Jeeeeeetje wat bizar!!! Succes aan de vrouwen die gaan bevallen met een medische indicatie. En zelfs als het de verwachting is dat het een fijne, ongecompliceerde bevalling gaat worden kan er nog steeds wat mis gaan waardoor je snel in het ziekenhuis moet komen. Echt zo hypocriet om te zeggen: you body respons nu beding healthy and your baby Will respond in kind? Vind ik echt naar om te zeggen. Alsof vrouwen die in het ziekenhuis liggen daarvoor gekozen hebben. Sorry, ik werk hiermee en word die mentaliteit (tot op zekere hoogte) echt zat. Komen steeds meer mensen mee.
En ik vind thuis bevallen al heavy dit is 20000000 stappen verder
Ik vind het dus al helemaal niet âvrij en openminded en burnyâ om je borsten als betaalmiddel te gebruiken⊠maar wtf als mensen dan ook nog gaan joelen?! Ik vind dat dus helemaal niet passen in de gedachtegang van burningman. (Althans, ik ben er nog nooit geweest maar zoals ik denk dat de gedachtegang van burningman is.)
Verder maakt het niet echt uit of je dingen als orgies en snuiven etc. heel spannend vindt of de normaalste zaak van de wereld, maar wat ik irritant vind is dat Mascha doet alsof dit echt typisch burningman is en je het nergens anders kunt ervaren. Dit gebeurt bij wijze van spreken overal.
Idd als ik een stel ongewassen onaantrekkelijke mensen coke wil zien snuiven en orgies hebben kan ik ook gewoon naar de centreparks hier om de hoek gaan.
Wat een mondain gedoe daar op burning man. Prima als je je neus niet wil poederen, maar ga dan ook geen stoere videoâs maken waarin je doet of je stoer bent omdat je je tieten hebt laten zien voor een raketje.
Maar ze geeft aan heel âsmeuĂŻgâ verhaal te vertellen en dat doet ze simpelweg niet. Ze heeft al meerdere keren de orgie tent genoemd en het enige wat ze nu daar bovenop doet is op een praktische manier vertellen hoe het er in die tent aan toe gaat.
Misschien heb ik heel andere verwachtingen van een juicy verhaal, maar als ik het concept âorgie-tentâ hoor kan ik de algemene gang van zaken wel indenken zonder haar âsappigeâ omschrijvingâŠ
Doe bevallingen op burning man: ik krijg het niet rond in mijn hoofd⊠Ik neem aan dat je ruim van tevoren boekt, dan is De kans toch enorm groot dat je al bevallen bent?
En wat als je niet bevallen bent, ga je dan een week lekker hoogzwanger je melk lekkende boobies flashen? In de hoop dat die baby zich op tijd aandientâŠ
Als je dan toch âgelukâ hebt en de baby dient zich op tijd aan kun je wel kijken of je extra ijsjes krijgt als je je kraamverband flasht⊠Dan joelt iedereen vast ook wel, maar dan ieww ipv wowđ
Maar dat stukje op de website gaat toch helemaal niet over bevallen? Het gaat alleen over zwanger zijn op burningman. Wie weet komt die bevaltent er wel, maar uit dit stukje op de website maak je dat toch helemaal niet op?
Het beutyblogtopic: de enige plek waar het van boksen over kan gaan naar bevallen op burningman in 2 minuten.
@quarterlife Bij zwangerschap hoort bevallen. In mijn hoofd behoort dat in ieder geval toe aan dezelfde categorie. Aangezien iemand het over een labordome had, en burningman al zo lovend over zwangerschap gaat vond ik dat wel een goede aanvulling. Vandaar dat ik dat toevoegde haha!
Hier trouwens ook heel bizar, een vrouw die met 9 maanden (!!!) zwangerschap, naar burningman is gegaan: https://www.carrotsandflowers.com/pregnant-burning-man/
Stel dat ze een keer boos is. Is de kans in deze gevallen wel heel erg aanwezig dat ze zand in haar vagina heeft
Excuus. Playa dast.
Haha ik snap jullie reacties en zou het ook totaal niet supporten. Maar echt ultiem gekkenwerk zou ik het niet perse vinden, miljoenen jaren geleden waren er ook geen ziekenhuizen en bevielen vrouwen ook maar ergens zonder iets medisch
en volgens mij is de mensheid toch wel echt voortgezet
Ja, maar hier gaat dan het recht van de sterkste op. Babyâtjes die toen de medische hulp van nu nodig zouden hebben, zouden het gewoonweg niet overleefd hebben. Er bestaan inderdaad bevallingen waarbij alles redelijk vlekkeloos loopt en het zou kunnen, maar daar kun je niet bij elke bevalling vanuit gaan.
Edit: ik vind het ook maar moeilijk te geloven. Ik denk dat het meer zal gaan over jezelf opnieuw geboren laten worden, jezelf opnieuw vinden, misschien het gevoel van de baarmoeder weer opnieuw ervaren dan een daadwerkelijke bevaltent.
Maar toen was de babysterfte en moedersterfte ook heel hoog dus ik vind dat een beetje een gek argument
HEt is geen argument om het wel te doen. Ik zeg dat ik het zelf ook niet zou supporten
Ik kom hier morgen wel terug
Nogal een statement over een continent dat bestaat uit 50+ landenâŠ
what the fuck is deze
Kromme tenen. Blijf lekker bij de beautyfilmpjes en babyspon pls.
Ugh Serena zit ook op twitter op allerlei draadjes over zwarte piet deze link te spammen. Ik wil het niet eens zien bluh, waarschijnlijk heel erg humorloos
Ik zie het inderdaad.