Volgens mij is het daar snachts heel koud
Ja oké, maar die stofjes gaan je ook echt niet warm houden?
Haha nee ga je eerst mega veel zweten in je synthetische metallic plakbroek en dan koelt het vervolgens gigantisch af waardoor je staat te bibberen van de kou. Echt een top idee
Kreeg beetje hoofdpijn van deze outfit. Jeetje mina. Je mag dan wel een zonnebril op hebben als je met haar praat.
Haha nee das waar
Ik vind dat paillettensetje op 09:30 trouwens wel echt leuk en staat haar ook heel goed vind ik. Shit nu wil ik ‘m ook #influenced #soburny
Dat stukje waar foef nog geïnteresseerd een aantal vragen stelt aan die styliste en massa er doorheen kirt en yayyyt…
Echt omg hou even je mond de volwassenen zijn in gesprek!
Ik denk dan wel: je edit zoiets ook én kijkt en luistert het terug. De opmerking is gewoon intens lullig, want ze valt haar doelgroep aan. Vind de ophef eigenlijk totaal terecht.
Ja hier ben ik het precies mee eens. Willemijn geeft ook wel eens aan dat ze moe is, maar pakt dan gewoon weer door. Ik vind het echt vervelend om de vlogs te zien als het Martine’s week is omdat ze altijd iets te zeuren heeft en daar dan ook ellenlang over doorgaat. Wat ook heel rot is, als je je ergens verdrietig oid over voelt, maar ik hoef het niet perse altijd te zien eigenlijk.
Plus dat het nogal een privilege is. Ik kan me voorstellen dat thuisblijfmoeder zijn echt zwaar is hoor, maar niet iedereen kan dat zomaar doen. Daarbij, zonder werkende moeders stort de economie en daarmee de sociale voorzieningen in. Ik zeg niet dat ze werkende moeders op hun blote knietjes moeten danken, maar ze niet ‘out callen’ zou wel netjes zijn.
Dit stuit me echt zo tegen de borst. Heb er verder niet eens woorden voor hoe fout ik dit vind. Ben echt heel kwaad.
Plus vaak zijn de dingen die je er zomaar uit flapt ook dingen die je ook echt meent/vindt. Net als dat een dronken iemand vaak de waarheid spreekt.
Ho ho, zonder dat mama werkt? Tien is een businessvrouw, hoor. Een echte ondernemer met 4 BV’s. Onderschat dat niet.
Oeps sorry, vergeten! Ik ben maar gewoon in loondienst namelijk. Plebs enzo hier
Wat zegt ze? Heb niet zo veel zin om de vlog te kijken met al dat kindergeneuzel
zure kantoortrut
Ligt het aan mij of kun je op Deb haar instastories overal haar tepels zien
pfff die ballonnen!
Pff misschien ben je zelf gewoon een beetje onlit cadeaupapiertje.
()
Ohhh ze leeft vast haar beste leven maar echt alles aan dit plaatje is zó fout haha