Beutyblogtopic XL #2

Jaa we weten niet of ze voor de ruimge “alleen wij” is gegaan of “wij + open voor extra mensen”. Ook zei ze honderd keer dat je ook gewoon even mag kijken. Ze heeft inderdaad basically alleen uitgelegd wat de orgie dome is.
En oh dat mensen haar en krek hebben toegejuichd toen ze de dingen lieten zien bij de flashline.

2 likes

Oh ik maakte wel op uit het verhaal dat ze wel seks hebben gehad maar misschien wel niet inderdaad. Wel lief dat ze het zo’n mega big deal vinden haha

2 likes

Het verhaal van Mascha is een beetje vergelijkbaar met iemand die dan met veel bombarie verteld dat hij met zijn vriendin naar een parenclub is geweest en daar na het drinken van een colaatje weer huiswaards zijn gegaan in hun Peugeot 301. Is Burning Man eigenlijk niet iets voor Miss Beautyscene.?

54 likes

Nou als Debbie een 18+ storytime doet over haar swingersfeestjes ben ik de eerste kijker

34 likes

Als ze geen sex zouden hebben gehad zou ze waarschijnlijk ook geen toestemming gevraagd hoeven hebben? Heb t overigens niet gezien.

Ik vond Mascha’s video juist heel leuk en niet per se anticlimatisch! Ik zit echt niet op gedetailleerde verhalen over kinky seks in de orgiedome te wachten, maar vind dat ze wel een duidelijk en positief beeld heeft geschetst van de tent en wat er gaande was, met haar publiek van jongere meiden heel goed in gedachten. Ik vind Mascha sowieso wel heel goed in dingen vertellen op een manier die goed aansluit op haar doelgroep en ondanks ik daar niet meer bepaald onder val, luister ik toch erg graag naar haar. Ik vraag me ook oprecht af wat mensen die hier kritiek op hebben verwachtten, dat ze zou doen alsof het helemaal no biggy is om je borsten te laten zien voor een ijsje, om te seksen in een tent waar duizenden mensen bijzijn en om een trio te overwegen met iemand die haar flirtsessie even op stop zet om te snuiven? Ik vind het zelf juist leuk en ook positief dat ze het vertelt alsof het erg spannend is en daarmee benadrukt dat het niet de norm is.

28 likes

Als mas een avondje naar een gemiddelde after zou gaan zoals ik ze ken zou ze waarschijnlijk een rolling krijgen.

7 likes

Alsof ouders van twaalfjarigen zitten te wachten op een video van hun kinds idool dat aangeeft probleemloos haar borsten te flashen, regelmatig trio’s te hebben en aan orgies deel te nemen, haha.

11 likes

Maar wel super boeiend om anderen seks te zien hebben of iets? Ik weet niet wat Mas haar gedachtegang hierachter is idd, dat iedereen het gezien moet hebben…

Mascha heeft echt heel die video dat “hoofd” van haar… dat interessant doen uitleg hoofd

20 likes

Ik krijg de begrippen ‘hygiëne’ en ‘orgietent’ (in een woestijn waar men een of twee weken verblijft zonder douche) niet met elkaar verenigd. Kaastosti’s galore daar, wordt nog moeilijk ook mocht je vegan zijn.

17 likes

GATVURDAMMUH

2 likes

Jaa, maar je krijgt dan ook een matras toegewezen. Hoe smerig is zo’n matras dan :joy:

2 likes

OH GOD. Ik lees nu dat er in 2020 een ‘labor dome’ komt. Lekker met zn alle burny-style bevallen.

16 likes

Ik vind het gewoon ook niet zo geslaagd om ze ook echt te vergelijken. Die van essence is ook gewoon veel goedkoper dus ook logisch dat er goedkopere items, zoals kaartjes inzitten. Maar dat neemt niet weg dat Vera zelfs een vuilzak van Dior nog prachtig zou vinden. Als het er maar duidelijk op vermeld staat.

2 likes

Wel handig voor mascha…

1 like

Ik vind dat veel mensen hier wel heel popiejopie zitten te doen dat hij een orgi-tent niet smeuïg vindt. Prima dat jullie allemaal wilde coke afters en orgies gewend zijn, maar ik vind het heel normaal dat iemand dat spannend vindt en sorry, maar dat is gewoon géén 12+. Of ben ik nou gek?

44 likes

Ik ook! Terwijl Vera niet snel iets verkeerd kan doen bij mij, ik was bijna in staat erover te commenten onder haar video.

Maar letterlijk de rode nagellak in de essence kalender is maar zo zo terwijl PRECIES DEZELFDE RODE KLEUR nagellak in de dior kalender prachtig is. En voor €320 krijg je een mini mascara in de dior kalender en een fullsize in de essence kalender voor €25. Maar die is te jong voor haar (ok dat begrijp ik nog, maar ze keek erbij alsof er kakkerlakken uit liepen). Ze scoorde hier geen punten mee bij mij :confused:

10 likes

Het is dat Vera een leuke persoonlijkheid heeft waarmee ze zelfs mensen die weinig make-up dragen etc mee weet te enthousiasmeren, maar ik denk dat ze wel een beetje moet oppassen met het maken bepaalde opmerkingen waarmee ze haar kijkers op ten duur kan wegjagen. Dat je zelf gek op designer goods bent is helemaal prima, maar als je goedkopere producten, die voor het cleautjesvolk vaak een hele beleving zijn, wegzet als ‘meh’, en Dior-prullaria helemaal de hemel inprijst dan gaat dat toch gauw ten koste van je geloofwaardigheid als vlogger. En 320 euro dokken en dan een half leeg mini parfumpje aantreffen dan zou ik toch contact opnemen met Dior. In tegenstelling tot een pakket van enkele tientjes zou je niet mogen verwachten dat in een duur pakket iets zo lek is als een mandje.

5 likes

Maar dat laatste geeft ze toch ook aan in haar video? Dat dat eigenlijk niet kan voor zo’n dure adventkalender.

Ze heeft hem ook opgestuurd gekregen hè…

1 like