Beutyblogtopic XL #15

En haar 'Groetjes uit New York ’
… dan verwacht je op zijn minst misschien een foto van het vrijheidsbeeld, Times Square of een gele taxi…
Nope: een groot mistig raam met een tafel en laptop :+1:t2:

8 likes

Ze is in ieder geval consistent!

6 likes

hahaha als dat zo is komt ze sowieso met “ik kom uit Rusland”

4 likes

Dat is toch de grap, dat ze door de mist geen uitzicht heeft

11 likes

Ik las hem als “haha kijk jongens we zitten in New York op mega locatie maar zien helemaal niks door de mist” manier.

13 likes

In de vlog van vandaag zeggen mensen in de comments dat Gregor het N woord zegt.

Bij 9:10.

11 likes

Ik versta echt helemaal niks van die zin

17 likes

ja daardoor is de N nu netjes
dat is wat ik versta tenminste

6 likes

Ohjee, mompel-gate.

Ik heb het een paar keer op 0,5 afspeelsnelheid geluisterd maar kan zowel ‘je n-woord’ of ‘in een keer’ horen :sweat_smile: net die Laurel/yanny video.

5 likes

‘Daarom is het in een keer nu netjes’ zegt ie volgens mij. Zou helpen als hij iets minder mompelt

21 likes

Ik ben nu niet meteen fan van hun maar ik denk niet dat die dat zou zeggen eerlijk gezegd (volg heb niet echt maar tot zover ik hen kan inschatten). Ik versta wel echt gewoon geen enkel woord in die zin…

7 likes

Je kent ze niet maar je kan wel een inschatting over hen maken? Wat raar dat je zoiets kan zeggen.

4 likes

Dat je zo erg mompelt dat mensen denken dat je het N-woord zegt in een context waarin het helemaal niet logisch is. :joy: :sob: :joy: :sob: (Niet dat het ooit wel “logisch” is maar het gesprek gaat om een outfit?!?)

Volgens mij zegt hij inderdaad iets van “ininngkir nu netjes” a.k.a. “in een keer netjes” ofzo. :rofl: :rofl: :rofl:

edit: maar zelfs op .25 of .5 snelheid versta ik er echt geen reet van. Het is wel heel knap om “in een keer” als N-woord te laten klinken. En als je denkt aan “Daarom is je ** nu netjes.” dan is het inderdaad ook net het Laurel/Yanny ding. Hmm.

9 likes

Ik keek hun vlogs wel toen ik jonger was en nog studeerde (4 jaar geleden ofzo), maar nu niet meer. Toen had ik niet het idee dat ze dat woord zouden gebruiken, maar misschien herinner ik me het verkeerd of zijn ze veranderd. Sorry hoor

5 likes

Kan iemand die jongen een keer gesponsorde logopedie aanbieden pls

49 likes

Ja maar hoe zien mensen eruit die het woord wel gebruiken? Het is meer dat je zegt: “ik kijk hun vlogs en zij zouden zoiets niet kunnen zeggen”.

10 likes

Dat bedoelde ik helemaal niet. Sorry als ik je gekwetst zou hebben. Ik vind dat woord gebruiken echt not done en had het idee toen ik hen nog volgde, dat ze wel gevoelig waren over bepaalde onderwerpen. Again, ik ken hen niet, volg hen al even niet meer maar had toen het idee door hun vlogs (wat al niet meteen erg genuanceerd is) dus idd wie ben ik.

5 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Hoe niet-gemeend kan je excuses maken

13 likes

Maar dat bedoel ik opnieuw echt helemaal niet. Het spijt me echt oprecht. Het enigste dat ik wilde zeggen is dat toen ik hen nog volgde, ze zich best woke opstelden dus ik dacht niet meteen dat ze dat woord zouden gebruiken. Ik vind het niet oké dat woord te gebruiken, zou hem nooit verdedigen als die dat effectief gezegd heeft. Het leek me gewoon onwaarschijnlijk.

18 likes

Heb ook helemaal geen excuses gevraagd, snap het niet :smiling_face_with_tear::thinking:

6 likes