Ja maar er was toen toch ook zo’n roddel op dit forum of nog op EGF dat een forummer een ‘blonde BN-er’ met een kind op haar arm had gezien die coke aan het kopen was? En toen gokten mensen ook Wendy van Dijk.
Ja klopt
Was bevestigd dat dat over Yvon Jaspers ging.
Wacht even! Is er ook bevestigd wie dit was?!
En het was Yvonne Jaspers?!?!

Nou, sorry ik blijf liever in de illusie dat het Wendy/Chantal of Nicolette van Dam is.
Ja de forummer had toen gedropt in de final minutes van ellegirl dat het ging over een volwassen vrouw in een jurk met meerdere Paisley patroontjes in contrasterende kleuren, mogelijk Oilily of King Louis. Ook werd de dealer aangesproken als “menneke toch”, dus het moet wel Yvon zijn.
Oh god ik voel weer een halve kaassoufle mythe ontstaan
En een tattoo van For Farmers in een hartje op haar rechter bovenarm.
Hahahaha kut dacht ff dat het eindelijk echt bekend was. Nog steeds zuur dat iemand ooit die bom dropte en nooit heeft verteld om wie het ging ![]()
Ik geloofde dit hahahha tot het menneke toch
Oh pfew nu kan ik ervan overtuigd blijven dat het nico is die een lijntje haalt voor haar en Bas🤡
Ik denk eerdee een lijntje voor zichzelf zodat ze het volhoud met die bas.
Kan mij niet herinneren dat er gezegd is dat die vrouw de woorden “menneke” gebruikte.
Alleen dat het een blonde vrouw was met een kind op de arm. Ook die jurk heb ik niks over gelezen toen.
Dat laatste hahaha, dankje voor je bericht. Hebben mensen weer plezier van mijn serieuze bericht gehad.
ja godver ik geloofde het ook heel even WIE WAS HET NOU ECHT
In mijn gedachten doet elke blonde bn’er met kinderen dit
Omdat ik het hier zo vaak las en zoveel verschillende namen hoor, zou het bij niemand me meer verbazen
Ja als mijn kinderen blond zouden zijn zat ik ook aan de snats.
Als ik kinderen had…
Je valt in herhaling, we weten nu wel dat je blonde kinderen haat
Dievan jou zijn vast lief hoor ![]()
niet alleen blonde kinderen hoor ze haat kaytje ook
Alle og forum leden moeten even op de insta van naturalis museum kijken vandaag haha