Goatse
Ik begin te cringen op het moment dat hij camo pants zegt en iedere keer dat hij het weer zo nadrukkelijk uitspreekt sterft er een stukje af van binnen.
Is deze man serieus? Hij heeft wel mooie âaan-beeldenâ thooouggh. Die had krek niet.
Hahahaha ja heerlijk
Ik denk (hoop) dat het een aangedikt typetje is, maar volgens mij heeft hij nog best wel een soort van aanzien binnen die streetwear community
Door de thumbnail
Klopt ze krijgen er geld voor. Maar niet iedereen hetzelfde bedrag.
Hij lijkt alsof hij een gigantische kers aanheeft. Of een gigantische framboos. Wat is de context?
Volgens mij ging hij in een bad liggen met âjellyâ
Jelly bathhhh
Hahahaha, ik ga stuk om die eerste comment ook âyou really went all out on these camo pants Bradâ
op 1:52 ook de prachtige volzin:
The amazing part is that you have the jelly and when itâs really jelly then everything is covered in jelly.
Hebben jullie deze al gezien?
En waarom is Kylie haar haar aan de voorkant zo oranje?

Deze ga ik thuis kojken help me herinneren !haha maar zij heeft hem dus gevraagd voor een video cool haha
Herinnering
Ik vind dit best een stomme reactie van Krek. Dat berichtje is opzich best normaal en geen overdreven kritiek.
Aardig doen is niet voor gangsters
Ja ik heb het filmpje dus deels gekeken en kan me volledig in de opmerking vinden dus misschien is dat het ook gewoon.