Beutyblogtopic XL #15

Mascotte of uitgekauwd forummotief?

9 likes

Ik kan me nog herinneren dat ze ergens in een vlog zei “ja, het gaat een heel andere video worden, ik ga langzaam en zacht praten”. Nou, ik zat recht overeind toen ze opende met een schel “hoi, ik ben Mascha” en mijn geluid stond echt niet hard :joy:

12 likes

Mascha gebruikt liever de woorden “oud en/of autistisch”

Edit: dus wel verwachten dat iemand moeite heeft met chronologisch plakken van een sticker per dag, maar het vanzelfsprekend vinden dat iemand jouw video op YouTube vindt

11 likes

En prikkelvrije planner willen gebruiken betekent ook niet dat je het verstandelijk vermogen hebt van een tweejarige… Jezus wat een meut

22 likes

Ze praat trouwens nu echt net als vroeger he, heel hoog. En dat doen mensen ook als ze tegen kleine kinderen of huisdieren praten. En ze gebruikt veel verkleinwoorden.
Het valt op omdat ze normaal heel chaotisch praat, halve zinnen maakt en Engelse woorden gebruikt etc.

5 likes

Onpopulaire mening, maar ik vind dit een heerlijk filmpje. Heerlijk on-Mascha rustig en relaxed. Ik werd er helemaal ontspannen van :smile:

2 likes

“Prikkelarm” zou beter geweest zijn ja.
Was het toch bijna goed.

20 likes

Hoi ik ben mascha en mijn spreekbeurt gaat over mijn agenda!

12 likes

Alsof ‘oudere’ mensen ook een YouTube video gaan kijken over hoe ze een agenda moeten gebruiken :joy:

9 likes

Ieuwwww watt goor. Doet mij denken aan dat vleespak van Robbie Williams of de vleesjurk van Lady Gaga. Getverdemme

26 likes

Klinkt iig niet heel prikkelarm als dat nodig is :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

De reacties op de video zelf zijn vrijwel allemaal positief, dus er zal toch een doelgroep voor zijn. Maar ik vond het inderdaad lijken op een spreekbeurt van groep 6 haha

3 likes

Ik zat laatst bij een bedrijf een cursus dagboekschrijven (met de uitleg hoe begin je aan een dagboek en wat schrijf je op) voorbij komen. Blijkbaar kan je tegenwoordig over alles een video of cursus maken :joy:

7 likes

Ze heeft toch ook ooit een video gemaakt over hoe je je haar moet wassen

7 likes

Ik denk dat stap 1 is koop een dagboek! En dan stap 2: lief dagboek

6 likes

Wacht ff hoor dit gaat me echt te snel, kun je dit misschien verduidelijken in een video?

9 likes

Alleen vandaag nog kun je je aanmelden voor €200 de 10 delige videoserie dagboekschrijven. Daarna zijn de kosten €250 en vanaf half mei gaan de deuren naar deze exclusieve cursus definitief op slot!

18 likes

Deze prijzen zijn nog te laag hoor. Geen goede money mindset

7 likes

Typfoutje! Moet natuurlijk zijn nu voor €2000 ipv €2500!

14 likes

Krijgen we straks wel een “er zijn nog maar een paar plekjes over, nu voor €99 ipv €2500!!!” update?

13 likes