Beutyblogtopic XL #2

Er kwam laatst op instagram een reclame voor voorbij van Talpa, met Mascha!
Maar ze is daar toch weg?

Nee,
“Ken ik je plenner gebruike voor sGooL?”

15 likes

Haar gemiddelde publiek heeft geen idee wat een factuur is, dus vanuit hun oogpunt klinkt het vast heel erg business-woman-achtig :wink:

1 like

Ik heb gevraagd wat haar prijzen zijn haha. Denk niet dat ze daar antwoord op zal geven, maar wilde het toch vragen!

Echt? Ik snap dat twaalfjarigen dit niet weten, maar de mensen die haar al vanaf het begin volgen zijn wel een stukje ouder dan dat. Die hebben toch minstens al bijbaantjes gehad, waarbij facturen misschien aan bod gekomen zijn. Of ze hebben het bij economie op school geleerd.

Waarschijnlijk ligt het toch aan mij :’) Haha

1 like

Ik dacht ook hem ertussen te zien!

“Hoi Masja waarom heb je een boekhouder? Je hebt toch geen boek geschreven??!!”

#kennenwedezenognognog

71 likes

Best wel jammer eigenlijk dat mascha een nieuwe video maakt van een best leuk idee, maar dat ze dat eigenlijk alleen maakt omdat het spon is. Ze heefd de tijd, geld en veel benodigheden om meer aandacht in haar videos te steken en iets leuks neer te zetten maar dat doet ze niet.
Bijvoorbeeld Masha zegt altijd dat ze fan van Shane Dawson is enzo en hij is ook zijn eigen soort series/docu gaan maken wat best een uniek idee was voor youtubers, zou leuk zijn als mascha daar inspiratie vandaan haalt en mischien verder gaat kijken dan een standaard youtube filmpje. Idk lijkt me leuk omdat ze al best lang youtube doet en dan is het mischien wel eens tijd om jezelf een ‘promotie’ te geven
(geen idee hoe ik het anders kan zeggen #stepupyourgame)

5 likes

Dit deed ze in een recente vlog ook, dan vertelt ze met haar uitleg Mascha-stem hoe ze haar team samenstelt en hoe ze bij iedere persoon bij minstens drie bekenden navraagt hoe diegene is om mee te werken. Ze heeft echt haar vaste mensen en zou nooit zomaar iemand aannemen zonder enige vorm van achtergrond met elkaar te hebben.

Toen schoten mij trouwens meteen Makkie en Claire (en dacht Francis ook?) te binnen. Die kenden Mascha vooraf toch ook niet en hebben haar gewoon een bericht gestuurd voor een samenwerking?

6 likes

Influenzar zijn is eg gOalz he?

1 like

Nu je zit zegt: waarom maakt ze haar facturen zelf als ze een boekhouder heeft?

2 likes

Omdat je een boekhouder vaak per uur betaalt en facturen maken is geen hoge wiskunde dus als je de tijd ervoor hebt kan je het net zo goed zelf doen lijkt me.

1 like

Ohja duh, slim, thanks! (Bij ons is de boekhouder gewoon in dienst dus dan maakt het minder uit denk ik.)

Zakelijke kant Mascha…

Ergens hoop ik dat Ivo Niehe ooit Mascha gaat interviewen. Ik denk dat dat echt fantastisch gaat zijn. Elitaire Ivo met in de voice-over allemaal geniepige grapjes over Mascha, die dan met veel te moeilijke woorden en een slijmerig doch geniepig glimlachje op zijn smoel, vragen aan Mascha gaat stellen waar ze totaal geen antwoord op kan geven omdat ze het gewoon niet snapt en zich er dan uit probeert te lullen.

18 likes

Heftig.

5 likes

Wow… waarom zou je dat doen…

1 like

Beste Bratz lippen ook

31 likes

Denk dat ze hoopt op Louis Vuitton spon

4 likes

Wooow vind die lippen erger echt lijken wel ballonnen joh!

4 likes

Heftig inderdaad. Vind die nek tattoo trouwens wel prachtig. Zou het alleen nooit zelf laten zetten daar. Zonde dat ze zo doordraaft met Botox en plastische chirurgie. Begint op een verslaving te lijken.

6 likes