Waar blijft de foto van cynt dr jurk😂 ik wil geen stories zien van anderen die ze deelt
Waarschijnlijk wil ze wachten op de perfecte foto, terecht wel die is vaak duur
De eerste beelden zijn er!!
Fantastische jurk. Echt eens iets anders dan de typische trouwjurk
Ze zien er prachtig uit! Ook die jurk die ze droeg op het prefeestje was mooi.
Waaaauw, prachtig!
Geweldig! Echt een droomhuwelijkssetting.
Wow, zie ziet er zo prachtig uit. Haar man trouwens ook.
De hele setting is geweldig, het oogt heel relaxed.
Wow cynt zag er prachtig uit!
De vlog van Mascha vandaag, zoo lief. 🥹
Wauw! Het ziet eruit als een heel fijn weekend voor Cynthia! Heel relaxt inderdaad! En wat een toffe jurk!
Naja als zelfs Vera die niet vies is / was van geld smijten en onnodige meuk koopt en dit dus exorbitant hoog vindt voor wat je krijgt, dan zal het wel echt heel erg slecht gesteld zijn met de kwaliteit
Je kan ook gewoon geen lipstick van 150 euro kopen. Ze kan wel schrijven dat ze niet achterloos geld over de balk gooit, maar alles wat ze post wijst daar wel op. Ik vond haar lange tijd erg leuk omdat ze praat over dingen (dik zijn, menstruatie etc) waar veel beauty bloggers eerst niet over schreven/videos over maakten. Maar eigenlijk zie ik dat soort content bijna nooit meer langs komen.
Ik snap dat het haar werk is en je met dit soort niche high end producten kunt scoren (en laten we eerlijk zijn, al helemaal als het kut blijkt te zijn zodat je het flink kunt afkraken met spannende titels en thumbnails), maar als iedereen zegt dat het kak kwaliteit is en jij het dan tóch koopt om te reviewen, moet je ook niet chagrijnig en verongelijkt gaan doen als dat dus inderdaad zo blijkt te zijn🤪 Geld over de balk smijten en het kunnen opgeven bij de belasting, nice.
Hahahaha ze praat alsof ze het heeft over een wereldwijd probleem dat iedereen treft en dat zij de boel wel even gaat fixen.
Wordt vervolgd
Zij verdient toch met een negatieve review ruimschoots die dure slechte make-up terug? Wat zeurt ze dan. Ga lekker op huwelijksreis anders.
Ik vind het ook een beetje een cryptisch/onduidelijk bericht. Dat deel over ‘dat ik zou snappen waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn met de LV doelgroep in het achterhoofd’.
Maar snap de teleurstelling sowieso niet zo als je vanuit andere reviews al wist dat het slecht is en peperduur. Dan koop je het toch al met lage verwachtingen en alleen om een veel gelezen review over te schrijven?
Tuurlijk.
De enige reden voor deze post en de aankomende review is om extra traffic te scoren.
Er is geen enkele andere reden voor haar om dit te doen, behalve geld.
3 dagen geleden heeft ze ook een Instagrambericht geplaatst over dat ze de make-up ging kopen en daar reageren ook veel mensen kritisch, waar ze dan een beetje kribbig op reageert.