Beutyblogtopic XL #16

Ik kan me wel voorstellen dat het zuur deels wordt geneutraliseerd door de baksoda (en een beetje de bakpoeder), maar dan wordt de structuur heel anders en rijst het veel minder in de oven omdat je het eigenlijk doodslaat denk ik? Of het wordt juist heel ‘fluffy’ maar dat lijkt me eigenlijk niet als je zoveel azijn gebruikt.

6 likes

Cynthia krijgt de laatste 2 plekken maar niet bezet van dr Spanje retraite, maarja voor die prijs ook niet gek

3 likes

Heeft ze ze ook gegeten? Normaal neemt ze toch alles wat ze eet op met “nomnomnom omg zo lekker”. Als dat niet in beeld komt, heeft ze ze vast weggedaan :joy:

4 likes

Ik denk ook door de hoeveelheid suiker, als je per ongeluk te veel azijn gebruikt kun je de smaak weer balanceren door suiker toe te voegen.

Edit: bedenk me nu soda + azijn = niks. Dus misschien gaat het goed omdat het elkaar oplost haha

3 likes

Ja dat bedoel ik met neutraliseren! Maar ik weet niet of een eetlepel baksoda een hele cup azijn neutraliseert, maar dan doet het suiker de rest. Dus het zal wel niet heel zuur zijn maar veel lekkerder met appelcider (of appelsap, weet nooit zo goed wat Amerikaanse appelcider is haha).

2 likes

Zeker weten dat zij dacht dat er acv in moest ipv appel cider haha.

13 likes

Ja niemand doet in zn right mind twee cups aan azijn in een donut :joy:

9 likes

Ook zo typisch dat ze niet gewoon toe kan geven van dat ze een fout heeft gemaakt maar dat ze stug volhoudt dat dit echt zo hoort. Zeg dan gewoon haha oepsss jongens ik kom er nu achter dat ik per ongeluk apple cider vinegar heb gebruikt ipv apple cider!! Gelukkig waren de donuts alsnog best wel lekker, maar laat in de comments achter hoe ze smaken als je apple cider gebruikt!!

28 likes

Óf het is een vervroegde 1 aprilgrap

3 likes

Haha dit is wel echt old school mascha <3

10 likes

Oke wie gaat dit maken please

5 likes

Ik denk alweer heel lang na over de titel van de vlog van vandaag: Wanneer kleed jij je baby om - wij hebben hem gehackt denken we.

Hoezo hack je een omkleedmoment?

En nu komt de azijnkwestie er nog bij. Veel nadenkwerk op een zaterdag :rofl:

6 likes

Als je baby vies is denk ik? En na slaapjes? Heb ik hem ook gehackt of heb ik nog veel te leren?

6 likes

Voor iedereen die raaaaazend benieuwd is wanneer het beste moment dus is heb ik mezelf opgeofferd en het bekeken:

Omkleden niet meteen in de ochtend na wakker worden maar na het eerste slaapje. Dit omdat je in de ochtend meer melk hebt (bij bv!) en je een grotere kans zou hebben dat je kind wat terug geeft.

6 likes

Mijn god deze vrouw

6 likes

Ik denk dat de titel inspiratie op is :joy:

6 likes

Maar dat is toch al zeker 10 jaar het geval? :smile:

5 likes

True :joy:

3 likes

Ik heb geen baby maar dit lijkt me niet heel raar toch? Als hun eerste slaapje weer 2u later is en de pyjama is nog schoon dan kan het toch nog wel? Je verschoont toch zo vaak kleding omdat er eten of poep op komt, dan hoeft dat toch niet óók na een slaapje als de kleding nog schoon is?

Of is het juist zo logisch dat dat juist de grap is? Doet iedere moeder dit altijd al? :joy:

Sorry dat al deze zinnen vragen zijn. :sweat_smile:

1 like

Neem aan dat @zonderslaap het sarcastisch bedoelt. Dit kan iedereen toch wel bedenken en doen de meeste mensen al. Is geen hack te noemen

4 likes