Beutyblogtopic XL #16

Ik vraag me dan wel af waarom je een pup met met heel kleine kinderen en dan ook nog een herder.

En verder denk ik tja dom, maar nog dommer om zo’n hond te houden. Dat is voor niemand leuk.

3 likes

nee noa was geen pup, martine had haar al ver voordat ze kinderen kreeg. willemijn nam een pup.

en ja @Calypso (tagde de verkeerde persoon oeps) dat sowieso maar alsnog vind ik het inderdaad dom om dan een pup te nemen. gewoon zielig voor zo’n beestje om telkens te verhuizen.

5 likes

Die hond is al een hele tijd geleden overleden.

2 likes

Ja sorry, ik heb dit al meermaals in m’n omgeving gezien en ik oordeel daar wel over. Ik vind het gewoon teringdom om een puppy in huis te nemen om dan binnen een paar weken/maanden alweer weg te doen omdat het teveel gedoe is. Wat had je dan verwacht?

Maar goed, uiteindelijk beter voor alle partijen als je er dan ook maar een einde aan breit, ik ben niet iemand die vindt dat je tot de dood voor een huisdier moet zorgen als je er eigenlijk geen zin in hebt hoor. Maar ik vond het daardoor alleen niet zo verrassend dat ze zo achteloos omgaan met een kat wel vermakelijk vinden.

11 likes

oh ik kon er helemaal niks over vinden! ik vond dat altijd zo’n leuke hond toen ik hem nog volgde. wil had in die tijd ook een labrador weet ik nog

6 likes

Mijn kat komt van de poezenboot en daar moet je wel door een soort ‘screening’ incl kennismaking met de kat op de boot, voordat je ‘m mag adopteren. Dus hij is daar sowieso wel geweest. Zijn hele lieve mensen daar, maar kan me wel voorstellen dat het voor een kat die al jaren alleen is heel stressvol is om opeens met zoveel andere katten op een boot te zitten.

7 likes

Ja ik weet dat de poezenboot een goeie plek is!

Was alleen benieuwd of het geen contact ivm privacy hoort. Tussen oud en nieuw baasje. Ik zou dat zelf echt niets accepteren. Ik wil weten hoe mijn beestje gaat in de verdere verloop. Mascha weet niks over Siem nu

2 likes

Ja sorry ik reageerde meer op de screenshot dan op jouw reactie haha

5 likes

Bij mij op mijn werk kan je wel je contactgegevens achterlaten maar het ligt aan het nieuwe baasje of ze een update willen geven of niet, dat kan je niet afdwingen.

Ook als je zelf een nieuw baasje vindt krijg je niet altijd een update, mensen stoppen vaak na een tijdje wel met foto’s sturen enzo.

10 likes

Bedankt voor de uitleg! Wat verdrietig wel :broken_heart:

8 likes

Wat wij wel doen is een automatische check in sturen na adoptie waarin ook foto’s gestuurd kunnen worden, als het nieuwe baasje dat invult delen we het wel met de vorige eigenaar. Dus dan krijg je wel indirect nog 1 of 2x een update.

5 likes

Wat ik zo irritant vind, is dat Masha haar dochter in het begin de hele tijd ‘de baby’ noemde. Alsof het een random kind was en er een enorme afstand was tussen haar en ‘de baby’. Nu is dat omgedraaid naar ‘Noof’. Ze heet ‘Nova’. 4 letters. Hoe moeilijk kan het zijn?

6 likes

Lol waar slaat dit nou weer op :joy:

55 likes

Dit vraag je je echt af bij iemand die haar man FOEFJE noemt?

53 likes

De naam van je kind afkorten vind ik niet gek hoor? Ik zou dan zelf eerder voor No dan Noof gaan maar goed ik noem mijn partner ook geen Foefje

3 likes

Hahaha ze bepaalt toch zeker zelf wel hoe ze haar kind noemt?

28 likes

Volgens mij bepaal ik nergens hoe zij haar kind wel of niet mag noemen. Ik zeg dat ik het irritant vind.

6 likes

Ik vraag me oprecht af waarom zij zich niet laat stylen voor haar professionele klussen. Het ziet er toch niet uit welke vreselijke combo’s zij iedere keer weer uit die kast tovert

11 likes

Die van de huishoudbeurs, tenenkrommend.

8 likes

Ja herkenbaar hoor ik vind dat “noof” de hele tijd ook echt onredelijk irritant haha

7 likes