Beutyblogtopic XL #2

Influenzar zijn is eg gOalz he?

1 like

Nu je zit zegt: waarom maakt ze haar facturen zelf als ze een boekhouder heeft?

2 likes

Omdat je een boekhouder vaak per uur betaalt en facturen maken is geen hoge wiskunde dus als je de tijd ervoor hebt kan je het net zo goed zelf doen lijkt me.

1 like

Ohja duh, slim, thanks! (Bij ons is de boekhouder gewoon in dienst dus dan maakt het minder uit denk ik.)

Zakelijke kant Mascha…

Ergens hoop ik dat Ivo Niehe ooit Mascha gaat interviewen. Ik denk dat dat echt fantastisch gaat zijn. Elitaire Ivo met in de voice-over allemaal geniepige grapjes over Mascha, die dan met veel te moeilijke woorden en een slijmerig doch geniepig glimlachje op zijn smoel, vragen aan Mascha gaat stellen waar ze totaal geen antwoord op kan geven omdat ze het gewoon niet snapt en zich er dan uit probeert te lullen.

18 likes

Heftig.

5 likes

Wow… waarom zou je dat doen…

1 like

Beste Bratz lippen ook

31 likes

Denk dat ze hoopt op Louis Vuitton spon

4 likes

Wooow vind die lippen erger echt lijken wel ballonnen joh!

4 likes

Heftig inderdaad. Vind die nek tattoo trouwens wel prachtig. Zou het alleen nooit zelf laten zetten daar. Zonde dat ze zo doordraaft met Botox en plastische chirurgie. Begint op een verslaving te lijken.

6 likes

Het lijkt me dat zo’n tattoo op je handpalm ook veel sneller zal vervagen dan op een andere plek omdat je je handen altijd gebruikt? (Geen verstand van tattoos verder)

3 likes

Ahwwww dat lijkt me zo pijnlijk, een tattoo op je hand. Aan de binnenkant ook echt.

Huh Cynthia laat op haar instastory zien hoe ze zich voorbereid op de structuurjunkie workshop, maar als je het filmpje stil zet kun je zo over de persoonlijke problemen van een deelnemer lezen. Lekker dan…

16 likes

Wow, ja, ik ging eens kijken en je kunt echt bijna een hele Word pagina zo lezen. Er staat dan wel geen naam bij, maar ik zou dit alsnog niet heel prettig vinden als ik dit zelf ingestuurd zou hebben.

1 like

Echt niet oké. Heb dr ook een berichtje gestuurd

1 like

Gaat het ook. Denk vooral ook aan de plekken waar meer eelt zit.

Vind dat weer zo typisch he. Wat denkt ze zelf dan dat haar volgens gaan stemmen?

Had dat idee ook altijd met “zal ik hier een aparte video over maken jongens lijkt jullie dat leuk?” Er zijn altijd wel een paar minions die het fantastisch vinden en zij heeft weer een makkelijke video klaarliggen.

5 likes

Ik zou je er niet al te veel op verheugen, wss komt het erop neer dat ze veel eromheen draait om uiteindelijk te zeggen dat ze het natuurlijk niet over precieze getallen of namen kan hebben

zo gaat het altijd met dit soort videos

5 likes

Haha nooo ik ging vanochtend weer een shoplog van haar kijken, en nu valt dat fluisteren me zo op, dat doet ze inderdaad onwijs vaak!

1 like