen ook Wendy van Dijk.

3 likes

Ja klopt

Was bevestigd dat dat over Yvon Jaspers ging.

4 likes

Wacht even! Is er ook bevestigd wie dit was?!
En het was Yvonne Jaspers?!?!

image

Nou, sorry ik blijf liever in de illusie dat het Wendy/Chantal of Nicolette van Dam is.

19 likes

Ja de forummer had toen gedropt in de final minutes van ellegirl dat het ging over een volwassen vrouw in een jurk met meerdere Paisley patroontjes in contrasterende kleuren, mogelijk Oilily of King Louis. Ook werd de dealer aangesproken als “menneke toch”, dus het moet wel Yvon zijn.

26 likes

Oh god ik voel weer een halve kaassoufle mythe ontstaan

11 likes

En een tattoo van For Farmers in een hartje op haar rechter bovenarm.

11 likes

Hahahaha kut dacht ff dat het eindelijk echt bekend was. Nog steeds zuur dat iemand ooit die bom dropte en nooit heeft verteld om wie het ging :pensive:

9 likes

Ik geloofde dit hahahha tot het menneke toch

14 likes