Beutyblogtopic XL #2

Hoe kun je Haarlem en Almere in één post gooien. :exploding_head:

Ik denk overigens dat Mascha prima een huis in het semi-centrum met een parkeerplaats kan betalen maar haar kennende zal het vast nieuwbouw worden inderdaad.

9 likes

Sorry? (Ik heb Haarlem nog even opgezocht maar het ligt waar ik denk dat het ligt ik snap het niet).

Haarlem en Almere zijn echt heeel verschillend.

19 likes

Haha dat verwoord je heel netjes.

9 likes

Hahah nou ik had eerst iets anders getypt. Maar wil niemand op zn teentjes trappen.

1 like

Sorry aan alle Haarlemmers!

Oh nu mis ik deze tijden. Wat was ze een stuk meer relatable toen.

13 likes

Haha ja als er 1 straat is waar je niet regelmatig langs wil komen met je auto is het de Overtoom wel.

Zegt ze nou gewoon Gregor ipv foefje?

1 like

Ze staat hier op een laag kastje, niet op de grond. Ik gok dat de middelste op ooghoogte hangt ongeveer

Hahah ik begrijp je! Het lijkt ook net alsof ze op de vloer staat :joy:

Altijd hetzelfde inderdaad. Dit zijn gewoon ‘activiteiten’ die der reguliere mensch in zijn/haar vrije tijd om afspraken heen plant.

Maar nee, bij haar is het een ‘afspraak’ en telt het waarschijnlijk ook mee in haar werkweek haha

9 likes

Wow, als er een gratis fles sherry betrokken is en een reisje naar Spanje gewonnen kan worden is een recept van Cynthia ineens een stuk uitgebreider dan “meng watermeloen feta en munt”
Dat toastje van vandaag is wel weer het andere uiterste :joy:

4 likes

Haha exact wat ik ging zeggen. Ook die ‘ik steek het in de sous vide’ alsof ze dagelijks dingen in een sous vide steekt…

10 likes

Een blogger is nu eenmaal snel expert :face_with_monocle:

1 like

Lijkt me wel vermoeiend om jezelf zo serieus te nemen hoor pfff. Ik besef eens te meer dat ik zelfspot echt een heel prettige eigenschap vind.

15 likes

Laat me raden: de ander 2 zijn zeker: naar de kapper en boodschappen (wijn) halen.

5 likes

Hahah precies wat ik dacht. Pasfoto’s maken moet bij mij snel even in de pauze tussen de “afspraken” door :wink:

1 like

Rijbewijs aanvragen en lunchen met een vriendin. Over dat pas foto laten maken zegt ze nog: Tja dat hoort er ook gewoon bij.

Waarbij? Het exclusieve leven van een wijngodin?

Gewoon voor iedereen eens in de zoveel jaar toch of wat?

26 likes

Wat heeft Cynt het toch druk…