Beutyblogtopic XL #15

Ja ik was al gestopt met hun vlogs te kijken voor hun kindje was geboren maar was ook erg verbaasd toen ik hier las dat ze haar lange tijd erg nadrukkelijk in beeld brachten. Had ik ook niet verwacht dus wat zeg ik hier ook eigenlijk.

3 likes

Dat staat er helemaal niet? En ook niet dat het een inschatting is op basis van uiterlijk?

Dit is echt lezen wat je erin wil lezen zodat je heel kritisch kan doen, maar dit staat er allemaal niet.

47 likes

Sorry echt, ik snapte niet meteen je antwoord. Ik wilde alleen zeggen dat de indruk dat ik van hen kreeg enkele jaren geleden, dat ze wel beter wisten dan dat woord te gebruiken. Misschien idd niet een nodige reactie aangezien ik hen niet meer volg. Ik versta gewoon geen woord in die zin.

10 likes

De thumbnail van deze video :joy: :joy: :joy:

Wat is ze aan het doen, dr oksel föhnen??

6 likes

Doe jij dat niet dagelijks dan???

8 likes

Is een lifehack!!1!

6 likes

Kritisch doen? Helemaal niet, ik heb gewoon herhaald wat ze zei. Ik verwachtte ook geen type antwoord of een bepaalde zin.

@hanahahah Je moet toch geen sorry zeggen. Ik vond het raar wat je zei maar is helemaal geen sorry waard.

4 likes

Ik dacht gewoon dat ik je geschoffeerd had doordat je zei

Ja maar hoe zien mensen eruit die het woord wel gebruiken

Terwijl ik nergens iets zei over uiterlijk of geĂŻmpliceerd had. Ik dacht gewoon voor een van de eerste keren mee deel te nemen aan het gesprek in dit topic maar i guess dat het verkeerd over kwam.

4 likes

Ik bedoelde eigenlijk dat we op basis van wat we zien in de vlogs toch nooit kunnen zeggen dat de foefs wel of niet het woord gebruiken en daarom de vraag op wat zou je dan wel kunnen afgaan en zeggen van ja zij gebruiken het wel want ik zag dit en dit in de vlogs gebeuren.

1 like

Deze heeeeele discussie omdat iemand in de comments DENKT iets te horen in Mascha’s gemompel :skull:

30 likes

Charlotte Blitz die haar nieuwe PMU wenkbrauwen droog moet houden tijdens douchen en dus maar watjes + tepelplekkers erop plakt. :rofl: Ik kan toch zo om haar lachen, heerlijk.

20 likes

Vera die weer zo extra doet ‘ik was al zoooo lang op zoek naar kleine diamenten oorstekers en nu heb ik ze in New York gevonden’ en wat ze laat zien, ziet er niet veel anders uit wat je bij de plaatselijke juwelier (of van six) kunt kopen.
:sweat_smile:

43 likes

Ze zijn zeker gekocht bij Tiffany’s op 5th avenue :smiling_face_with_tear:

1 like

Mejuri

1 like

Ja idd, verstond ik ook totdat ze het merk liet zien

3 likes

Echt zo vreselijk als influencers een samenwerking met hen hebben maar ze de naam verkeerd uitspreken. You only had one job :sweat_smile:

7 likes

Ik denk dat niemand my jewellery uit kan spreken tbh (spraakberichten welkom)

48 likes

Maar waarom hou je vast aan een naam die Hollanders gewoon niet uit kunnen spreken :smiling_face_with_tear:

5 likes

en dat goedkope kutlogo wat ze ooit zelf eens in canva in elkaar heeft geknutseld, janken :smiling_face_with_tear:

9 likes

53 likes