Jaaaa echt een het mooie fauteuil! ![]()
Oh die oude stoel vind ik nou echt een fantasieloos en lelijk ding. Ik vind de nieuwe ook leuk!
Maar zijn ze nou onderhand al op huwelijksreis geweest ![]()
Nee, er moeten nieuwe meubels!!!
Had ze die nu in een bank gekocht dan was het helemaal perfect. Zeer leuk, alleen zijn ze nu nog meer verwijderd van hun huwelijksreis
Vind haar oude stoel dus lijken op een verwassen oud fleecedekentje (waar ik nu dus onder lig dus dont judge😂).
De nieuwe stoel oogt wel frisser ofzo!
Die van mij is echt nog erger heel dun geworden fleece
die van jou lijkt nog ergens in de verte op een schaap!
Deze is het voor de mensen die niet willen zoeken. Ik was voorbereid op het ergste maar ik vind hem ook mooi!
Nmsvpe, past wel bij hun inrichting
Blijkbaar klopt de poll dan toch, al dan niet door het contrast effect met de vorige interieurkeuzes.
Wel heel schofterig om zo kort nadat je ergens woont al je nieuw gekochte meubels te vervangen met nieuwe meubels.
Ja als je even de groene bank weg denkt ![]()
Vind het best een leuke stoel, echt niet wanstaltig te noemen toch? Mis wel een derde stemoptie met iets als “prima/leuk”, prachtig noi ook weer niet ![]()
Mascha heeft een ‘hairpiece’. Maar ben ik de enige die dan dat vorige er beter uit vond zien?
Nu lijkt ze op Emma’s euro’s.
Ja eens, ik snap deze pruiken nooit zo goed. Het moet beter kunnen toch? Ik snap echt wel dat mensen er behoefte aan hebben, maar is er echt niet wat natuurlijker?
Misschien ligt het aan de midden scheiding?
Snap het ook niet echt. Dit is ook de kapster die Josh dr haar maakt en dat ziet er wel echt uit, zal ongetwijfeld (ook) aan de scheiding liggen.
Mascha heeft dun haar en dat is altijd raar als je dat gewoon op de bovenkant van je hoofd doet, een paar tracks achteraan of echt een volledige pruik zullen natuurlijker overkomen. En ik wil absoluut niet bashen op de kapper maar er zijn echt veel betere en mooiere manieren om mensen met alopecia of andere haarproblemen te helpen. Het is allemaal net niet.
Voor de mensen die het puur voor esthetische manier doen: you’re getting scammed
Ik vind ook dat je heel duidelijk ziet dat het nep is. Zonde.
Ah ja het ziet er echt heel … anders dan hoe ze er normaal uitziet uit.
Hoe ziet een volledige pruik er dan uit? Bedoel je dan eentje met minder veel haar ofzo aan de voorkant? Ik vind het er nu (en bij die euro Emma) uitzien alsof het te ver naar voren is gezakt
Edit: zie nu dat de aanzet wel echt veel natuurlijker eruit ziet bij zo’n lace wig. Dus meer opbouw ipv uit het niets heel dik haar aan de voorkant
Hoe wordt dit vastgemaakt? Lijm je dit? Bedoel wat Mascha nu heeft. Kon t niet echt uit de video opmaken.