Hahahaha ja heerlijk
Ik denk (hoop) dat het een aangedikt typetje is, maar volgens mij heeft hij nog best wel een soort van aanzien binnen die streetwear community
Door de thumbnail
Klopt ze krijgen er geld voor. Maar niet iedereen hetzelfde bedrag.
Hij lijkt alsof hij een gigantische kers aanheeft. Of een gigantische framboos. Wat is de context?
Volgens mij ging hij in een bad liggen met ‘jelly’
Jelly bathhhh
Hahahaha, ik ga stuk om die eerste comment ook ‘you really went all out on these camo pants Brad’
op 1:52 ook de prachtige volzin:
The amazing part is that you have the jelly and when it’s really jelly then everything is covered in jelly.
Hebben jullie deze al gezien?
En waarom is Kylie haar haar aan de voorkant zo oranje?

Deze ga ik thuis kojken help me herinneren !haha maar zij heeft hem dus gevraagd voor een video cool haha
Herinnering
Ik vind dit best een stomme reactie van Krek. Dat berichtje is opzich best normaal en geen overdreven kritiek.
Aardig doen is niet voor gangsters
Ja ik heb het filmpje dus deels gekeken en kan me volledig in de opmerking vinden dus misschien is dat het ook gewoon.
Mascha kiest altijd zulke vreselijke premières uit. Altijd van die slechte blockbusters. Zou zij gewoon niet uitgenodigd worden voor echt goede films? Of Nederlands film festival ofzo
Ja zoiets dacht ik ook, wel slim dat ze youtubers uitnodigen zodat de film mischien iets meer mensen/kinderren gaat trekken. Heb namelijk niet de beste reviews gehoord over die film
Ik vind het dapper dat hij gewoon doorgaat met videos maken. Het is naar mijn mening geen prettige trend, dat alles meteen goed moet zijn tegenwoordig. Vroeger kon je gewoon heel lang klooien en goed in iets worden en dán werd je bekend. Dat zou betekenen dat hij nooit iets kan doen wat nog niet zo goed is. Je moet ergens beginnen toch?
Ik vind het cool! Ook als ik het dus slecht vind, maar dat mag gewoon