Beutyblogtopic XL #15

Maar dat komt omdat zij dat zo brengt. Toen ze in die wielrenfase zat, sprak ze wekelijks af met iemand die ook veel fietste, postte ze 100 foto’s per week van zichzelf op de fiets, ging ze op een fietsweek met een groep meiden, verving ze heel snel haar beginnersfiets en outfit voor een meer profi variant (en werden de dagen afgeteld totdat die kwam), ging ze wielerwedstrijden op tv kijken, las ze veel boeken over wielrennen en maakte ze opeens opmerkingen over dat ze een mooie fiets had gespot. Tja, dan ga je wel denken dat iemand fanatiek is.

Edit: ik vergat er nog bij te zeggen dat dat ook haar insteek is. Zij bepaalt wat wij te zien krijgen van haar week, dus als 7/10 foto’s uit haar weekoverzicht met fietsen te maken hebben, dan is haar bedoeling dat ze overkomt als een wielerfanaat.

16 likes

Gaat dit en de berichten waarop je antwoord over Lip?

3 likes

Net zoals ‘zwaar trainen’ en dan quarter squatten :upside_down_face:

7 likes

Maar die fietsweek viel ontzettend tegen, toch?

4 likes

Is dat het met Cynthia? Zolang het goed gaat, is het leuk en slaat ze door van enthousiasme in haar content. Tot dat ze een tegenslag krijgt. Fietsweek die tegenvalt; weg fietscontent, hallo wandelen
Wijnexamen niet gehaald; weg wijncontent, hallo alcoholvrij

Horen we eigenlijk nog iets over dat wandelen. Ze heeft er een boek over geschreven met de zelfde titel en rond dezelfde tijd als Twan Huijs. Liep dat niet en is dan weg wandelcontent en hallo sportschool?

Je zou er een patroon in zien…

12 likes

Ja dat patroon wordt hier toch al volop geanalyseerd en komt toch elke twee weken terug?

24 likes

Ja elke ‘hobby’ volgt hetzelfde stramien. Met veel enthousiasme beginnen, alleen nog maar content daarover posten, volgers vergaren die dat ook interesseren, jezelf binnen twee maanden als expert neerzetten, er geld aan verdienen, en door naar het volgende onderwerp.

16 likes

En dat is ook een patroon!

7 likes

Toch vernieuwt ze zich wel. Ik vond het altijd 100x beter dan kinderen uitbuiten voor je content, maar met dat betaalde praatje over afvallen is ze wel te ver gegaan.

8 likes

Ik vind dat hele afval praatje ook wel wat twijfelachtig, ik vind 23 kg afvallen in 3 jaar tijd niet zo’n prestatie het komt neer op zo’n 7 kg per jaar.

1 like

Je kunt van Cynthia vinden wat je wil, maar dit is wel heel erg zuur. Er zijn mega veel mensen die moeite hebben met afvallen en als het dan wel lukt is het veel beter om het zo rustig aan te doen.

139 likes

Is dat niet juist een gezonde manier van afvallen? Geleidelijk ipv het ene crashdieet na het andere waardoor je blijft jojo’en.

39 likes

Ja

7 likes

Ik vind 23 kg juist megaveel en vraag me af of dat wel klopt
I mean Cynthia is best klein en ik zie echt wel verschil maar - 23 kg zou ze volgens mij echt nu heel mager moeten zijn

3 likes

Je weet toch niet wat ze op haar max woog?

4 likes

Nee, dat maakt toch ook niet uit? Ik weet wel dat 23 kg heel veel is en je dan echt een groter verschil zou moeten zien met haar lengte (überhaupt denk ik)

Mwah, ik ben van haar lengte en ook wel eens 23 kilo lichter geweest. Vergelijkbaar verschil in mijn uiterlijk en scheelde bij mij ook maar twee kledingmaten.

14 likes

Dat weet je helemaal niet. Zij kiest ervoor hoe ze zich laat zien, dus je weet ook niet hoe ze er uit zag voor ze zoveel afviel. En daarnaast vind ik dit soort opmerkingen zo teringschadelijk, onnodig en gewoon bull shit dat het goed is dat ik geen mod ben, want ik had je geband.

40 likes

Het feit dat we hier gewicht en afvallen bespreken op welke manier ook zegt genoeg over de schadelijkheid van Cynthia’s teksten.

11 likes

Precies dat. Lichaamsbouw en waar je aankomt maakt zo ontzettend veel uit. Je kunt er eigenlijk helemaal niets zinnigs over zeggen.

Ik kijk bijvoorbeeld zo graag naar instagrammer Morgan Bullard (ik heb een obsessie met ‘getting dressed video’s) die altijd haar stats vermeldt. Zij zou volgens zoiets stoms als BMI net te zwaar zijn, maar is zo goed in proportie. Als ik haar lengte/gewicht verhouding zou hebben, zou ik er nooit zo uitzien, want uit ervaring weet ik dat vet zich heel anders over mijn lijf verdeelt.

6 likes