Beutyblogtopic XL #16

Ja maar doe nou niet net alsof we Mascha niet kennen :joy: Is toch gewoon jaren voortborduren op hetzelfde riedeltje en er toch geld mee kunnen verdienen. Vernieuwend staat niet in haar woordenboek hoor.

8 likes

Nee das waar maar ik had wel stiekeme hoop😂

3 likes

Als ik Mascha weer bezig zie in haar vlog met een gepaste outfit te zoeken voor een presentatie klus denk ik steeds: waarom niet een aantal mooie outfits laten stylen of hulp vragen voor dit soort werk? Wat tovert zij weer elke keer uit haar kast, ik word er zelf ongemakkelijk van.

4 likes

maar waarom zou ze, ze heeft er zelf toch geen problemen mee? mensen reageren dat ook altijd onder haar vlogs maar als ze dat zou willen had ze dat heus wel gedaan. ze lijkt me ook niet het type dat zich iedere keer zou laten stylen. ik kan me herinneren dat ze in vlogs weleens heeft samengewerkt met een styliste en daar zag ze er een stuk ongemakkelijker uit. net als die video’s met Josh waar ze zich ook altijd in dingen moest hijsen die Josh mooi vindt maar zij zelf volgens mij niet per se haha

5 likes

Ze droeg later op de avond een pak van Josh wat haar supermooi stond.

Ik denk dat Josh iedereen die op haar feest kwam een outfit heeft opgestuurd trouwens.
Zo slim van Josh.

Ik vind het trouwens best heftig dat Mascha een halve paniek aanval krijgt omdat ze de bedtijdroutine van haar kinderen een keer moet missen.

Vooral ook grappig dat ze dat stuk begint met “Ik wil trouwens echt weer een fashion video maken van hoe ik dat aanpak met die outfits. Want ik denk dat ik ,EIN-DE-LIJK op mijn 39e, heb geleerd wat voor mij werkt! […] Ik hou van een beetje speels en ik hou van kleur” en vervolgens outfit na outfit past, bij alles twijfelt en nog steeds volledig de plank misslaat. Zon gekke plastic stof blauwe gestreepte pyjama broek met een zwarte blazer en top eronder? Ik zie geen speelsheid, geen kleur en al helemaal geen fashion. Maarrr goed prima Mas we love you.

30 likes

Ik zou mijn eigen stijl omschrijven als net-niet en daardoor vind ik Mascha echt heel relatable :sweat_smile:
Stay yourself Mas!

16 likes

Dit is echt zo’n outfit waarin ik de post ga checken, pyjama broek met een blazer erop omdat dat het eerste was dat ik tegenkwam.

12 likes

Heb ook niet het gevoel dat dit echt voor haar werkt maar you do you mas

4 likes

Hahaha ik krijg altijd error als ze last minute een outfit bij elkaar probeert te sprokkelen. Want het resultaat is het altijd net niet.

10 likes

Hardop lachen weer om hoe je dit verwoordt haha wat is deze outfit man

9 likes

Dit geeft echt Zoom meeting vibes “zakelijk” van boven en pyjama van onder.

23 likes

En vooral de zin : “het is mijn uitstraling, het is mijn werk” als ze niet zomaar nieuwe make-up wil testen, maar hoort een deftige outfit dan niet bij je werk? Vooral als je voor een publiek moet spreken. Ze lijkt ook de tips onder de vlog te weerleggen

5 likes

Ze heeft een tijdje iedere dag echt haar best gedaan op haar outfits. Maar inmiddels is ze weer teruggevallen op joggingbroeken, vormeloze (Disney)shirts en sweaters.

7 likes

Zo keek ik pas weer eens een video van Edith Dohmen die zichzelf erg high fashion lijkt te vinden. Man, wat weet die vrouw veel laagjes over elkaar aan te trekken, ik krijg het er spaans benauwd van.
En dan dat gefluister als ze jasje 45865 in de kringloopwinkel heeft gekocht… Cringe

5 likes

Lang geleden ontvolgd toen ze een anti-vax en covid-ontkenner bleek, geen spijt. :wave:

51 likes

Nieuwe video van Mas, ik dacht rustig even luisteren. Meer voor wat geluid maar oke. Het is net of ik chatGPT een verhaal laat maken en voor laat lezen.

2 likes

Ze moet nog even werken aan haar elevator pitch want haar verhaal gaat van links naar rechts. Waar het op neerkomt is dat je haar content studio kunt huren om bijvoorbeeld een gesprek op te nemen met een dierbare.

7 likes

En ze doet alsof het iets volledigs nieuws is, maar zelfs in Nederland zijn er al meerdere andere van dit soort studio’s. Naja zolang haar trouwe volgers het maar geloven​:smiling_face_with_tear::sob:

7 likes

Maar stel je wil zo’n gesprek met een dierbare opnemen, dan huur je die ruimte en dan? Dan voer je dat gesprek terwijl je het opneemt en dan heb je de ruwe beelden.

Is dat waar die doelgroep naar op zoek is? Of wil die doelgroep juist een video die geëdit is?

3 likes