Beutyblogtopic XL #2

Mascha zei is een keer dat je de schil van een watermeloen over je gezicht moest masseren… HEEL mijn gezicht zat onder de bulten.

25 likes

Wat een rare adviezen en ideeën hield mas er op na😣

10 likes

Ik ben qua aankopen wel echt mega beinvloedbaar. Ik ben echt de ideale prooi voor influencers :weary:

1 like

Kon ik dat maar maar ja… kantoortrut he

1 like

Tegenwoordig verteld Debbie er maar even bij wanneer ze een outfit wel of niet naar de supermarkt aan zou doen. (Daar ging het hier laatst over toch?). En weer een crazyland feestje. Dus de kinky feestjes is ze nog steeds niet vies van.

5 likes

Ja wat zijn dat voor kekke feestjes?

Laatst vroeg een vriendin hoe ik wist dat Russische sporters mosterd op blessures smeren

Thanks Mascha :v:

4 likes

Precies weet ik het ook niet maar iets met veel sexy kleding, in de dresscode staat dat spijkerbroeken/jeans verboden zijn en dat het wordt georganiseerd(of gesponsord oid) door SDC (=swingers date club).

2 likes

Oooo! Aha. Interessant.

1 like

al die bijzondere tips doen me aan Klazien uit Zalk denken. maar wat blijkt nou, dat is helemaal niet zo’n gekke gedachte:

http://www.upcoming.nl/globalistaa/17042/klazien-ut-zalk-was-de-eerste-originele-fitgirl

5 likes

Volgens mij zijn dat gewoon erotische feesten allemaal. Vind ik ook wel bijzonder omdat met de hele wereld te delen dat je daar heen gaat.

1 like

Klopt, ik ben er ook weleens geweest maar wij gaan dan gewoon voor de muziek en er hangt helemaal geen kinky vibe ofzo. Er is idd een darkroom en er zijn wat meer mensen ‘op zoek’ (ook wel stellen die iemand zoeken heb ik het idee) maar als je niet bij die darkroom komt is het gewoon een feest waar mensen er hooguit iets sexier uit zien. Niks wereldschokkends iig :smile:

2 likes

Dan valt het dus wel mee. Dacht dat het er heftigere aan toe ging.

2 likes

En Debbie vindt het vast leuk die indruk te wekken/niet te ontkrachten. Maar het is geen Wasteland ofzo :see_no_evil:

5 likes

Oh ik lees over opleuken van je midlifecrisis!
Mag een leuke leren broek ook?

1 like

Maar wasteland is wel weer net wat anders dan crazyland volgens mij haha!

Getting wasted!

1 like

Mijn date begon gisteravond over Librije en moest toen echt mijn best toen om niet over Mislip te beginnen. Aan de andere kant, ik wist nu wel wat het was :joy:

34 likes

Haha ik vind het wel leuk dat ze het gewoon ownt!

4 likes