Beutyblogtopic XL #2

Off-topic, ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij worstelen maar worstelen = zeker behendigheid! :scream::grin:

2 likes

Hahaha oke ja ik weet ook geen fuck van worstelen hoor. Maar ik had het idee dat het daar wat meer om brute kracht gaat :joy:

1 like

Los van dat ik denk dat Maxim het wel meer negatief dan neutraal bedoelde, wat is er precies mis met het zijn van ‘een stevige tante’? Met al die bodypositivity hebben we toch onderhand wel geleerd dat het aanduiden van een gewichtklasse niet meer perse een negatieve toon hoeft te hebben?

6 likes

Waarom was Mascha al bezweet voordat het begon? Dat stukje in de kleedkamer met Olcay (die haar Feoktistiva noemde, zo slecht) was ze al zeiknat van het zweet. Ik had doorgespoeld en ik dacht dat het gevecht al geweest was.

Naast het feit dat het zwaar is hebben sommige mensen gewoon meer sportieve aanleg. Een vriendin van me besluit een keer een halve marathon the rennen en word 8e van weet ik het hoeveel man. Als zij 5 weken bokstraining krijgt weet ik zeker dat zij iedereen kort en klein slaat, terwijl ik misschien maar een beetje progressie laat zien. Ik vond dat ook echt terug komen bij Billy en Mascha. Billy was zo energiek, fit en sterk, dan heeft een mascha die wat lomper beweegt geen schijn van kans

2 likes

De soort van teaser die Nikkie op haar Instagram had geplaatst was geen aankondiging van haar eigen cosmeticalijn, maar de aankondiging van het vernieuwen van haar kanaal. Ze heeft een nieuwe banner op YouTube en gaat haar video’s anders aanpakken. Ze heeft ook een nieuwe intro.

1 like

Dat komt toch omdat ze eigenlijk tegen iemand anders zou vechten (Joëlle Witsche?), maar zij is afgehaakt omdat ze zwanger is. Dus ik denk dat ze niet heel veel keuze hadden in een vervanger. Bijna niemand is gek om met anderhalve week training op tv te gaan boksen denk ik haha.

6 likes

Mega spannend wel, een nieuwe banner. Maar serieus, iemand die daar ooit naar kijkt? :sweat_smile:

7 likes

Dat verklaard het dan wel iets meer, waarom ze 2 verschillende personen tegen over elkaar hebben gezet.
Ik vind Mascha helemaal niet dik, maar naast Billy leek ze echt een reus. En Billy huppelde er als een konijntje omheen.

Ja maar de klappen van Mascha kunnen wel veel harder aankomen, want door haar gewicht in haar zwaai mee te gooien kan een klap veel meer damage doen. Dan kan bij wijze spreken 1 klap al genoeg zijn voor een bloedneus of hersenschudding en heeft ze gewonnen. Maarja, er waren vanaf haar kant nauwelijks rake klappen. :laughing:

1 like

En haar gewicht ging ook niet mee in de klap.

1 like

in het voorstelfilmpje bij boxingstars werd mascha tijdens de training ook genadeloos op haar aangezicht geramd. Ik dacht toen " oh dat is vast een maand geleden geweest"
Dat was dus vorige week!, in de vlog verteld ze erover dat juist die dag de filmcrew er was!
hahah omg. ik had zoveel meer verwacht na drie maanden zoveel trainen.

5 likes

Ohhhh. Billy heeft een story waar vrienden van haar (of haar coach?) het gevecht nadoen. Het is echt heel grappig maar wel beetje lullig voor Massie

7 likes

Vergeet ook niet dat boksen heel veel conditie vergt. Als je dus eerst niet/nauwelijks of rustiger trainde, maar dan ineens veel gaat trainen is je conditie nog steeds nog lang niet zo goed als iemand die sportief is en op een vaste basis sport.

Mascha Feoktistova ‏Geverifieerd account @ maschaa 18 u18 uur geleden

Meer

Echt vet lief hoe sportief iedereen reageert. Inclusief onbekenden. Echt tof! Oh ja en ik zeg toch altijd dat ik een halve vent ben nou nu kon je dat ook in beweging zien, lol. Weltruste! X

Halve vent? Why? Waarom? Hoe zouden we dat kunnen zien? Ik snap niet?

1 like

Ja jammer dat het zo’n lul is (geworden).

Ik vond Mas wel echt stoer, haar commentaar na afloop van de wedstrijd vond ik ook heel netjes en goed verwoord.
Ik snap alleen totaal niet hoe ze serieus dacht dat ze zou gaan winnen :joy:. Ik had nog nooit van Billy gehoord, maar op het eerste oogopslag wist ik al dat die haar ging inmaken.
Mas zei ook in een vlog dat heel veel mensen niet tegen haar durfte en dat ze Billy stoer vond dat zij het wel durfte. Oke Mas :upside_down_face:

24 likes

Add images

6 likes

Jaloers op haar zelfvertrouwen🤗

2 likes