Beutyblogtopic XL #2

maar die Billy doet het ook wel echt goed. Verschil is zo groot

Waar is greggie?

1 like

Mascha haar probleem is met het boksen is dat ze alle technieken niet helemaal toepast. Ze gebruikt alleen haar armen, ze ontwijkt niet echt en ze komt niet in beweging met haar hele lichaam.

En ffe dat de presentator haar een “Russische stevige tante” noemt vind ik ook weer zo apart? Ze heeft gewoon een normale maat en ik stoor mij er aan dat ze continu benoemen met haar afkomst

10 likes

Terecht gewonnen van Billy, Mas was slappe hap.

4 likes

Had er op een of andere manier iets meer van verwacht…

1 like

Nou jammer maar vond dat ze het toch best goed gedaan heeft. Lijkt me echt lastig die klappen in je gezicht de hele tijd. Lullige opmerkingen trouwens van die verslaggevers?

5 likes

Ja, die maxime hartman is zo vervelend…

3 likes

Ik cringe een beetje om Serena dr insta stories

4 likes

Dat zeker! Doe het haar niet na. Maar idd, in de vlogs werd er wel een hoge verwachting geschept.

2 likes

Wat een anti climax na al die hype, wel sneu voor Mascha

3 likes

Mascha was tijdens het gevecht veel te statisch/ te afwachtend. Zeker in vergelijking met Billy, als je die dan zag bewegen in de boxring.

Ik werd na 1 ronde gewoon partijdig voor Billy. Zoveel kleiner en lichter maar zooo enorm knokken! Respect hoor.

6 likes

Burny Tiger werd aardig afgebrand. Burned out!

1 like

Ik vond de “stevige tante” opmerking van Maxime Hartman over Mascha wel heftig

19 likes

Ik hoorde ook in het begin iemand zeggen Russische tyfuslijer en dat vind ik ook niet normaal.

1 like

Het forum heeft het zwaarder dan Mascha’s tegenstander.

41 likes

Ja dat was best vals, waar zit er een M in Billy?

3 likes

Hij deed het bij de aankondiging van Billy ook al, maar ik dacht toen per ongeluk :woman_shrugging:

2 likes

Ik erger me ka-pot aan die instastories van Serena. Hoe noemde ze Mascha nou? “Oeh lekker tijgerpakkie Marshal (?)”.

Edit: misschien verspreking want haar kind heet ook zo, toch?

5 likes

haha. Dit was Maxine Hartman, dat is gewoon een lul. Plus dat er gewichtsklassen zijn in boksen dus ze niet per se stevig voor boksen.

6 likes