Beutyblogtopic XL #2

Ik zie liever nagellak bij Gregor dan dat turqoise haar en paarse baard. (Of was t nou andersom)

6 likes

Maar ze had niets bij zich? Zelfs geen deo! :joy: Ook al kost het een hotel niets, het gaat me meer om hoe overdreven Cynthia doet op haar stories dat ze mocht overnachten in een hotel.

4 likes

Suikertje? Of master of dots?

1 like

Huh. Laat ze lekker. Ik vind nagellak bij ALLE MENSEN leuk, juist om dit soort reacties.

8 likes

Heb het verwijderd, geen zin in discussie. Ik denk idd misschien teveel in hokjes

1 like

Massa toont op het einde van haar laatste vlog een foto van foef van dit forum, leest dus weer mee net als vroeger.

3 likes

Huh ik heb net haar vlog gekeken, maar heb dat niet gezien?

Op vakantie dus hotelwifi, waardoor de vlog die ik aanklikte wat lang moest laden. Op dit scherm. Ik vond het heftig.

6 likes

18 likes

op 8:54, toont ze een foto die in het vorige topic gepost is, je ziet enkel die foto, niets van het forum ofzo

edit: deze foto is het:


maar in haar vlog is het wel zonder die tekst op de foto, denk niet dat het van hier komt

2 likes

Goffer wat een stijlicoon is het toch :star_struck:

1 like

Die op het forum kwam juist vanaf haar Instagram. Zij plaatste die vergelijking een week geleden in haar storiies.

1 like

Ik zou zelf toch even alle burningman spulletjes en lichaamsversierigen voor me houden tot nadat ik door de US douane heen ben…

Niet dat ze iets verkeerds doen. Maar je hoeft in amerika niets verkeerds te doen om al in de problemen te geraken.

Met je feesthoedje/rugzak en je aparte looks je eruit pikken als “partypeople” (lees mogelijke drugs gebruiker). Je wat vragen stellen. En als je niet helemaal correct of beleefd antwoord en mr/mevr hun dag niet hebben komen er nog meer vragen. Raak je zelf geirriteerd, etc.

Heb dat soort dingen al eens 1st hand mogen zien. Mensen gingen uiteindelijk weer dezelfde terug op een vliegtuig naar ams.

1 like

Maar waarom zouden ze Massa eruit pikken, ze heeft een jaar in Miami gewoond hoor dus ze is gewoon een local!!

69 likes

Logica is niet altijd een argmunent voor iemand met een ochtendhumeur…

image https://i.imgflip.com/2getjq.jpg

(En Nee niet alle TSA en border mensen zijn evil :slight_smile:

23 likes

Wat heeft Verspon weer een SUPER artikel vandaag.

1 like

Wat zou hier de logica achter kunnen zijn? Is toch vet raar en onhandig om hem niet te volgen

Ik lees het verslag van Cynthia over haar vakantie. Ze reageert weer heel vreemd op iemand die zegt: ‘Leuke foto’s, maar hoezo is dt alleen op vakantie? Je bent telkens met mensen die je kent aan het uiteten’

Cynthia: ’ Mogen mensen die alleen reizen geen dingen met anderen doen van jou? Oh wacht… je bent van de ‘alleen op vakantie’-politie!’

:unamused:

29 likes

Sommige mensen volgen elkaar niet omdat ze anders jaloers worden en ruzie krijgen. Althans ik heb zo’n vriendin die daarom haar vriend niet volgt.

3 likes