Beutyblogtopic XL #16

Ik heb wel een baby (2 zelfs) en het is vrij logisch dat je een baby aankleed na het eerste slaapje, ja. :stuck_out_tongue: Plus (en dit had ik zelf van tevoren niet bedacht): je baby heeft geen pyjama, want ze slapen toch de hele dag zo’n beetje en het is voor een moeder echt een feest als kleren langer dan 1 dag schoon blijven, zodat ze het nog een dag aankunnen want je hebt echt al was genoeg, haha!

6 likes

Haha ja volgens mij logisch, maar in ieder geval sowieso niet echt een hack. En mascha presenteert dit soort dingen altijd alsof ze echt een mega ontdekking heeft gedaan.

En ik verschoon inderdaad mijn baby gewoon als het uitkomt. Bijv na een badje oid, of als er een beetje gespuugd is.

1 like

Mascha is aan het hengelen naar een Thermomix. Het is een alles in een keukenmachine/oven die snijdt en klaarmaakt.

Benieuwd wanneer ze er een cadeau krijgt.

Can’t blame her, die dingen zijn wel echt 1500 euro.

4 likes

Ja en IEDEREEN in Frankrijk heeft zo’n ding!!!

14 likes

Alsof er nu echt honderden dm’s binnen zijn gekomen van mensen die m hebben, sorry hoor, maar wie heeft nou zo’n apparaat in huis dat 1500 euro kost??

En ze zegt letterlijk dat haar buurvrouw hem heeft, ga bij haar dan even vragen of hij bevalt?

4 likes

Nou het is echt wel een ding in veel landen en hij kan ook echt wel heel veel. Wij hebben er ook eentje in huis maar ik vind het het leuke van koken wegnemen dus wij gebruiken hem nooit, ik heb hem ook niet zelf gekocht maar mijn schoonmoeder is groot fan en verkocht ze vroeger ook (een soort Tupperware party maar voor de Thermomix) dus als haar kinderen hebben er één haha. Maar zij doet echt alles ermee, zelfs een ei koken. Ze heeft er nu twee en als we daar zijn staan ze continu te piepen en te draaien.

Dus het is echt niet gek dat ze veel dm’s erover krijgt, want er zullen wel meer mensen zijn die het zo gebruiken.

En in Masterchef Australia werd hij ook veel gebruikt haha.

5 likes

Ja alsof mensen in Frankrijk haar ook volgen hahaha

3 likes

Ja leen m van je buurvrouw een weekje

2 likes

Geloof heus dat er mensen zijn die zo’n ding hebben, maar honderden dm’s is natuurlijk weer overtrokken to the max

3 likes

That’s ons Mas, queen of overdrijven.

2 likes

Lidl heeft er ook een voor 500 euro, dat is een stuk betaalbaarder

Ja ik ken thermoblenders ook vooral vanuit de professionele horeca. Dan maak je makkelijk een Hollandaise zonder dat hij in de schift gaat, of een groene kruidenolie die perfect van kleur is. Maar voor de gemiddelde consument is zo’n ding echt onzin. Dan kom je net zo ver met een goede keukenmachine. En in het geval van Mascha, ze heeft al zo weinig opbergruimte/veel spullen, dus dan zou ik niet nog een extra apparaat in de keuken willen.

5 likes

Je leent toch geen keukenapparaat van 1500euro uit.

2 likes

Aan goede vrienden oid zou ik het wel uitlenen hoor. Of als je dat niet wil nodig je ze uit om bij jou te komen koken ofzo.

3 likes

Teeeeeeeeeeeeering veel Nederlanders.
Misschien niet dit specifieke apparaat, maar koffiemachines oid van vergelijkbare prijs. Denk echt dat je onderschat hoe ontzettend veel Nederlanders ontzettend veel kunnen uitgeven. Hier op het forum is een groot uitgavenpatroon ook geen uitzondering.

*ontzettend veel Nederlanders betekent niet dat er niet ook miljoenen mensen zijn die weinig kunnen uitgeven.

21 likes

Zie dat ze een recept voor lasagnesoep heeft gepost, daar heb ik sowieso al een mening over. Maar wat ik helemaal ranzig vind is dat er een kilo gehakt in die pan gegooid wordt en zodra het grijs van kleur is en zwemt in het eigen gehaktvocht worden de bouillon en passata al toegevoegd :tired_face:

11 likes

En bakfietsen van 6000 euro …

5 likes

Nou de Passata vind ik nog niet zo erg, maar daarna een bakje crème fraiche en huttenkase???

6 likes

Ik ken dit recept niet maar met elke post wordt het erger :laughing:

40 likes

Oh gadver, zo ver ben ik niet gekomen hahaha

4 likes