Beutyblogtopic XL #2

Wauw, ik begrijp Cynthia niet - haar inkomen hangt min of meer af van de mensen die haar volgen, en die snauw je dan zo af? Bizar. Is het zo moeilijk om aardig te zijn, Cyn? (retorische vraag :smile: ) Ook uitermate onprofessioneel, maar dat terzijde.

6 likes

Ten eerste wtf is er met zijn haar aan de hand, en ten tweede, zij is toch 32 ofzo waar slaat het dan op jezelf een cougar te noemen als je vriend maar een paar jaar jonger is?

Edit: dit komt er veel geïrriteerder uit dan de bedoeling was. Ben chagrijnig van werk sorry.

2 likes

Echt, het gebeurt dus echt dat mensen terug moeten? Ik was vorig jaar voor het eerst in de US, in mijn eentje, en de douanier deed ook echt moeilijk, ik was ook echt bang dat ze me er niet in zou laten. Blijkbaar is het heel verdacht als je in je eentje naar New York gaat… En je moet natuurlijk heel kalm blijven, want als ze een slechte bui hebben wordt het helemaal niets meer.

Bij All You Need Is Love was ooit een meisje die naar de VS ging om d’r Amerikaanse vriend op te zoeken. Nou, die kwam er mooi niet in. Bij de douane waren ze van mening dat ze zich in de VS wou vestigen en ze werd zonder pardon op het vliegtuig terug gezet en kon voorlopig de VS ook niet meer in. Maar gelukkig kwam Robert ten Brink to the rescue! :blush::christmas_tree::heart:

20 likes

Wat gaaf zeg

2 likes

Heeft iemand de video van Vera gezien? De titel zegt dat het gaat over uitleg over alleen een huis kopen in ieder geval

Daarover is al gesproken in het andere youtubers topic

Ah shit die had ik nog niet bijgelezen want dacht dat Vera nog wel onder de beutybloggers viel

1 like

dit is een nederlands meisje. samenwerking met een merk in amerika voor modellenwerk (waarschijnlijk jeezys van kanye west) en ze wordt op het vliegveld tegengehouden en teruggestuurd naar nederland. ook een bizar verhaal haha.
echter, zij had geen contract oid dus ze hadden wel een ‘reden’ volgens mij.

@Krabpaal

Ik had ook problemen ook deels door mezelf maar toch…
Had notenrepen meegenomen en dat had ik netjes aangegeven op formulier.
Was na een reis van 13 uur eindelijk aangekomen in NY moest ik nog 2,5 uur in de rij staan voordat ik bij de paspoort controle was. Bloedheet in die gangen daar , geen airco en geen drinken.
Moest bij de controle verklaren wat ik bij me had. Ik uitleggen en nog een keer en nog een keer.
Mocht ik doorlopen . Kwam er een andere Pipo vragen naar Mn notenrepen. Maakte een opmerking en mocht gelijk mee komen koffer overhoop , repen bekeken , goedgekeurd en toen mocht ik het land pas in.

5 likes

haha lol ik heb dit letterlijk ook een keer gehad met noten in Amerika! Was ik eenmaal in mijn hotel zat er binnen een uur een hele mierenplaag op die dingen, voelde me super gefrustreerd erdoor omdat ik die hele scene op het vliegveld had meegemaakt door die dingen haha

2 likes

Ik vind het ridicuul. Ik snap dat ze streng zijn en dat vind ik alleen maar goed (met het oog op terrorisme en dergelijke) maar kom op zeg, dat je bijna een land niet in komt omdat je alleen reist (sommige mensen doen dat nou eenmaal graag maar blijkbaar is dat heel raar en ontzettend verdacht) of omdat je notenrepen bij je hebt…

Ja , ze vroegen naar de ingrediënten enzo en of er gedroogd fruit in zat . Ik wist echt ff niet meer welke ik bij me had dus stelde voor om Mn koffer te laten openen zodat ze konden kijken maar dat deed hij niet.
Mega gedoe … en toen heeft die man 10x gevraagd of er appel in zat . Ik zei weet ik niet dan moet u even kijken.
Zegtie ; Ja mevrouw als u een appeltaart bakt blijft het gewoon een taart gemaakt van appel dus zit er gedroogde appel in?
Ik reageerde iets van ; ja ff serieus sta hier eindelijk na een ellendige vlucht en 2,5 uur wachten krijg ik dit.

Moest Mn koffer toch maar open…

2 likes

Ik ook! Koffer door de scan en hele dikke man met een hoog piepstemmetje die compleet uit zn plaat ging over die repen. A la ‘shut your f’ing mouth or your leaving the country’ dussssss. Wel grappig dat ik niet de enige ben met deze ervaring!

Ja, wat een ellende…
dacht laat ik maar eerlijk zijn op dat formulier straks pikken ze me er uit en heb ik een probleem!

ahh ja vreselijk man hoe je behandeld word als je aankomt in Amerika. Ik wist dus helemaal niet dat ze je helemaal gaan ondervragen voordat je het land in gaat. Mijn vriend doet alle vakantie shit regelen en ik loop er letterlijk achteraan en dan zie ik het wel. En toen moesten we apart in zo’n rij gaan staan en die vrouw ging mij dingen vragen. Hoeveel geld ik bij me had op dat moment en hoe ons hotel heette en wat we gingen doen. Nou enige wat ik eruit kreeg was Disneyworld

39 likes

ik vond ze ook super mega streng toen ik naar zuid afrika ging. ik word daar altijd heel kriebelig van en ben bang dat ik me dan juist heel verdacht ga gedragen lol

5 likes

jawel!! ik zei nog dat ik vieftig euro in mn beurs had

34 likes

Oh shit. Ik ga in oktober voor het eerst naar Amerika en zit me al helemaal druk te maken over dat douane proces. Nu ben ik nog banger! Nooo

1 like

En ik dacht dat het in Australië al erg was (ja, ik heb ook teveel border security gekeken)

1 like