Beutyblogtopic XL #2

Vorige week keek ik wat vlogs terug van 2wmn. Op een gegeven moment zat wil bij haar buren met een extreem vertrokken gezicht. Wapperen met haar handen. Blik alsof ze een citroen aan het opeten was. Vraagt de buurvrouw of het sterk is en of het brandt, dus ik dacht dat ze minstens een madam jaennette had opgegeten als weddenschap.

Camera draait bij.

Gaat het erover dat ze een slok liquor 43 had genomen.

Nou echt hoor.

44 likes

Nou idd. En doorklikken gaat niet…

1 like

Ik zat een video van Jaclyn Hill te kijken en ze vertelde dat sommige influencers $50.000 dollar krijgen om een product 30 sec in hun video te laten zien en er iets over te vertellen. Haar is 1 miljoen dollar (vooraf betaald) geboden om een tijdje het gezicht te zijn van een merk en dan kreeg ze ook nog zoveel procent van de verkoop. Nou is Amerika natuurlijk extreem, maar over war voor bedrag zouden we het in Nederland hebben dan? €10.000 voor 30 sec en als je Nikkie heet een ton per 30 sec ofzo?

1 like

Ik denk dst het hier vies tegenvalt, anders zagen we echt wel meer beauty voorbij komen in de video’s van tegenwoordig. Ik denk niet dat Mascha zoiets eenvoudigs zou afslaan

1 like

En die gruwelijk irritante stories als ze aan het wandelen is elke ochtend. Alles is elke dag hetzelfde. Wandelen, wijn, Kees en food. En gebedel. En foto’s van die planner.

2 likes

lopende :upside_down_face::joy:

11 likes

Ik moet Cynthia echt gaan ontvolgen want als dit nog langer zo doorgaat vrees ik dat ik ooit los ga in een dm

3 likes

Ik vind die foto’s van de planner wel schijtirritant (helemaal nu ik weet dat de halve planner vol staat met tips en shit en ik heb eigenlijk wel wilde kopen maar nu totaal ben afgeknapt), maar het wandelen en Kees vind ik wel leuk! Zo gauw ze over wijn begint, swipe ik wel weer door want ughh.

2 likes

Hahaha alsof ze het wandelen heeft uitgevonden.

10 likes

Ja nu je het zegt: elke dag hetzelfde riedeltje…

Sowieso is het al heel irritant als iemand 30 stories op een dag plaatst…

9 likes

Jeetje wat een hoeveelheid! Bizar. Geen leven.

2 likes

Jaaaa je moet Jamie Li niet ‘nakken met d’r shapewear’ :wink:

4 likes

Whut?!

image https://giphy.com/gifs/aint-nobody-got-time-for-that-gif-ILmqMop0Q0xsQ

Haha ja waarom heb je uberhaupt een aparte wijn insta als je alsnog zoveel over wijn deelt op je gewone account grrrr.

8 likes

Die meid wandelt iets van 2.5 uur per dag en heeft naast al het wijn slurpen tijd om 56 stories te plaatsen.

Komt vast door haar fantastische planner. Of omdat ze er tijd voor vrijmaakt en een uir eerder opstaat

5 likes

Hahaha dit wou ik ook plaatsen. Cynthia en techno feestjes. Vraag mij af ze wel weet wat techno is. Of dat is misschien een groot vooroordeel. Ik heb namelijk ook een hele suffe collega en die draait samen met mijn op de werkkamer trance en techno.

2 likes

Heeft natuurlijk he-le-maal niks te maken met haar minieme workload NEE HOOR

6 likes

Of ‘‘uitgenodigd’’ worden voor t een en ander (:angry::angry::angry:)

1 like

en vergeet het lezen niet he!!! As many hours in the day as Beyonce!!!

10 likes