Ik kreeg net een verplichte reclamepost op Instagram van Novonor.disk met Mas die ik pas na een tijdje kon skippen. Ik werd er helemaal boos van. Ja ik ben dik, laat me a.u.b.
Echt verderfelijk. Zit ook tussen podcasts.
Een vriendin van mij maakt een podcast, en zij zit aangesloten bij een bedrijf die voor haar advertenties regelt. Zodra ze erachter kwam dat die ad bij haar liep heeft ze gelijk gemaild dat ze die shit van haar feed moeten halen. Ze wil hier echt niet mee geassocieerd worden
Ik erger me hier aan bij Altijd Wat omdat het naar mijn idee totaal niet bij hun podcast past. Martijn en Suus hebben het allebei soms over hun gewicht en ook wel over sporten en afvallen, maar op een manier die naar mijn idee helemaal niet past bij reclame over dit soort medicatie. Sowieso vind ik medicatie reclame niet kunnen. Hoezo is het hiervoor niet verboden?
Ik ga zelf binnenkort beginnen met dit soort medicatie dus ik ben totaal niet tegen de medicatie zelf, maar reclames ervoor vind ik raar en bij Altijd Wat ook totaal niet passend.
Ja, dit. Ik hoor ook vaak Goodweigh bij Chantal & Tina terwijl zij zich al eerder hebben uitgesproken tegen Ozempic. Vind het raar dat zo’n bedrijf die die ads regelt dat dan zelf niet checkt, dan weet je toch niet wie je klanten zijn.
Dan is het bedrijf van Daniel/Spraakmaker Media er mee akkoord. Dat is de vriend van Nydia (van Damn Honey). Of komt het gewoon van Spotify?
Wat maakt het nou uit dat hij de vriend is van Nydia
Niets. Maar zei het wel.