Ze heeft dr lippen ook heel scheef bijgetekend, dr echte lip lijn begint een stuk lager.
Ugh hoe lang blijft cynthia nog via stories al die junkieplannerfotos delen van anderen? Zo irritant als het er iedere keer zoveel zijn.
Alle foto’s zijn ook precies hetzelfde, echt saai. Snap dat ze er trots op is maar maak dan een collage van 10 foto’s ofzo.
Ik swipe inmiddels in één keer al haar stories voorbij: echt niets nieuws onder de zon
Hahahah! Ik weet dat dit vier dagen geleden is, maar ik ben aan het bijlezen en ik gilde hardop van het lachen! @afwasborsteltje
Mijn hemel, waar heeft ze die borsten laten doen? Geen beste reclame dit.
verheug me nu al op de foto’s van massa in haar burny net niet outfits naast Hella
crazyland is toch ook zo’n 45+ seks/swinger feest
O ik had geen idee. Degelijk outfitje dan.
Hier kan ik dus ook niet op wachten
Wow ik herkende mevrouw Beautyscene niet eens? Ben haar naam vergeten haha
Debbie
Ik bedoel dit niet om te ‘shamen’ maar is het normaal dat nepborsten ‘zo laag’ hangen? (Mijn echte borsten hangen ook zo laag, maar ik dacht dat het hele idee van nepborsten was dat je ze wat hoger deed.)
Na jouw post zag ik dat zinnetje pas, was nogal afgeleid
Jaaa vooral bij deze foto vind ik het heel erg opvallen. Niet normaal :"") En die man is ook zo’n sjonnie
Ja
Debbie heeft sowieso een borstlift gehad waarbij ze gebruik gemaakt hebben van siliconen. dan zijn de borsten wat natuurlijker van vorm dan bij iemand die geen borst had en daarna een vergroting heeft gedaan, dan staan ze echt zo strak.
Wat dan?
Ooooh! Ik zit weer SATC te kijken en daar hebben ze dat ook regelmatig dus het viel me niet eens op
Ik postte ook iets hierover, meer omdat haar hele tepelhof doorschijnt.