Beutyblogtopic XL #16

Snap dat je kritiek hebt op dat event, op de organisatie en op het feit dat Mascha en anderen daar aan meewerken en op die manier reclame maken voor een medicijn (wat echt heel fout is ja).

Maar deze quote… Ik vind dit eigenlijk zo schadelijk om te zelf te gaan bepalen of iemand wel of niet obesitas heeft (gehad). Beetje zelfde kaliber als de uitspraak dat je als vrouw na je 50e niet meer meetelt.

Gadver dit forum krijgt steeds hoger pick me-vibes

7 likes

Snap dat Mascha een twijfelgeval kan zijn maar we kunnen toch wel vaststellen dat iemand als Kate Moss geen obesitas heeft? Vind dat weinig te maken hebben met de discussie over wel of niet meedoen op 50+. Obesitas hebben is meetbaar, meedoen op 50+ niet en is een mening.

7 likes

Ja het is meetbaar, maar die gegevens weten we toch niet? En Kate Moss is weer het andere uiterste, waar vaak ook kritiek op komt als “te dun.” Dus flauwe vergelijking.

Overigens is een leeftijd ook meetbaar.

2 likes

Obesitas is meetbaar maar je kan niet op basis van hoe iemand er uit ziet beoordelen of iemand obesitas heeft of niet. Ik heb al een aantal jaar obesitas maar als ik weleens deel hoeveel kilo ik weeg geloven mensen mij vaak niet. Ja, ik ben groot en dik maar obesitas is niet het label wat men vaak op mij plakt. Er zijn zo ontzettend veel vooroordelen over het hebben van obesitas en ik krijg ze vaak genoeg naar mijn hoofd geslingerd. En denken dat je aan iemand kan zien of er sprake is van obesitas is er een van.

18 likes

Ah dit wist ik niet! Dankjewel voor je uitleg

4 likes

Dit is veel zeggen en tegelijk ook niets zeggen

6 likes

Pff en waarom maken ze haar dan ‘een beetje verdrietig’? Omdat ze geen terechte kritiek kan hebben of omdat ze er nu pas achter komt wat ze eigenlijk loopt te promoten? Best een laffe reactie waar je idd niks mee kan. Ik voorspel een jankvlog volgende week dat iedereen zoooo gemeen is

14 likes

FIFA campagne? Heeft ze ooit eerder interesse getoond in voetbal?

11 likes

Krek is natuurlijk al zijn hele leven fan en heeft er heel veel verstand van!

18 likes

Oh ja natuurlijk, excuus

5 likes

Hij was bijna profvoetballer.

18 likes

Was dit een McDonalds fifa campagne ofzo? Want die had ze toch ook al offline gehaald? Of zijn dit twee losse?

3 likes

Ja die eerste video met die paarse oldschool mascotte, dat was voor het fifa menu.

4 likes

nét voordat hij gescout werd kreeg hij een blessure aan zijn knie

13 likes

@Sheepy en projectie op haar kind, een vrouw. Dat vind ik nog veel erger. Dat je moeder eigenlijk zegt dat je/ze na “een bepaalde leeffijd” geen strakke korte kleding aan moet doen.
:frowning: sad

5 likes

Ik dacht eerst wooww Mascha heeft een samenwerking met Estee Lalonde (aka essiebutton). Toen zag ik dat het gesponserd werd door Novo Nordisk die GLP-1 maakt. Ik vind dit zoooooo teleurstellend van Mascha dat ze het gewichtsprobleem gaat inzetten voor zo een campagne, alles voor geld echt

4 likes

Jij hebt overduidelijk niet terug gelezen :joy:

13 likes

Oh haha zie het nu, ben weer een beetje laat.

2 likes

Als de vlogs een week achterlopen is het hele McDonalds gebeuren nu 8 dagen geleden en natuurlijk zien we hier niets van terug tijdens de vlogs. Het maakte haar een ‘beetje droevig’ had ze gecomment onder een reactie, niets van te merken in haar vlogs.
Kan zij trouwens mensen dempen op YouTube? Mijn reactie is niet zichtbaar als ik vanop een ander toestel kijk

4 likes

Dat kan zeker, daar merk je zelf niks van maar niemand kan jou reacties nog zien.

5 likes