Beutyblogtopic XL #2

Zit er toch nog een voordeel verbonden aan het volgen van mislip :wink:
Maar was het verder wel een leuke date?

Wie schrijft dit?

Serena! Ik kon er ook wel om lachen haha

Als je broek maar kruisloos is dan is het goed

waarom zet zij altijd zoveel woorden in HOOFDLETTERS? Dat leest echt zo vervelend

5 likes

Ja net zo’n roddelblaadje dat de namen van die BN’ers altijd in caps lock zet.

Hahaha Mas breekt Billy zo doormidden. Ze schrijft bovendien Mas’ naam verkeerd in haar aankondiging.

4 likes

neem aan dat die meid al langer weet dat ze meedoet of kan ze maar een weekje oefenen

Hoop het wel voor d’r, al verwacht ik sws niet zoveel van Mascha :see_no_evil:

1 like

Ik denk ook dat Billy een serieuze kans maakt.

Ik zie voor me hoe Mascha een Ikea boekenkast door midden breekt

39 likes

nee volgende week

1 like

Vandaag Michella tegen Amanda, drrrrramaaaaaaaaa

4 likes

:joy:

Ik denk ook als eerste aan een kast als ik Billy zie staan

3 likes

Met ‘echte meisjes in de jungle’ in het achterhoofd wordt dit wel een interessant gevecht hahaha, helaas kunnen ze met die handschoenen aan niet elkaars haren eruit trekken :frowning:

4 likes

Waar vind ik die billy op instagram? Ik kan haar op de ig van beatygloss/trl5/boxingstars niet vinden. Ben wel benieuwd.

Ik heb wel het idee dat mascha het superserieus neemt, vind ik wel leuk om te zien.

Thanks!

Maar is die strijd niet heel oneerlijk? Maacha traint al weken en is volgens mij veel groter en zwaarder :thinking:

1 like

nouja, massa wil ook zsm een billy in elkaar timmeren denk ik.

37 likes

Mascha’s nieuwe serie staat online. De eerste gast is Xelly. De manier van interviewen is zoooo cringy! Mascha laat Xelly niet uitpraten en kapt haar eigen antwoorden ook af. Om maar niet te spreken over het allerlaatste stukje met de ‘leuke actie van nivea’. Pfff

1 like