Beutyblogtopic XL #15

Dievan jou zijn vast lief hoor :kissing_heart:

13 likes

niet alleen blonde kinderen hoor ze haat kaytje ook

3 likes

Alle og forum leden moeten even op de insta van naturalis museum kijken vandaag haha

25 likes

Ahh die 2e foto ook. Kijkt je zo zielig aan :pleading_face:

6 likes

Aaah

8 likes

Plannen voor dummies is blijkbaar haar idee van prikkelvrij.ā€œDit is maandag, en dinsdag en woensdag en donderdagā€¦ā€
Wat een gemaakt gedoe dit.

22 likes

Kan iemand mij uitleggen wat hier geestig aan is? Ik ben bang dat deze grap aan mij voorbij is gegaan (ben wel OG genoeg om bettygate live te hebben meegemaakt)

6 likes

Het is een veenmol

11 likes

Is dat alles? Geen referentie aan ƩƩn van de grote 3 oid?

6 likes

Het is ongeveer de mascotte van het forum. Als je er op zoekt vind je nog veel meer info en plaatjes, haha

10 likes

Mascotte of uitgekauwd forummotief?

9 likes

Ik kan me nog herinneren dat ze ergens in een vlog zei ā€œja, het gaat een heel andere video worden, ik ga langzaam en zacht pratenā€. Nou, ik zat recht overeind toen ze opende met een schel ā€œhoi, ik ben Maschaā€ en mijn geluid stond echt niet hard :joy:

12 likes

Mascha gebruikt liever de woorden ā€œoud en/of autistischā€

Edit: dus wel verwachten dat iemand moeite heeft met chronologisch plakken van een sticker per dag, maar het vanzelfsprekend vinden dat iemand jouw video op YouTube vindt

11 likes

En prikkelvrije planner willen gebruiken betekent ook niet dat je het verstandelijk vermogen hebt van een tweejarige… Jezus wat een meut

22 likes

Ze praat trouwens nu echt net als vroeger he, heel hoog. En dat doen mensen ook als ze tegen kleine kinderen of huisdieren praten. En ze gebruikt veel verkleinwoorden.
Het valt op omdat ze normaal heel chaotisch praat, halve zinnen maakt en Engelse woorden gebruikt etc.

5 likes

Onpopulaire mening, maar ik vind dit een heerlijk filmpje. Heerlijk on-Mascha rustig en relaxed. Ik werd er helemaal ontspannen van :smile:

2 likes

ā€œPrikkelarmā€ zou beter geweest zijn ja.
Was het toch bijna goed.

20 likes

Hoi ik ben mascha en mijn spreekbeurt gaat over mijn agenda!

12 likes

Alsof ā€˜oudere’ mensen ook een YouTube video gaan kijken over hoe ze een agenda moeten gebruiken :joy:

9 likes

Ieuwwww watt goor. Doet mij denken aan dat vleespak van Robbie Williams of de vleesjurk van Lady Gaga. Getverdemme

26 likes