Beutyblogtopic XL #2

Ah, ik ken die hele Angel niet. Voor mij was het dus nieuw en moest erom lachen. :slight_smile:

2 likes

zucht, waarom publiceert dat mens niet eens gewoon een foto met als tekst ‘hier is een foto van mijn borsten’.

55 likes

Wauw dat mens. Niet te doen :roll_eyes:

1 like

En die spelfouten ook, auw.

2 likes

Wel fijn, nooit hoeven wachten tot apparaten of gewichten vrij zijn omg

2 likes

Ohja. Lifehack!

8 likes

Good God! Kan ze die prammen niet gewoon een keer verbergen?

3 likes

Het is vandaag toch tits out Tuesday? :stuck_out_tongue:

8 likes

Oh… daarom staan ze zo on display. :joy:

3 likes

Ik keek de film Cocaine Godmother en zag dit voorbij komen. Lip, is that you?

73 likes

Aan de ene kant vind ik Debbie goals. Gewoon jezelf fantastisch vinden… maar dan dat ‘mislukte’ filmpje. Waarom zouden je vrouwelijke volgers dit willen zien?

6 likes

Memmen Monday
Tits out Tuesday
Wowsers Wednesday
Tetten Thursday
Flinke dames Friday
Stootkussens Saturday
Siliconen Sunday

*deze post is geschreven in samenwerking met http://www.dejongenskamer.nl/borsten.htm

68 likes

Nikkie heeft het hele filmpje op Instagram gezet. Lijkt me voor nagellak toch? Staan overal nagellak potjes, ze mengt nagellak en ze heeft geen make-up op. Ben héél benieuwd!

3 likes

Ik zie in de reacties op youtube mensen de laatste tijd veel klagen dat Mascha’s vlog veranderd zijn, ik zie dat zelf niet echt, naast dat het nu misschien meer over boksen en sporten gaat maar dat is tijdelijk.

Maar ik vind wel dat Mascha zelf een stuk negatiever lijkt? Ik kan m’n vinger er niet echt op leggen, maar vaker passief agressief ofzo. Bijvoorbeeld het benoemen van negatieve reacties en er dan een hele rant over geven, of het juist weglachen en doen alsof het haar niks doet (waarom benoem je het in de vlog denk ik dan) Jammer, want de reden waarom ik haar nog altijd volg is omdat ze normaal gesproken wel een likable karakter heeft.

2 likes

Ik herken dat passief agressieve wel bij Mascha. Ook een keer liet ze haar buik zijn en zei ze iets van ’ sommige zeggen dat je het niet ziet’ en dan trekt ze een bepaalde blik. Ze geef vaak een soort vaag commentaar op kritiek in haar vlogs, waarin ze niet echt iets inhoudelijks zegt maar meer een arrogante houding laat zien.

3 likes

Haha wtf is dit? Die sexy blikken? Die bril om bij het laboratoriumthema te passen (misschien draagt ze wel echt een bril hoor weet ik veel)??

So much cringe in een paar seconden!

Also als het echt nagellak is kijk ik echt uit naar de collectieve teleurstelling (zoals toen Tati met voedingssupplmenten kwam), en Nikkie die iedereen probeert te overtuigen dat een lijn nagellak écht altijd al haar droom is geweest guys.

Ja zij draagt echt een (die) bril.

Ja! Ben benieuwd!

1 like

Wie gaat er winnen?

• Mascha
  • Billy

0 stemmers

Ben beetje nerveus voor mas