Beutyblogtopic XL #2

JOSH V :sun_with_face:

1 like

Josh V!

4 likes

Massa zegt zelf altijd dat ze en hoge taille heeft (net onder haar borsten). Op deze fotos zit haar taille duidelijk lager, waardoor ze slanker oogt.

“fijne crêpe kwaliteit”

fijne crap kwaliteit ja, 100% polyester.

Edit: omg ik zie dat ze € 200 durft te vragen voor nepsuède laarzen??

44 likes

gisteren heeft een vriendin een foto van mij gemaakt en je ziet ook steeds dubbele schaduw bij mijn gezicht en mijn armen, terwijl het gewoon een rechtstreekse foto is vanuit snapchat zonder filter want daar doen we niet aan
precies zoals op die foto

Vegan suede? :disappointed_relieved:

Ja, dat kan inderdaad, het hangt van de belichting af

Dit is vooral een kwestie van belichting hoor en met nabewerken het wit flink omhoog getrokken zodat de ondergrond en achtergrond wegvallen. Lampen wat hoger en iets opzij. En zeker bij de eerste foto ook van wat hoger genomen. Zal vast wel wat aan gesjoemeld zijn om alles wat gestroomlijnder te krijgen, maar niet zo simpel knip en plakwerk.

gifs website
FreeGifMaker.me

26 likes

Screenshot-20181112-002537

Dit zag ik toevallig voorbij komen bij de story van Vera Camilla. Deze tekst komt in beeld bij het uploaden van een video op YouTube.

6 likes

Ik doe dat altijd met plastic of kartonnen bekertjes. Vaak bij koffie of thee houd je die bovenaan vast en anders zit je duim in de weg. Vind het lekkerder drinken haha!

Jaa wanneer je iets voor het eerst voor de spiegel doet zoals drinken of gapen. Dan denk je huh doe ik dat zo?

1 like

Dan moet je toch is beter gaan zoeken. Ik vind toch wel dagelijks een Chaneltas onder mijn bed. :see_no_evil: Morgen even de zolder opruimen misschien tref ik daar wel tien Hermessen aan.

11 likes

Nee sorry, dat kan ik niet verklappen. Ik ben daar nog druk een boek over aan het schrijven. Maar ik kan je wel al de titel verklappen 12 maanden zoeken. :thinking:

37 likes

Ik weet niet of jullie deze video hebben gezien van My Pale Skin, maar ik vind hem echt heel erg indrukwekkend. Het is echt de moeite waard om helemaal af te kijken. https://youtu.be/RhDSkljh-es

4 likes

Eindelijk massa’s video gezien, beetje late to the party maar… ik vind haar er echt goed uitzien nu! Haar haar staat mooi natuurlijk en haar make up zit mooi, maar die lippen??? Kan er echt niet naar kijken

1 like

Hahaha Serena haar story in plat Utregs :joy:
Die kan ik wel waarderen.

Ik vond het een beetje mehh. Ik volg Angel ook en die doet het echt super vaak maar dan op een leuke manier (imo). Kreeg van Serena nu een beetje het idee alsof ze daar ook mee probeert te scoren ofzo…

3 likes

Haha Sereen kan het iets minder goed. Dus het komt bij haar iets meer gemaakt over. Maar vind het alsnog wel leuk gedaan haha.

1 like

Zou Nikkie een eigen (make-up) merk krijgen? Zie haar insta story voor een filmpje.

Paar screenshots

7 likes

Inderdaad goed! Ik klikte verder naar een yoga docente maar haar antwoord op de eerste vraag kon ik niet aan: https://www.proud2bme.nl/Interviews/Het_lichaam_van_een_yoga_docente

7 likes