Bronzer misschien?
Ik denk dat dat toch haar eigen haar is want in de comments lees ik ook dat ze een pruik draagt (wat ik ook wel weet van Kylie).
Nouja, ik vind het gewoon erg veelzeggend als je vriendin zo ‘succesvol’ is en je zelf dan zo weinig views haalt.
Dat 'ie alsnog doorgaat is natuurlijk heel goed van 'm, ik zou er gauw klaar mee zijn
Ik snap het wel eigenlijk, als iemand zo reageert op mij als ik gewoon mijn ding doe dan neem ik dat niet als advies aan. Als hij het allemaal expres doet dan is dat natuurlijk een ander verhaal. Al is ‘wat lul jij’ niet de beste reactie haha.
Dat vind ik echt een hele mooie reactie!!!
Zijn er hier mensen die die “wijntrip” artikelen van Cynhia, zoals vandaag, echt helemaal lezen?
In de regel lees ik bijna alles, maar ik merk dat ik steeds meer begin af te haken bij die artikelen: te lang en voor mij blijkbaar niet interessant genoeg (want het zegt me gewoon niet zoveel)
Er staan ook niet veel reacties onder, ik vroeg me af of sommige mensen het juist wel graag lezen?
Ik besef dat dit niet een aardige reactie is, maar ik vind de foto van Vera op insta van die cover geen charmante foto. Ik vind haar op andere foto’s zoveel leuker overkomen dan ze op die professionele foto staat.
Nee, ik lees die artikelen heel soms nog maar.
Ik zocht vandaag op hoeveel unieke bezoekers zij heeft. Vond bij adfactor een bereik van 160.000. Dat aantal zal ook komen door vindbaarheid op Google, ben benieuwd door hoeveel mensen een nieuwe blog gelezen wordt. Bij een van de resultaten op mijn zoekopdracht las ik dat ze net na de switch naar Cynthia.NL wel groeide qua bezoekers.
Ik ben al afgehaakt na het lezen van de titel Wandelen en wijn…
Gewoon zuipen kreng
Daar is Zwabbertje
Haha ik had precies die reactie
Mascha’s publiek is niet echt het publiek wat naar het Nederlands Film Festival gaat ( denk ik), dus zal me niet verbazen als dit de uitnodigingen zijn die ze krijgt
Zo kaderen wij onze teambuiliding activiteiten op het werk ook. Maar eigenlijk betekend dat gewoon zat worden.
Ik vind het zo irritant als iemand zegt: ‘Zoals je wel weet.’ of ‘Je kent vast…’
Ik voel me dan meteen dom. Mijn Italiaans leraar doet dit ook, de lul.
Kan iemand me overigens vertellen waarom Jorg Ruig zijn Rolex verkoopt? Geen zin om te kijken.
In de vlog van vandaag een betoog van Mascha over dat ze zo weinig sportshirtjes heeft en van plan is om er TIEN te halen. Kan me dat echt niet voorstellen met die huge kledingkast. Of ze moeten zoals gewoonlijk weer helemaal uit elkaar zijn gevallen😂
Tja…als je maar 1x in de 3 maanden de was doet…
Ik heb even een Google gedaan van 3 sec want ik ken dit woord niet maar appellations betekent dus gewoon naam/titel?
Hahahha inderdaad en daarbij ook 10 zwarte sportbroeken!
Want de victoria secrets waarmee je eeuwen kan doen zijn nu wonderbaarlijk ook helemaal op!