Beutyblogtopic XL #2

Mascha heeft echt heel die video dat “hoofd” van haar… dat interessant doen uitleg hoofd

20 likes

Ik krijg de begrippen ‘hygiëne’ en ‘orgietent’ (in een woestijn waar men een of twee weken verblijft zonder douche) niet met elkaar verenigd. Kaastosti’s galore daar, wordt nog moeilijk ook mocht je vegan zijn.

21 likes

GATVURDAMMUH

2 likes

Jaa, maar je krijgt dan ook een matras toegewezen. Hoe smerig is zo’n matras dan :joy:

2 likes

OH GOD. Ik lees nu dat er in 2020 een ‘labor dome’ komt. Lekker met zn alle burny-style bevallen.

16 likes

Ik vind het gewoon ook niet zo geslaagd om ze ook echt te vergelijken. Die van essence is ook gewoon veel goedkoper dus ook logisch dat er goedkopere items, zoals kaartjes inzitten. Maar dat neemt niet weg dat Vera zelfs een vuilzak van Dior nog prachtig zou vinden. Als het er maar duidelijk op vermeld staat.

2 likes

Wel handig voor mascha…

1 like

Ik vind dat veel mensen hier wel heel popiejopie zitten te doen dat hij een orgi-tent niet smeuïg vindt. Prima dat jullie allemaal wilde coke afters en orgies gewend zijn, maar ik vind het heel normaal dat iemand dat spannend vindt en sorry, maar dat is gewoon géén 12+. Of ben ik nou gek?

44 likes

Ik ook! Terwijl Vera niet snel iets verkeerd kan doen bij mij, ik was bijna in staat erover te commenten onder haar video.

Maar letterlijk de rode nagellak in de essence kalender is maar zo zo terwijl PRECIES DEZELFDE RODE KLEUR nagellak in de dior kalender prachtig is. En voor €320 krijg je een mini mascara in de dior kalender en een fullsize in de essence kalender voor €25. Maar die is te jong voor haar (ok dat begrijp ik nog, maar ze keek erbij alsof er kakkerlakken uit liepen). Ze scoorde hier geen punten mee bij mij :confused:

10 likes

Het is dat Vera een leuke persoonlijkheid heeft waarmee ze zelfs mensen die weinig make-up dragen etc mee weet te enthousiasmeren, maar ik denk dat ze wel een beetje moet oppassen met het maken bepaalde opmerkingen waarmee ze haar kijkers op ten duur kan wegjagen. Dat je zelf gek op designer goods bent is helemaal prima, maar als je goedkopere producten, die voor het cleautjesvolk vaak een hele beleving zijn, wegzet als ‘meh’, en Dior-prullaria helemaal de hemel inprijst dan gaat dat toch gauw ten koste van je geloofwaardigheid als vlogger. En 320 euro dokken en dan een half leeg mini parfumpje aantreffen dan zou ik toch contact opnemen met Dior. In tegenstelling tot een pakket van enkele tientjes zou je niet mogen verwachten dat in een duur pakket iets zo lek is als een mandje.

5 likes

Maar dat laatste geeft ze toch ook aan in haar video? Dat dat eigenlijk niet kan voor zo’n dure adventkalender.

Ze heeft hem ook opgestuurd gekregen hè…

1 like

… hoe? Hoe is dit mogelijk?

3 likes

Waaaarom zou je dat willen?? Lekkere kraamweek op Burning Man…

1 like

Cleautjesvolk <3.

1 like

Ja ik weet ook niet hoe betrouwbaar mijn bron is hoor haha! Had het namelijk als comment gelezen!

1 like

Dit staat er onder andere op de burningman site momenteel over zwangerschap:

A. There is a worry that the playa environment with all its dust and lack of bathing water is bad for a pregnant person. Remember that people have been having babies in every conceivable type of environment for millions of years. The human body is a marvelous thing and if you take the care to eat well and drink lots of fluids (once you experience the thirst sensation you are already 5% dehydrated), wash your hands as appropriate, and rest when it’s time to, your body will respond by being healthy. Your baby will respond in kind.

Biiiizar.

7 likes

Heb dat een beetje vaak met Vera de laatste tijd. Alles wat een groot merknaam bevat is écht ge-wel-dig. Maakt niet uit wat het is, zo lang er Dior, Chanel of Gucci op staat, is het product supermooigeweldigprachtig. En alle merken zoals Essence, Catrice worden op elk minpuntje keihard beoordeeld.

Vindt het overigens niet ‘gek’ dat die van Essence minder is, wat wil je voor 25 euro?

6 likes

Ik vond die van Essence qua inhoud nog leuker dan die van Dior eigenlijk haha. Ja de opmaak is totaal anders; maar €320 voor een paar mini’s tegenover €25 met full size producten. Het is natuurlijk appels met peren vergelijken, maar ik vind Vera echt overdreven reageren op doe kalended🤷‍♀️

3 likes

Ja precies en dan ook het zeuren over hoe die van Essence gemaakt is. Ik vind de advent kalender van Essence super leuk en uniek gemaakt terwijl Vera daar absoluut anders over dacht.

‘Ja alles vast er uit, lekker handig pff’
Ja mijt wat wil je als je hem schuin houdt :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ik vond de verpakking ook heel origineel!

4 likes