Ahh ja wat een mooie tas ook
HAHA love deze reactie. Het lijkt me beter nonchalant te doen dan meteen dingen als “rot op” of een middelvinger te plaatsen. Ergens snap ik dr wel, ze krijgt immers heel wat shit over zich heen.
Nja netjes. Ik vind reacties zoals die van Judith vooral nutteloos. Wel even je negatieve mening laten weten en dan afsluiten “zolang jij er maar blij mee bent”. Ja maar als je dat nou écht dacht, dan zou je die comment toch niet plaatsen?
Ze zegt toch ook dat alleen deze reactie van Judith nutteloos is? Toch niet dat Judith als persoon nutteloos is.
Ik dacht alleen maar ‘nee he’? Maar goed, zij moet erin lopen, dus good for her als ze dr blij mee is.
Vera is een youtuber, wat een publieke functie is. Daar kiest ze voor, het is haar beroep uit vrije wil. Op het moment dat je daarvoor kiest, vind ik dat je moet accepteren dat iedereen daar wat van kan vinden. Dat mag, en het uiten daarvan (bijvoorbeeld op dit forum) mag ook. Zo lang dat op een respectvolle manier gebeurd is daar niks mis mee.
Hou dat alsjeblieft in gedachten wanneer je hier reacties leest. Soms voelt het alsof de politiek correcte politie hier meedoet, terwijl het fijne van dit forum toch is dat je eerlijk kan zijn over wat je echt van iets vindt en daar open over kan discussiëren.
Nogmaals: Vera, maar ook Massa, Cynth en alle andere beutybloggers/youtubers KIEZEN er voor om hun leven met het publiek te delen. Wees dan niet verbaasd over dat kijkers willen weten hoe het zit met hun aankomende zwangerschap, shopdrift of alcoholinname.
De lijn van wat besproken wordt fatsoenlijk is, weet ik ook niet, maar we hoeven elkaar niet zo te betuttelen de hele tijd.
? Ik denk (oke hoop) dat je het niet zo bedoelt, maar hoe je comment nu is geformuleerd lijkt het min of meer alsof je van mening bent dat mensen met een kledingmaat groter dan M / 38 deze schoenen niet mogen kopen? Wellicht dat je je comment wat anders kunt formuleren.
@grace @HvO Dat was zeker niet de intentie van mijn bericht, vind dat er altijd open gepraat mag worden en elke vorm van mening, discussie en bekritisering is natuurlijk welkom op dit forum. Sorry als mijn bericht dit gevoel afgaf, mijn laatste intentie is om mensen zelf te betuttelen.
Zodra je een reactie plaatst op een PUBLIEK forum kan je er natuurlijk wel vanuit gaan dat daar reactie op komt. Hou daar alsjeblieft ook rekening mee als je hier komt posten!!!1
Ik stoor me elke keer zo bij Vera aan die gilletjes als ze een product uitpakt. Komt zo nep over en extreem materialistisch, maar dat laatste is ze denk ik ook wel. Zo lang er ergens maar levensgroot een merk op staat is het goed. Of een lekker goede deal gescoord in de sale ‘deze roze hartjes bril is nu maar 250 euro (insert gilletje)’
Zijn meestal ook van die items waarvan je snapt dat ze 70% worden af geprijst omdat t er niet uit ziet. Maar goed nmsvpe
Off-topic: waar staat dit voor? Kan er niks van maken en Google helpt ook niet (Gr 20-jarige meid)
Niet mijn smaak, veel plezier ermee
Ah had niet in het Nederlands gedacht!
Ik vind die comment anders ook niet echt heel vriendelijk
Vind haar sarcastische reactie wel mooi.
Ik snap niet helemaal waarom materialistisch zijn gelijk als iets negatiefs gezien wordt. Als Vera er gelukkig mee is dan is het toch goed? Wij hoeven het (gelukkig) niet te dragen. De een gaat graag op dure vakanties, drinkt dure wijntjes en weer een ander koopt graag dure kleding/schoenen.
Neemt niet weg dat ik de reacties van Vera echt belachelijk en kinderachtig vind. Ik snap niet dat ze zich er zoveel van aantrekt, het zijn “maar” haar spullen. Persoonlijk zou een reactie over mijn uiterlijk mij veel meer raken.
Ik heb geen mening over Vera’s materialisme, maar ik ben echt nog steeds versteld door die lelijke Diorschoenen, wtfff, en die schmutzige festivalbandjes, maar vooral die schoenen, echt, wat een gedrochten . En ik vind die Balenciagaklompen enzo leuk hè, niet dat ik een klassiek stijlicoon ben of beweer te zijn.
Ik vond Vera altijd heel sympathiek maar dit slaat de plank echt wel heel mis. Die comments zijn uiteraard niet leuk om te lezen en ze mag ook doen met haar geld wat zij wil. Maar door haar volgers heeft ze wel juist dat geld om aan zulke dingen uit te geven. Dat lijkt ze een beetje te vergeten nu ze plots zo bitchy gaat doen.
Negeer het dan, verwijder zulke comments of ga er netjes op in. Zeker die paar die wel netjes verwoord zijn hoef je niet af te bekken. Misschien denkt ze op deze manier een stoerder imago te krijgen maar dat gaat echt niet in haar voordeel werken als ze hiermee door gaat.
Inderdaad ook plots die foto’s met Jeffrey in bed. En het hele doordraven op bodypositivity (straal het dan uit. Rock het maar constant benoemen laat je alsnog niet heel zeker van jezelf overkomen)… Ik weet niet, maar deze Vera vind ik niet echt leuk meer om te volgen. Al deed ik dat sowieso nog maar amper want ze post tegenwoordig alleen nog maar 1 vlog en soms een shoplog per week. Geschreven artikelen vind ik juist vaak fijner want die kun je even tussendoor lezen. Ik snap overigens ook niet zo goed dat ze met deze lage input wel zoveel dure spullen en dan ook nog een huis kan kopen.
Misschien moet ik ook maar weer vriendschapsbandjes gaan knopen maar dan met het logo van de LIDL en de ALDI en daar dan 100 euro voor gaan vragen. Wat dan nog een koopje is.
Ik zou ze dragen!
Blijkbaar is het vet moeilijk te begrijpen dat niet iedereen streeft naar een gezond lichaam. Je kunt ook positief zijn over jezelf/je body zonder iets beters na te streven.
(Ik niet ik wil een fitgurl worden.)