Beutyblogtopic XL #2

Mascha’s geloof in zichzelf is op Amerikaanse leest geschoeid: Inzet + Overtuiging (- Zelfreflectie) = Winst. Helaas werkt het leven niet zo

6 likes

Maxime Hartman is voor mij echt jeugdsentiment met Villa Achterwerk en Rembo en Rembo.

10 likes

Tuurlijk wel! Als je er maar echt in gelooft, de Secret enzo. Ze had gewoon geen goede visionboard gemaakt van te voren. Alles is mogelijk

1 like

Mijn moeder heeft met hem op de mavo gezeten en hij is in het echt heel aardig en ging met iedereen om. Zij en haar oude schoolvriendinnen zeggen ook dat het gewoon een typetje is

11 likes

Kan best dat het een typetje is, maar het is niet mijn humor en vind het dan ook geen leuk typetje hahah.

5 likes

Idk maar heb het wel gefilmd haha

1 like

Op RTL xl gratis

Als het op mij gericht is dan moet ik even aangevrn dat ik mijn eigen mening niet geef. Ken die man verder niet en ik vind zijn opmerkingen ook te ver gaan.

1 like

Ja met m’n tel hahaha voor anderen

1 like

Nou idd, dat hele programma is kut, maar wie Ruben heeft aangenomen mag stande pede ontslagen worden (+ hijzelf). Met dat vervelende engelse gelul en steeds maar zeggen Millions of viewers acrosssss the whoooorld!!! Eh just no?

Ik denk trouwens echt dat Billy al eerder gebokst heeft. Zij viel toch in voor die zwangere en kwam er later bij? Ik geloof niet dat zij dit heeft geleerd in die paar weken tijd hoor, dat kan gewoon echt niet. :woman_shrugging:

3 likes

Net even terug gekeken en zooo Billy was wel een stuk beter ja. Heel jammer want ik was echt super erg voor Mascha. En Joey Spaan verbaasde me! Ik dacht dat hij vermorzeld zou worden door Jebroer (wat een engerd trouwens, haha) maar ik vond Jebroer net als Mascha een beetje log. Denk dat zij beide heel goed zouden zijn in een sport waar minder behendigheid voor nodig is, inderdaad worstelen ofzo.

1 like

Grillplate :’)

Ik denk dat de kijkcijfers vies tegenvallen.

Off-topic, ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij worstelen maar worstelen = zeker behendigheid! :scream::grin:

2 likes

Hahaha oke ja ik weet ook geen fuck van worstelen hoor. Maar ik had het idee dat het daar wat meer om brute kracht gaat :joy:

1 like

Los van dat ik denk dat Maxim het wel meer negatief dan neutraal bedoelde, wat is er precies mis met het zijn van ‘een stevige tante’? Met al die bodypositivity hebben we toch onderhand wel geleerd dat het aanduiden van een gewichtklasse niet meer perse een negatieve toon hoeft te hebben?

6 likes

Waarom was Mascha al bezweet voordat het begon? Dat stukje in de kleedkamer met Olcay (die haar Feoktistiva noemde, zo slecht) was ze al zeiknat van het zweet. Ik had doorgespoeld en ik dacht dat het gevecht al geweest was.

Naast het feit dat het zwaar is hebben sommige mensen gewoon meer sportieve aanleg. Een vriendin van me besluit een keer een halve marathon the rennen en word 8e van weet ik het hoeveel man. Als zij 5 weken bokstraining krijgt weet ik zeker dat zij iedereen kort en klein slaat, terwijl ik misschien maar een beetje progressie laat zien. Ik vond dat ook echt terug komen bij Billy en Mascha. Billy was zo energiek, fit en sterk, dan heeft een mascha die wat lomper beweegt geen schijn van kans

2 likes

De soort van teaser die Nikkie op haar Instagram had geplaatst was geen aankondiging van haar eigen cosmeticalijn, maar de aankondiging van het vernieuwen van haar kanaal. Ze heeft een nieuwe banner op YouTube en gaat haar video’s anders aanpakken. Ze heeft ook een nieuwe intro.

1 like

Dat komt toch omdat ze eigenlijk tegen iemand anders zou vechten (Joëlle Witsche?), maar zij is afgehaakt omdat ze zwanger is. Dus ik denk dat ze niet heel veel keuze hadden in een vervanger. Bijna niemand is gek om met anderhalve week training op tv te gaan boksen denk ik haha.

6 likes