Serena heeft uitleg gegeven over die brandwonden.
Ze liet de stijltang vallen uit haar handen en daar schrok ze zo van dat het tegen haar gezicht kwam.
Au
Ook al weet je dat het hete aparaten zijn waarmee je voorzichtig moet zijn, je staat er toch niet bij stil dat ze zo makkelijk zoveel schade kunnen toebrengen (ik niet in ieder geval). Wel weer een reminder.
Het ziet er ook echt naar uit. Zal wel lang duren, voordat dit helemaal verdwenen is. Als het überhaupt ooit verdwijnt…
Zo bizar hey, lijkt net of de volledige plaat van die stijltang op haar wang is gekomen. Ik heb een keer mijn stijltang op mijn hand laten vallen maar toen had ik alleen zo’n streep net als die onderste twee strepen die Serena heeft.
Het lijkt eerder zo’n krultang idd, zo’n pearl wand.
Ik ben ook altijd een beetje angstig als ik daarmee werk.
Dan zie je goed dat Nikkie is veranderd.
En mosterd in een handdoek
Wat heeft Vera aan in haar stories?!
Het lijkt een huidskleurig truitje met daarover een huidskleurige bh, het ziet er heel gek uit
Ohjaaa
Ik heb hem meteen weer even opgezocht hoor:
Heeft iemand dat ooit geprobeerd? Normale mensen zouden toch gewoon warmte zalf of een pittenzak gebruiken?
Ik kan 't filmpje nu niet kijken, maar ik hoop toch dat dit een 1 april grap is?
Is dat serieus een ding, ja? Ik krijg echt al tranen in mijn ogen (letterlijk als fysieke reactie) bij het idee dat je zo’n ding gebruikt. Spuit je dan water heel diep je neus in? Hoe werkt dit?
Is dat dan heftiger of minder heftig dan neusspray? Of kun je het daar niet mee vergelijken?
Jaaa ik ken de neti pot ook door Mascha inderdaad! Ik was het ding vergeten, maar mijn vriend (die tijdens de middelbare school in de VS woonde, waar het blijkbaar vet populair is) heeft er thuis 3(?!? Hij is 2 keer verhuisd sinds de middelbare school, ik kan me onmogelijk voorstellen dat je die dingen bewaart en meeneemt als je over continenten reist, maar oké) en is er heel erg aan gehecht.
Tof dat het goed werkt!
Dit voelt denk ik alsof je verdrinkt…
Toen ik dit las had ik echt een heftige lichamelijke reactie.
Maar goed ben toch nieuwsgierig. Waar koop je zoiets?
(Ik ben zo makkelijk beinvloedbaar. Behalve bij die mosterdpleister. Dat ga ik echt niet doen.)
Dus je hoeft niet te snuiven? Het loopt gewoon van je ene neusholte via je andere weer naar buiten? En als je helemaal dicht zit (niet meer door je neus kunt ademen) kun je het dan nog gebruiken?
(Excuses voor de offtopic jongens, ik ben echt gefascineerd.)
Wordt dit een nieuwe FF-hype?
Niet kijken tijdens het ontbijt!