Beutyblogtopic XL #2

Waarom krijgt Maxim Hartman überhaupt een podium? Wat een vreselijke vent

40 likes

Ja racistische opmerkingen en bodyshamen mag schijnbaar op tv.

9 likes

Wat een anti climax zeg, de live show van boxing stars. Ik had echt het idee dat mas strak afgetraind in de ring zou staan en de pas net begonnen Billy alle hoeken zou laten zien. Maar gezien hoe er gebokst werd leek het eerder andersom.

Als je even wil kotsen:

2 likes

Maar toch he… waar was Gregor? Ook nog geen story erover geplaatst.

1 like

ik hoor gregor nu al: " maar je hebt het heeel goed gedaan lieverd" op dat kleinerende toontje van hem.

91 likes

Oh dan was ik afgeleid door de burny look!

Ben maar blijven plakken bij Boxing Stars en Thomas Cox wordt even helemaal in elkaar getimmerd haha

2 likes

Net als vorige week. :joy:

Ja voor de tweede keer zelfs!

1000000 procent mee eens!!! Haha, echt walgelijk

1 like

Ja maar vind het toch knap! Thomas heeft vorige week schijnbaar ook al mee gedaan en valt vandaag in omdat iemand anders geblesseerd was! Vind het knap na één week nog een Keer in de ring met maar zes weken voorbereiding.

5 likes

Maar ik had Mas wel echt fitter/sterker verwacht hoor! Zeker na al haar vlogs…

3 likes

Is Boogerd al geweest en zo ja hoe heeft hij het gedaan?

Maar moet Massa dan ook nog een keer boksen? Dat hij twee keer moet?

Edit: oh lees nu het bericht eronder dat hij inviel

Mascha was na de tijd ook helemaal niet buiten adem. Sommige anderen staan zo uit te hijgen na die drie ronden… Iets te passief denk ik. Ze had beter in de aanval kunnen gaan. Ze had een paar goede stoten!

2 likes

Vorige week en hij heeft gewonnen

1 like

Vorige week, gewonnen van Thomas Cox maar heb het verder niet gezien dus weet niet hoe hij het deed

1 like

Jammer
Edit: nee lullig van mij

1 like

Ach mascha bleef maar stil staan en deed niks, in haar vlog praat ze al een paar weken nergens anders meer over en zegt ze continu hoe leuk ze het wel niet vindt!! In mijn ogen heeft ze zichzelf echt voor lul gezet vanavond. Kijk dat je klappen krijgt omdat je tegenstander hard slaat, daar kun je niet zoveel aan doen, maar zij bleef maar stil staan en wachten tot billy kwam! Ze is geen 1 keer op billy in gegaan, ze is echt niet tot het gaatje gegaan zoals de anderen in de voorgaande gevechten. Ik vind het wel een top programma trouwens :+1::+1::+1:

3 likes