Beutyblogtopic XL #2

Maar ik had Mas wel echt fitter/sterker verwacht hoor! Zeker na al haar vlogs…

3 likes

Is Boogerd al geweest en zo ja hoe heeft hij het gedaan?

Maar moet Massa dan ook nog een keer boksen? Dat hij twee keer moet?

Edit: oh lees nu het bericht eronder dat hij inviel

Mascha was na de tijd ook helemaal niet buiten adem. Sommige anderen staan zo uit te hijgen na die drie ronden… Iets te passief denk ik. Ze had beter in de aanval kunnen gaan. Ze had een paar goede stoten!

2 likes

Vorige week en hij heeft gewonnen

1 like

Vorige week, gewonnen van Thomas Cox maar heb het verder niet gezien dus weet niet hoe hij het deed

1 like

Jammer
Edit: nee lullig van mij

1 like

Ach mascha bleef maar stil staan en deed niks, in haar vlog praat ze al een paar weken nergens anders meer over en zegt ze continu hoe leuk ze het wel niet vindt!! In mijn ogen heeft ze zichzelf echt voor lul gezet vanavond. Kijk dat je klappen krijgt omdat je tegenstander hard slaat, daar kun je niet zoveel aan doen, maar zij bleef maar stil staan en wachten tot billy kwam! Ze is geen 1 keer op billy in gegaan, ze is echt niet tot het gaatje gegaan zoals de anderen in de voorgaande gevechten. Ik vind het wel een top programma trouwens :+1::+1::+1:

3 likes

Hij ging er echt vol voor, Thomas heeft alle hoeken van de ring gezien.

Jammer voor Mas, maar Billy was wel echt sterker. Ik kreeg wel het idee dat Mascha niet het achterste van haar tong heeft laten zien in de wedstrijd, alsof ze een beetje verdoofd/verlamd werd door de zenuwen.

5 likes

Nou, ik vind niet dat ze zich voor lul heeft gezet. Billy was gewoon beter maar dit klinkt echt een beetje gemeen.

Maar jij vindt het verder ook een topprogramma en daar kan ik me niet zo in vinden haha, dus we verschillen sowieso al qua mening :wink:

32 likes

Van menig verschillen kan natuurlijk altijd, maar je kunt niet ontkennen dat Mascha het slechts was van alle deelnemers. Wat nog steeds niet uitmaakt, het is knap dat je er überhaupt staat. Maar mascha heeft weken gedaan alsof ze het geweldig ging doen en zegt voor de tijd nog dat ze denkt dat ze billy snel knock out slaat

1 like

Hoe kan Mascha zo teleurgesteld reageren dat ze niet gewonnen heeft? Ze heeft geen enkele rake klap uitgedeeld :joy:. Zou ze echt hebben gedacht dat ze goed bezig was haha

16 likes

Heb je Michella Kox wel gezien?

6 likes

Ja, die gaf in 1 ronde meer actie dan Mascha

Oei die trainingsbeelden van Mascha zagen er ookal niet goed uit

Edit: o huh dit is een reply geworden, was niet de bedoeling

Ik vind ook dat je onnodig onaardig doet. Ze kan het toch super leuk gevonden hebben en gedacht hebben dat ze het heel goed ging doen? Daadwerkelijk in de ring is anders dan trainen. En wat heb je er aan om negatief te gaan doen in de weken ervoor. Natuurlijk moet je volhouden dat je het goed gaat doen.

8 likes

Jij schat die Maxime wel intelligent/kundig over boxen in zeg. Ik denk dat hij er niet zo diep over nadenkt maar het gewoon leuk vindt om vrouwen af te kraken.

MAND

22 likes

Wat een vreselijk programma en wat ging dat slecht jeetje…

1 like

Wat een deceptie. Had Mascha beter ingeschat na haar opschepperij in haar vlogs, maar ze was zooo langzaam en afwachtend.

3 likes