Beutyblogtopic XL #2

Tof dat het goed werkt!

Dit voelt denk ik alsof je verdrinkt… :dizzy_face:

2 likes

Toen ik dit las had ik echt een heftige lichamelijke reactie.

Maar goed ben toch nieuwsgierig. Waar koop je zoiets?
(Ik ben zo makkelijk beinvloedbaar. Behalve bij die mosterdpleister. Dat ga ik echt niet doen.)

4 likes

Dus je hoeft niet te snuiven? Het loopt gewoon van je ene neusholte via je andere weer naar buiten? En als je helemaal dicht zit (niet meer door je neus kunt ademen) kun je het dan nog gebruiken?

(Excuses voor de offtopic jongens, ik ben echt gefascineerd.)

Wordt dit een nieuwe FF-hype?

11 likes

Niet kijken tijdens het ontbijt!

5 likes

@Milkshake3 de thumbnail is al erg genoeg :scream:

12 likes

Holy f die thumbnail :joy:

4 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

3 likes

Hierbij vergeleken is Dr Pimplepopper helemaal niks

1 like

Mas zanikt nog even door vandaag, ze is 1/4e van wat ze normaal is. Door een verkoudheid.

En ik zag die thumbnail tijdens mn ontbijt, thank you very much.

1 like

Mascha in de vlog van vandaag over het boksen: “de verwachtingen liggen zo hoog bij mij om de een of andere reden, weet niet waarom want ik ben geen topsporter ofzo”

Uh misschien omdat je al wekenlang elke dag traint en beweerde dat niemand tegen jou durfde? Denk dat je dan zelf de lat nogal hoog legt :woman_shrugging:t3:

35 likes

Vind het ergens wel stoer dat ze dit er niet uit heeft geknipt. Ik zou dat soort uitspraken, gezien haar gevecht, echt skippen uit de vlog :joy:

2 likes

Neti pot, the love of my life <3

Ik wordt al half onwel van een neusspray. Heb het idee dat het mijn hele binnenkant van mijn neus wegvreet zo erg prikt dat dan. Is dat niet zo bij zo’n neusspoelding?
En loopt het niet je keel in? of je traanbuis? Als ik oogdruppels heb proef ik het al in mn mond bijvoorbeeld. Dus het lijkt me wel akelig maar ik wil het wel proberen aangezien iedereen zo enthousiast is en het me wel heerlijk lijkt om het er allemaal uit te spoelen.

Ik heb een uur geleden na jullie berichten een “neus douche” gebruikt.
Zit nu alweer totaal verstopt.

En deze ook niet te vergeten :sweat_smile:

Neusdouche tip (gekregen van het AMC) zoutoplossing maak je zelf door in 250 ml warm water een theelepel zout op te lossen en als je spoelt een G klank te maken, dan loopt het niet in je keel. Gggggggggggggg dus.

1 like

Iiee ik had hele andere associaties met deze afbeelding na al die neusdouche verhalen :nauseated_face:

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.