Beutyblogtopic XL #2

Gaat het ook. Denk vooral ook aan de plekken waar meer eelt zit.

Vind dat weer zo typisch he. Wat denkt ze zelf dan dat haar volgens gaan stemmen?

Had dat idee ook altijd met “zal ik hier een aparte video over maken jongens lijkt jullie dat leuk?” Er zijn altijd wel een paar minions die het fantastisch vinden en zij heeft weer een makkelijke video klaarliggen.

5 likes

Ik zou je er niet al te veel op verheugen, wss komt het erop neer dat ze veel eromheen draait om uiteindelijk te zeggen dat ze het natuurlijk niet over precieze getallen of namen kan hebben

zo gaat het altijd met dit soort videos

5 likes

Haha nooo ik ging vanochtend weer een shoplog van haar kijken, en nu valt dat fluisteren me zo op, dat doet ze inderdaad onwijs vaak!

1 like

Nou, ik volg de artiest die die handtattoo heeft gezet en vind dat ze hele mooie dingen zet normaal, maar vind dit toch wel een beetje :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind haar nektattoo echt prachtig. De dotwork op haar hand lijkt wel heel grof ofzo? Als je kijkt naar de beehive die gezet is met dotwork en die op haar hand, vind ik hem veel minder verfijnd.

Ja zou kunnen, ik zou er zelf voor kiezen om het verfijnd te laten en het eens in de zoveel tijd bij te laten werken! Toen ik het op bewegend beeld zag in haar insta story leken het net een hoopje mieren.

Vreselijk zeg.

Wat doet zij wel? Volg haar niet

Ik hoor Mascha zo vaak klagen over de drukte met de auto in Amsterdam
 En iedere keer weer alsof het een verrassing is haha. Weet je toch van tevoren, ergens neerzette en met ov verder is volgens mij zo veel minder frustratie

16 likes

Zeker in een stad als Amsterdam is OV zoveel relaxter
 Scheelt echt gestress voordat je ergens aankomt

Beroemde artiesten lopen kom je toch ‘in het wild’ tegen in de stad? Of was dit sarcastisch ahah

Inderdaad, onze ‘beroemde’ politici lopen toch ook gewoon door Den Haag?

@DoornRoosje Mas heeft zelf ooit zoiets gezegd, ze denkt blijkbaar dat zij veel interessanter is dan echte BN’ers (en zelfs internationale sterren) die gewoon zonder problemen door Amsterdam kunnen lopen.

2 likes

Ik verwoordde het een beetje slecht, maar ik wilde eigenlijk beamen wat jij zegt. Vind het best apart dat de tattoo artist heeft ingestemd met deze tatoeage, dat had ik niet van haar verwacht. Omdat veel (goede) artiesten het niet adviseren of simpelweg niet doen idd.

Wat 'n elitaire tattoo artiesten kennen jullie haha.

3 likes

Vind het eerder eerlijk naar je klanten toe, als je weet dat zo’n tattoo zelden tot nooit houdt en snel lelijk wordt. Het kost meestal niet weinig, dus dan kun je hem beter ergens zetten waar hij wel mooi blijft, toch?

1 like

Ja daar zal vast over gesproken worden, en dat het geweigerd wordt als iemand geen enkele andere tattoo heeft, prima dat begrijp ik. Maar iemand met zoveel tattoos als Jessie weet goed genoeg waar ze aan begint en dan hoeft een tattoo artist echt niet belerend te doen haha.

2 likes

Nou ja, je mag natuurlijk altijd weigeren, dan loop je dat geld alleen wel mis. En ja, dat weigeren is wel een beetje elitair misschien. Maar ook wel een beetje voor de klant’s bestwil.

@VickyViolence Heeft ze al andere tattoos op haar handpalmen? Want dat is wel even wat anders dan op je arm/in je nek/etc. Het slijt gewoon supersnel, en ziet er binnen no time niet meer uit. Ik vind dat niet per se belerend, maar realistisch, en kan me goed voorstellen dat een artiest dat niet wil doen.

Zoals ik al zei, de korte levensduur van zo’n tattoo wordt besproken, sommige mensen just don’t give a shit.

Maar hey blijkbaar zitten hier leden van de tattoopolitie dus is deze discussie misschien compleet zinloos.

4 likes