Nou, Willemijn (Martine niet, die is op vakantie) heeft eindelijk gereageerd in de comments op de commotie over de ‘werkmoeders’ opmerking.
Het was uiteraard niet zo bedoeld. En op de opmerking dat het stoort dat er totaal geen reactie komt op de gekwetste opmerkingen zegt ze dat het ‘gewoon’ is omdat ze het nu pas ziet. Na vier dagen… zien ze nou zelf niet wat daar niet aan klopt?
Verderop reageert ze trouwens wel op een opmerking dat ‘relaxed moederschap’ totaal niet overeen komt met wat ze uitdragen en daar zegt ze ook dat dat een verkeerd gekozen slogan is. Ik vind het oprecht en best zielig wat ze daar zegt eigenlijk, maar daar zie je eindelijk weer eens een glimp van wat er ontbreekt sinds hun nieuwe stijl. Maar er blijkt nog steeds niet uit dat ze echt begrijpt wat er nu mis is. Ze hebben zo’n groot communicatieprobleem naar hun volgers, terwijl dat juist altijd een van hun grootste pluspunten was.
Bij die nieuwe stijl hoort natuurlijk ook dat ze niets van al die storing laten merken in hun vlogs enz, maar er moeten bij hen toch inmiddels ook wat alarmbellen gaan rinkelen?
Ondanks alles, ik vind wel dat ze heel erg netjes blijft. En volgens mij hebben ze de clickbait ook behoorlijk geminderd? Dus misschien hebben ze er toch iets (al is het maar miniem, en gaan ze meteen weer de fout in) mee gedaan!