Beutyblogtopic XL #2

Is rauw

18 likes

Ik dacht even dat dit over de wortels in de foto van @Karl_Lagerfeld ging

2 likes

32 likes

Mascha heeft het over sparkle pony’s als je onvoorbereid naar burning man gaat. Ik was even vergeten wat ze precies zei dus ik zette de video aan en google wat rond. Ik vind dus alleen maar de term show pony’s in plaats van sparkle pony’s. Massa massa massa. Get your facts straight :smirk:

Dat zijn dus mensen die uitgaan van andere mensen om ze te helpen “rond te komen” op burning man. Heeft dus niks te maken met glitters en sparkles en unicorns.

Trouwens. Burning man lijkt me best gaaf om een keer mee te maken maar dat hele gedoe met die outfits vind ik 100x niks. Ik zou daar heen willen gaan met mijn haar in de dreads en dan gewoon simpele linnen en katoenen kleding als een hippie. Lekker luchtig en fijn. Maar dan zou iedereen zoals Mascha me dus aankijken van; hihi daar heb je weer zo’n sparkle pony hihi zo niet burny

6 likes

Volgens mij blend jij dan zo in!

Reageren valt ook onder werkuren natuurlijk! SLIM! :nerd_face::woman_shrugging:t3:

3 likes

Haha ja als een hippie inderdaad wel he. Ben ik toch meer burny dan ik dacht?

De dreads/invlechten zijn alleen functioneel voor de playa dust haha

2 likes

Ja, netjes en feitelijk! Chapeau Serena!

1 like

Zeker viel me ook mee van dr

2 likes

Lip wil met Willem een grote reis maken volgend jaar. Laat de spon maar komen!

9 likes

Iemand al de nieuwe werkplek van Tien gezien. Ze zegt zelf; ooh zo knus en gezellig en mooi blabla bla
Ik zie echt een saai hol mannelijk ingericht met superonpraktische meubelen. Stoelen staan op mekaar, werkt toch niet fijn?! #ikeaspon #ikeamustbeproud😂

1 like

Sinds al die drama omtrent dat boek vind ik dit soort dingen zo awkward van Jamie Li

22 likes

Hahaha “heftig” hahaha wat een mooie afsluiter.

“Onderhandelen met bedrijven” bitch plz je schuift ze je mediakit en de prijzen door (oh en hebben de grotere bloggers niet allemaal een management, trouwens?) en klaar ben je.
Waar die chicks toch steeds hun “werk” vandaan toveren, smh :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

mannetje :cry: nee. gewoon nee.

9 likes

Ik vind die bh zo raar

2 likes

Ligt het aan mij of draagt ze bijna alleen maar strapless bh’s?

1 like

Vind dat Engels en dat nep accent zo irritant.

3 likes

Oja dat was ook heel gezelig dungeonstylo! :see_no_evil:

1 like

Burningman
Het is niet meer zo dat het niet uitmaakt wat je aantrekt en wat je doet en dat je een ervaring op doet en mensen leert kennen en jezelf leert kennen, tot nieuwe inzichten komen .

Allemaal onzin!!

Nee het gaat om gezien worden en mooie content hebben op je social media zodat de plebs zich eraan kunnen vergapen.
Een stylist hebben is hier een absolute must!
Volgend jaar visagiste en ijscoman toevoegen. Helemaal burny en insta-worthy.

4 likes

Ze kan dat!
Alles in de planner met unicorns en minty stickertjes.

1 like