Beutyblogtopic XL #2

Wow wat erg voor Serena, ik denk dat ze hier sowieso littekens van gaat krijgen. Lijkt me ook enorm pijnlijk.

Ohhhhhhh wat pijnlijk. Ik heb een keer een sigaret in mijn gezicht gekregen en dat deed al zoveel zeer en het heelde zo traag. Moet je nagaan zulke grote wonden. Echt heel sneu. Volgens mij kan je dan ook voor geen meter slapen.

Said no one ever.

32 likes

Neu, ik heb een keer m’n hals verbrand aan een krultanf en mijn collega op dat moment haar voorhoofd met een stijltang. Ziet er kut uit maar is binnen een week of 2 weer in orde.

hij is dus mijn buurman geweest #coolverhaal maar op dat moment was hij nog helemaal niet bekend van zijn heftige uitspraken enzo maar vooral van dansen met Maxim en dacht ik dat hij leuk was :frowning: little did I know. Maar ik vraag me ook altijd af wat er was gebeurd als ik nog steeds naast hem had gewoond, zo lastig om dan nog normaal te doen

1 like

Ik ben ook oprecht nog in shock haha. Blijft ziek!

Ik vind het echt grappig dat hij bij velen zo aanwezig was of zelfs jeugdheld. Bij mij eigenlijk altijd afwezig geweest.

6 likes

Had ze zelf de video afgeschermd voor mensen mrt kanalen waarbij de leeftijd onder de 18 is?

Is Burning Man uberhaupt zelf nog wel burny?

15 likes

Jezus wat zit Mas te zeiken over ā€˜ziek’ zijn, al drie dagenlang. Wat een zeikerd. Je bent verkouden, get the fuck over it.

29 likes

Haha durfde het niet te komen posten, maar eens.
Ze vlogt niet alles dus we weten het natuurlijk nooit als ze dagenlang spetterpoep en galbraak sessies heeft, maar het valt me vaak op dat ze echt ā€˜ziek’ is, terwijl mijn collegas en ik prima in zo’n toestand komen werken? (En ik ben niet echt heel cool of stoer)

1 like

Ik heb dus 3 jaar geleden een krultang (zo’n pearl wand zonder klep) op mijn been laten vallen en ik heb er nog steeds een litteken van, moet er niet aan denken om dat in mijn gezicht te hebben.

1 like

Wel mooi deze 2 gesprekken door elkaar hier. Over een stijltang die iemand verbrand en over Burny Mascha. Serena is pas Burny :grimacing:.

(Uiteraard vind ik het wel sneu voor haar)

24 likes

Zat ik ook al te denken. Dat zou ik wel echt heel jammer vinden, want tot nu toe leek het alsof Mascha haar verlies heel sportief oppakte. En natuurlijk kun je wat zwakker zijn als je ziek bent, maar iedereen die de wedstrijd gezien heeft weet dat dat niet de hoofdreden is geweest dat ze verloren heeft

2 likes

Nee dat denk ik echt niet eigenlijk.

ā€˜Ik doe er alles aan om beter te worden.’

Azijn op haar voeten en een ui op haar nachtkastje…

13 likes

Geleerd van Wil&Tien!

2 likes

Een grote hap hete sambal werkt ook goed haha, ben ik toen achtergekomen tijdens een weddenschap die ik had verloren :joy:

2 likes

Serena heeft uitleg gegeven over die brandwonden.
Ze liet de stijltang vallen uit haar handen en daar schrok ze zo van dat het tegen haar gezicht kwam.

Au :frowning:
Ook al weet je dat het hete aparaten zijn waarmee je voorzichtig moet zijn, je staat er toch niet bij stil dat ze zo makkelijk zoveel schade kunnen toebrengen (ik niet in ieder geval). Wel weer een reminder.

3 likes