Ik hoorde ook in het begin iemand zeggen Russische tyfuslijer en dat vind ik ook niet normaal.
dit hele programma is 1 grote anti climax
Het forum heeft het zwaarder dan Mascha’s tegenstander.
Ja dat was best vals, waar zit er een M in Billy?
Hij deed het bij de aankondiging van Billy ook al, maar ik dacht toen per ongeluk
Ja heel flauw. Respect hoor Mascha!
Ik erger me ka-pot aan die instastories van Serena. Hoe noemde ze Mascha nou? “Oeh lekker tijgerpakkie Marshal (?)”.
Edit: misschien verspreking want haar kind heet ook zo, toch?
haha. Dit was Maxine Hartman, dat is gewoon een lul. Plus dat er gewichtsklassen zijn in boksen dus ze niet per se stevig voor boksen.
Waarom krijgt Maxim Hartman überhaupt een podium? Wat een vreselijke vent
Ja racistische opmerkingen en bodyshamen mag schijnbaar op tv.
Wat een anti climax zeg, de live show van boxing stars. Ik had echt het idee dat mas strak afgetraind in de ring zou staan en de pas net begonnen Billy alle hoeken zou laten zien. Maar gezien hoe er gebokst werd leek het eerder andersom.
Als je even wil kotsen:
Maar toch he… waar was Gregor? Ook nog geen story erover geplaatst.
ik hoor gregor nu al: " maar je hebt het heeel goed gedaan lieverd" op dat kleinerende toontje van hem.
Oh dan was ik afgeleid door de burny look!
Ben maar blijven plakken bij Boxing Stars en Thomas Cox wordt even helemaal in elkaar getimmerd haha
Net als vorige week.
Ja voor de tweede keer zelfs!
1000000 procent mee eens!!! Haha, echt walgelijk
Ja maar vind het toch knap! Thomas heeft vorige week schijnbaar ook al mee gedaan en valt vandaag in omdat iemand anders geblesseerd was! Vind het knap na één week nog een Keer in de ring met maar zes weken voorbereiding.