Hahahaha
Ik heb de afl terug gekeken maar na 20 seconden had ik al genoeg gezien. Mascha stond daar een beetje door die ring te slenteren en Billy was echt overal en nergens. Wat een wereld van verschil zeg. Heb het gevecht niet afgekeken want ik kon het gewoon niet aan.
Ben benieuwd wat mascha als excuus aangeeft straks in haar vlog. Misschien zaten haar schoenen niet lekker en liep ze daarom zo traag.
Masja wordt tot moesje geslagen. Aldus vriend die even met me mee keek
Bij laura en die jessy zei hij ‘wat werken ze hard he die vrouwen, zie je niet vaak gebeuren zo’. Dat is echt geen normaal boks commentaar. Hij is gewoon vrouwonvriendelijk
Hahaha mijn vader ook al. Hij is bokstrainer er zat van begin tot eind te cringen. Toen mascha nog een laatste zegje moest doen zei ze iets in de trant van “ik heb genoten! boksen is mooi” mijn vader: “BOKSEN VINDT JOU NIET MOOI!!!”
Niet alleen vrouwen hoor hij zei ook over een van die mannen die voor Mascha moest dat ie te dik was. Hij houdt van mensen afzeiken, nare man is het.
Klopt. Ik vind het aan de ene kant wel vermakelijk. Sommige dingen gaan te ver, maar hij heeft ook wel humor.
Ik heb het idee dat het een typetje is die hij speelt. Als hij echt zo is (onrespectvol etc) dan vind ik hem indd ook maar een nare man.
Mascha’s geloof in zichzelf is op Amerikaanse leest geschoeid: Inzet + Overtuiging (- Zelfreflectie) = Winst. Helaas werkt het leven niet zo
Maxime Hartman is voor mij echt jeugdsentiment met Villa Achterwerk en Rembo en Rembo.
Tuurlijk wel! Als je er maar echt in gelooft, de Secret enzo. Ze had gewoon geen goede visionboard gemaakt van te voren. Alles is mogelijk
Mijn moeder heeft met hem op de mavo gezeten en hij is in het echt heel aardig en ging met iedereen om. Zij en haar oude schoolvriendinnen zeggen ook dat het gewoon een typetje is
Kan best dat het een typetje is, maar het is niet mijn humor en vind het dan ook geen leuk typetje hahah.
Idk maar heb het wel gefilmd haha
Op RTL xl gratis
Als het op mij gericht is dan moet ik even aangevrn dat ik mijn eigen mening niet geef. Ken die man verder niet en ik vind zijn opmerkingen ook te ver gaan.
Ja met m’n tel hahaha voor anderen
Nou idd, dat hele programma is kut, maar wie Ruben heeft aangenomen mag stande pede ontslagen worden (+ hijzelf). Met dat vervelende engelse gelul en steeds maar zeggen Millions of viewers acrosssss the whoooorld!!! Eh just no?
Ik denk trouwens echt dat Billy al eerder gebokst heeft. Zij viel toch in voor die zwangere en kwam er later bij? Ik geloof niet dat zij dit heeft geleerd in die paar weken tijd hoor, dat kan gewoon echt niet.
Net even terug gekeken en zooo Billy was wel een stuk beter ja. Heel jammer want ik was echt super erg voor Mascha. En Joey Spaan verbaasde me! Ik dacht dat hij vermorzeld zou worden door Jebroer (wat een engerd trouwens, haha) maar ik vond Jebroer net als Mascha een beetje log. Denk dat zij beide heel goed zouden zijn in een sport waar minder behendigheid voor nodig is, inderdaad worstelen ofzo.
Grillplate :’)
Ik denk dat de kijkcijfers vies tegenvallen.