Beutyblogtopic XL #2

Waarom doet Cynthia spon voor Awakenings op insta?? Ik bedoel, is zij ooit op een echt festival geweest? (nee ik tel foodtraaaak en wijn festivals niet als echte festivals mee)

16 likes

Dat dacht ik ook. Zij is toch absoluut geen liefhebber van dit soort muziek en festivals? En ze doet toch alleen spon waar ze zelf achter staat en leuk vindt?

3 likes

ik vond het ook opvallend maar ach if it pays the bills, en ging natuurlijk meer om de lege batterijen

Is shapewear is hip!!!

3 likes

Oh heeft Cynt ook spon voor batterijen? Zag het net ook al bij een healthy blogger. Pf, zo doorzichtig

1 like

Ja zij was toen toch zo’n fan van die koptelefoon? Alles voor de spon natuurlijk maar het is wel echt belachelijk.

1 like

Nou, Willemijn (Martine niet, die is op vakantie) heeft eindelijk gereageerd in de comments op de commotie over de ‘werkmoeders’ opmerking.
Het was uiteraard niet zo bedoeld. En op de opmerking dat het stoort dat er totaal geen reactie komt op de gekwetste opmerkingen zegt ze dat het ‘gewoon’ is omdat ze het nu pas ziet. Na vier dagen
 zien ze nou zelf niet wat daar niet aan klopt?
Verderop reageert ze trouwens wel op een opmerking dat ‘relaxed moederschap’ totaal niet overeen komt met wat ze uitdragen en daar zegt ze ook dat dat een verkeerd gekozen slogan is. Ik vind het oprecht en best zielig wat ze daar zegt eigenlijk, maar daar zie je eindelijk weer eens een glimp van wat er ontbreekt sinds hun nieuwe stijl. Maar er blijkt nog steeds niet uit dat ze echt begrijpt wat er nu mis is. Ze hebben zo’n groot communicatieprobleem naar hun volgers, terwijl dat juist altijd een van hun grootste pluspunten was.
Bij die nieuwe stijl hoort natuurlijk ook dat ze niets van al die storing laten merken in hun vlogs enz, maar er moeten bij hen toch inmiddels ook wat alarmbellen gaan rinkelen?

Ondanks alles, ik vind wel dat ze heel erg netjes blijft. En volgens mij hebben ze de clickbait ook behoorlijk geminderd? Dus misschien hebben ze er toch iets (al is het maar miniem, en gaan ze meteen weer de fout in) mee gedaan!

8 likes

Wel van het geluid van ploppende kurken :champagne:

7 likes

Ik vind Wils vlogs zoveel leuker dan die van Martine. Natuurlijk vind ik Wil irritant, maar het is wel boeiender, dat van Martine is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo saai elke week weer.

24 likes

Kan Lip niet eens stoppen met haar gewauwel over wijn en wijn#sponreisjes op haar Instagram. Daar heeft ze toch een wijnkanaal voor? Ga daarheen met je hobbie.

En Willemijn doet aan damagecontroll, maar blijkbaar alleen tijdens haar twee werkdagen. Ene Anouk ging sterk van start, maar liet zich door Willie inpakken, waarna Willie tranen van ontroering (lees: opluchting) huilde.

3 likes

Ik ben er ook wel op uitgekeken. Gisteren in haar stories zocht ze tips voor een reis naar nieuw Zeeland waar ze lekker gingen roadtrippen en WIJNGAARDEN BEZOEKEN.

Ik kan dat hele woord wijn niet meer horen hou op schei uit. En die honderd gedeelde foto’s van instaposts van mensen die haar planner gebruiken ben ik ook klaar mee.

Zo.

11 likes

Aranka heeft ook dr hengeltje uitgegooid bij O.pe.l (zie IG stories)

7 likes

Ik word echt gek als zij weet ik hoeveel gespond krijgt voor Nieuw Zeeland door dat fucking instagram geschooi. Ik ga zelf ook volgend jaar, ja zure trut hier. En niet op kantoor.

4 likes

En nu #spon over McDonalds, burgers testen. Dus dat hele duurzame en bewuste gedoe geldt voor iedereen, behalve voor haarzelf.

Vorige week keek ik wat vlogs terug van 2wmn. Op een gegeven moment zat wil bij haar buren met een extreem vertrokken gezicht. Wapperen met haar handen. Blik alsof ze een citroen aan het opeten was. Vraagt de buurvrouw of het sterk is en of het brandt, dus ik dacht dat ze minstens een madam jaennette had opgegeten als weddenschap.

Camera draait bij.

Gaat het erover dat ze een slok liquor 43 had genomen.

Nou echt hoor.

44 likes

Nou idd. En doorklikken gaat niet

1 like

Ik zat een video van Jaclyn Hill te kijken en ze vertelde dat sommige influencers $50.000 dollar krijgen om een product 30 sec in hun video te laten zien en er iets over te vertellen. Haar is 1 miljoen dollar (vooraf betaald) geboden om een tijdje het gezicht te zijn van een merk en dan kreeg ze ook nog zoveel procent van de verkoop. Nou is Amerika natuurlijk extreem, maar over war voor bedrag zouden we het in Nederland hebben dan? €10.000 voor 30 sec en als je Nikkie heet een ton per 30 sec ofzo?

1 like

Ik denk dst het hier vies tegenvalt, anders zagen we echt wel meer beauty voorbij komen in de video’s van tegenwoordig. Ik denk niet dat Mascha zoiets eenvoudigs zou afslaan

1 like

En die gruwelijk irritante stories als ze aan het wandelen is elke ochtend. Alles is elke dag hetzelfde. Wandelen, wijn, Kees en food. En gebedel. En foto’s van die planner.

2 likes

lopende :upside_down_face::joy:

11 likes