Beutyblogtopic XL #16

Huh waar zien jullie dit?

7 likes

Ik weet niet wie Emma euro is, kan bij haar niet kijken. Een volledige pruik, bedekt je volledige hoofdhuid. Maar om die haargroei bovenaan en vooraan je hoofd wat natuurlijker te doen overkomen, gebruik je een frontal en ga je die haarlijn zo goed mogelijk proberen nabootsen.

Ik ken geen enkele influencer in Nederland die de look echt onder de knie heeft. Maar ik vind Uche Natori op insta echtprachtige pruiken hebben. Op de eerste vijf rijen van haar profiel draagt ze een pruik en dat is voor de meeste mensen niet te onderscheiden van “echt haar”. Daarmee dat ik zei dat die Jennifer mensen scamt want er zijn betere kapsters die super goed werk leveren.

10 likes

Dat kan op duizend verschillende manieren: lijmen, een wig band, gewoon free weelen, kleine kammetjes, spelden, … Je kan ervoor kiezen om een pruik elke dag gewoon op en af te doen of bijvoorbeeld die laten vastlijmen, voor je natuurlijke haarlijn, en dan zo’n wee a 10 dagen je look hebben.

6 likes

De rand is altijd zo hard en niet natuurlijk. Dat vind ik precies zo bij dat nieuwe voorstuk van Mascha

9 likes

Tik Tok

1 like

Insta van Jenniferhoeve_hair

5 likes

Oh daar zie je nóg beter hoe nep het is…

16 likes

Aah jaa, ik zie het. Het lijkt alsof ze de pruik rechtstreeks uit de verpakking op haar hoofd heeft geplaatst. Je moet je pruik altijd (laten) customizen door aan die haarlijn te werken. En dat is vaak heel veel haar met een pincet uit trekken.

16 likes

Ik heb het idee dat de kleur ook niet helpt. Van dat hele egale heel donkerbruine haar oogt denk ik sneller onnatuurlijk dan wanneer er wat subtiele highlights in zitten.

20 likes

oh dear

10 likes

Is er dan niemand in haar omgeving die zegt joejoe dit ziet er niet uit :smiling_face_with_tear:

10 likes

Als je haar googelt is de eerste suggestie haar naam en “pruik” dus ik denk dat ze er vast wel eens wat over hoort . Misschien ligt haar eigen haarsituatie gevoelig idk

10 likes

Huh ik zie ook gewoon duidelijk kleurverschil in haar story tussen die pruik en haar eigen haar, dacht dat het de bedoeling was dat dat nog geverfd zou worden hahah

8 likes

Ik weet niet hoe het kan maar ze ziet er ook 10 jaar ouder uit met dit kapsel vind ik. Echt geen succes

11 likes

Ze doet me met deze pruik op denken aan Tante Cor uit Gooische Vrouwen
17619386098004395810680570893356

19 likes

Hahahahaa die reacties ook “shalom”

14 likes

Het kost €1495 :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Alle reacties zijn nu ook verwijderd :joy: denk dat het vooral is dat het zo plat over haar gezicht valt, dat heeft ze nooit.

8 likes

op tiktok was de topcomment ook iets van ‘je lijkt echt joods nu’, zo droog haha

19 likes

Ik erger me echt dood aan Cynthia die al haar stories/posts van haar retreat-insta herpost op haar main account. Als ik dat zou willen zien, zou ik dat account wel volgen. Prima als je een ding repost om te laten weten dat je dat account hebt en daar erover post, maar waarom élke fucking story? Wat is dan nog het nut van twee accounts hebben?

21 likes