Beutyblogtopic XL #2

Massa heeft haar video vast klaargezet voor vanmiddag maar wat is dit nou weer voor thumbnail. Is het een duckface of blaast ze haar thee koud of wat?

4 likes

Haar haar! Ik wist helemaal niet dat ze het bruin had geverfd, staat vet leuk! En haar trui ziet er ook leuk en anders dan wat ik van haar gewend ben uit.

9 likes

18 likes

Snap echt het nut niet van zo’n première haha?

5 likes

De tea is hot weetjewel!

9 likes

Naja dat kan dus wel, genoeg artiesten die hun naam niet aan zoiets willen hangen. Heb het zelf gezien toen ik samen met een vriendin een tattoo ging zetten; het was een andere plek of ergens anders heen (het werd een andere plek).

Maar ja, het staat er nu al op natuurlijk dus weinig aan te doen. En als jm er blij mee is is het goed I guess :upside_down_face:

1 like

ik ook niet, zo irritant
en ik zie het steeds vaker?

Die premiere functie lijkt me leuk voor speciale videos, maar voor gewone video’s vind ik het wel wat overdreven…

Vind het echt wel heel interessant wat Mascha nu vertelt over het achter de schermen van die business.

3 likes

Wat zegt ze dan?

Hoe het in elkaar steekt met management, over campagnes, salaris voor diverse opdrachten, samenwerkingen, best wel veel haha, video is nog niet afgelopen. Maar ze noemt wel concrete dingen ipv al die vage dingen die andere youtubers vaak doen.

1 like

Het eerste wat ik zag was het hoofd van Jill en ik dacht echt van waar the fuck is zij nou weer mee bezig. En toen zag ik het hoofd van Kelvin en had ik door dat het een filter is. Nog steeds dat gevoel van WTF

1 like

Wat ze verteld is leuk en interessant, maar de manier waarop is beetje betweterig of zo? Aan de andere kant zit ze natuurlijk echt al wel lang in deze wereld.

2 likes

Jammer dat Mascha zo veel maniertjes heeft aangeleerd als ze iets verteld, wat betreft handbewegingen, gezichtsuitdrukkingen en stopwoordjes vind ik het echt niet prettig om naar te kijken.
En wat jammer dat haar mond zo scheef lijkt door de fillers.

7 likes

Een première video heeft ook een chat functie, dus mensen kunnen live reageren en Mascha kan dan meechatten. Soort versneld antwoorden van comments. Er had iemand gevraagd naar prijzen hier en volgens mij was het enige concrete wat ze daarover vertelde is dat je met volger-aantallen kan berekenen wat een spon post van je waard is. Heb je bijvoorbeeld 100k volgers dan kan je 1000 euro vangen, ze legde het uit als het ‘k’tje’ achter je volgers te veranderen in een 0, dus 10k volgers is 100 euro etc etc

1 like

Oké is goed Anouk…

51 likes

Eens! Ik vind het een heel interessant onderwerp, maar ze is zooo laaaang van stof. Ik krijg hetzelfde gevoel als bij een presentatie die iemand totaal niet voorbereid heeft. Continu afdwalen van de clou van 't verhaal. Echt jammer, want 't kan heel boeiend zijn.

3 likes

Mascha zegt dat de planner los staat van haar ‘influencer gedoe’, maar het lijkt mij toch dat verreweg de meeste planners aan haar minions zijn verkocht? En dat dat ook de reden is dat dat ding überhaupt in productie is genomen?
Lijkt me voor haar wel waardevol om te laten onderzoeken hoe veel behoefte er is aan zo’n planner onder mensen die haar niet kennen van het internet, als ze dat echt als mogelijk carrière perspectief ziet.

1 like

Precies, haar intro duurde 4(!) minuten en ze eindigt heel vaak een stuk van haar verhaal midden in een zin en begint dan over iets anders…

1 like

Ik vond het vervelend dat iedere keer wanneer ze iets juicy ging vertellen ze heel overduidelijk een slok thee nam

We get it you’re spilling the tea ha ha zeg t nou maar

15 likes