Beutyblogtopic XL #16

De discussie wordt voortgezet vanaf Beutyblogtopic XL #15 - #5724 door Mowi.

Eerdere discussies:

17 likes

Cynt kreeg het heldere inzicht om yoga trainer te worden, wat een verrassing. Wat zal het volgende zijn, een yoga retreat organiseren? Of zal dit ook een langzame dood sterven net als het afval coach traject…

7 likes

Eerder een online yoga cursus? Zoals die online retreats. Veel makkelijker te schalen dan reguliere yogalessen.

8 likes

Én een boek

8 likes

Oh, is dat al gestopt?

Er waren al yoga lessen geĂŻntegreerd in haar workations, dus op zich doet ze dat al.

5 likes

Haha zij houdt echt niet op. Meteen altijd soort van expert ergens in en het dan moeten aanbieden. Lijkt me enorm vermoeiend.

8 likes

Zij zou een heel weekend kunnen organiseren met hardlopen, yoga, aquarellen en boek club. Ze kan alles zelf begeleiden en vangt er dan vast ook dik geld mee.

9 likes

CynthiFest, een meerdaags knutselspektakel. It’s coming!!

18 likes

En wielrennen!

3 likes

Een 4 daagse retreat op Terschelling met s’ochtends leren hoe je alcoholloos kunt leven, in de middag aquarellen en structuuragenda’s vullen en koesteren, s’avonds een wijncursus en personal training work out. Voor het slapengaan een yogales en workshop afvallen. :sparkles:

5 likes

Er is kritiek geweest op Vera die privésituaties gebruikte om producten (Gilette?) aan te prijzen, maar ze is niet de enige. Via een GRWM met Guerlain hoorde ik dat Serena’s kat Clarence is overleden.

Influencen blijft een raar beroep.

5 likes

Influencen is zeker een raar beroep, maar geen influencer is ooit verplicht om een privesituatie zoals een overleden huisdier of een miskraam te gebruiken in een ad.

Vera had er ook gewoon voor kunnen kiezen om een Gillette ad te maken met iets in de richting van:
Ik voel me altijd heel sexy als ik met kleren aan mijn oksels scheer en het is mijn kink om dan heel zwoel te kijken en mijn scheermes vol haren aan de camera te laten zien. #venus

16 likes

Weet iemand of Mascha ooit een hele korte bob heeft gehad of nog korter haar? En zo ja, wanneer? Kan het via Google images niet vinden.

Ik denk erover voor een korter kapsel te gaan en lijk een beetje op Mascha (ook qua haardikte) dus vandaar dat ik benieuwd ben :joy:

Dit is wat ik op google kan vinden

8 likes

Serieus? 1minuut gezocht:

Korter heeft ze volgens mij niet gehad.
Ik vond het haar wel heel goed staan, dus zou het zeker proberen!

26 likes

Getsie die tong op de eerste foto

7 likes

dat was opeens zo’n trend voor een halfjaar haha

4 likes

Helaas heeft niet iedereen die memo gehad

3 likes

Ook de vlog gevonden :sweat_smile: https://youtu.be/tuY8s2mlIBk?si=MqngHkzSKofUtYQo

4 likes

Die foto’s had ik ook gevonden, maar dat is in mijn ogen geen korte bob, en daar was ik naar op zoek. Toch bedankt voor het zoeken! En ik vind dat haar ook zeker geslaagd staan, vooral als ze het krult (bij mij is het nu iets langer). Waarschijnlijk heeft ze het gewoon echt nooit korter gehad dan dit haha.

3 likes