Die outfit snap ik ook niet. Ze geeft in vlogs altijd aan dat ze geen nadruk op haar buik wil leggen maar doordat ze haar blouse op deze manier instopt én een enorme strik op haar buik draagt, trekt ze hier juist de aandacht naar toe.
Ze heeft nu toch Pinterest als stylist?
Moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat vaker outfits heeft die leuk zijn, maar zo vaak slaat ze ook echt de plank nog mis. Denk echt dat zij geholpen zou zijn met een goede stylist en dan een soort capsule wardrobe, want ze heeft nu ook gewoon te veel kleding, kan me ook voorstellen dat je het dan gewoon niet meer weet.
Maar eerlijk, dan zou ze toch ook weer een net niet stylist inhuren, net zoals met haar huis
Ze heeft toch Gregor en Mila als stylisten🤣
En eerlijk, degene die haar huizen heeft ingericht, levert bij andere personen echt mooi werk af. Het ligt gewoon aan de foefjes zelf, of voornamelijk Gregor, want mascha heeft spaghetti als ruggengraat lijkt soms wel eens…
Goh ja, heeft ze ook niet een bestie die een groot modelabel heeft?
Josh V? Gaat ze daar nog mee om?
Weet daarnaast niet of je heel blij wordt van die outfits maar voor alles is een markt idd ![]()
Ja geen idee hoor, maar de outfits van Josh vind ik wel echt 1000x mooier dan Mascha dr outfit.
Dat is zeker waar!
Ze heeft haar volgens mij wel eens gestyled voor die shoots van die gezamenlijke planner. Maar vond nou niet echt dat Josh dan goed rekening hield met Mascha haar figuur ![]()
Hadden die 2 niet ooit ook een collab met zomerjurkjes? Staat me zo iets van bij maar het is wel 8+ jaar geleden denk ik. Ze werden als ‘betaalbaar’ en ‘geschikt voor elk figuur’ geadverteerd.
Hahaha ja klopt en die gedrochten waren ook hartstikke duur en lelijk ![]()
Doet me denken aan dat ze samen naar de (volgens mij?) Barbie première gingen en Josh haar echt een onflatterende outfit aansmeerde. Mascha voelde zich er ook duidelijk niet op haar gemak in
Ik heb het even teruggezocht maar die samenwerking is gewoon al zo’n 11 jaar geleden. Time flies!
Josh heeft ook nul stijl maar is gewoon super mager en vormloos waardoor alles haar past.
Is bij vrij veel influ’s zo, er goed uitzien terwijl je niet recht en dun bent vereist stijl, de meesten zijn gewoon dun (en blond).
zijn jullie nou alweer vergeten dat de beautygloss josh v jurk geschikt is voor werkelijk IEDERE gelegenheid
Jawel, heb m al klaar liggen voor m’n begrafenis. Dan is de kist dicht en ziet niemand dat gordijn.
Misschien zijn de maten van Josh V nu anders, maar ik paste destijds niet in haar broeken met mijn maat 44/46
Hahahahah ik ga zooo stuk om jou ![]()
![]()
![]()