Beutyblogtopic XL #2

Ik hoorde ook in het begin iemand zeggen Russische tyfuslijer en dat vind ik ook niet normaal.

1 like

dit hele programma is 1 grote anti climax

3 likes

Het forum heeft het zwaarder dan Mascha’s tegenstander.

41 likes

Ja dat was best vals, waar zit er een M in Billy?

3 likes

Hij deed het bij de aankondiging van Billy ook al, maar ik dacht toen per ongeluk :woman_shrugging:

2 likes

Ja heel flauw. Respect hoor Mascha!

2 likes

Ik erger me ka-pot aan die instastories van Serena. Hoe noemde ze Mascha nou? “Oeh lekker tijgerpakkie Marshal (?)”.

Edit: misschien verspreking want haar kind heet ook zo, toch?

5 likes

haha. Dit was Maxine Hartman, dat is gewoon een lul. Plus dat er gewichtsklassen zijn in boksen dus ze niet per se stevig voor boksen.

6 likes

Waarom krijgt Maxim Hartman überhaupt een podium? Wat een vreselijke vent

40 likes

Ja racistische opmerkingen en bodyshamen mag schijnbaar op tv.

9 likes

Wat een anti climax zeg, de live show van boxing stars. Ik had echt het idee dat mas strak afgetraind in de ring zou staan en de pas net begonnen Billy alle hoeken zou laten zien. Maar gezien hoe er gebokst werd leek het eerder andersom.

Als je even wil kotsen:

2 likes

Maar toch he… waar was Gregor? Ook nog geen story erover geplaatst.

1 like

ik hoor gregor nu al: " maar je hebt het heeel goed gedaan lieverd" op dat kleinerende toontje van hem.

91 likes

Oh dan was ik afgeleid door de burny look!

Ben maar blijven plakken bij Boxing Stars en Thomas Cox wordt even helemaal in elkaar getimmerd haha

2 likes

Net als vorige week. :joy:

Ja voor de tweede keer zelfs!

1000000 procent mee eens!!! Haha, echt walgelijk

1 like

Ja maar vind het toch knap! Thomas heeft vorige week schijnbaar ook al mee gedaan en valt vandaag in omdat iemand anders geblesseerd was! Vind het knap na één week nog een Keer in de ring met maar zes weken voorbereiding.

5 likes