Beutyblogtopic XL #2

Vera lijkt wel bezig te zijn haar imago omgooien.

14 likes

Hahaha Vera is wel lekker bezig he. Wat een pro!

4 likes

Nou idd. Gaat ze nu op elk negatief comment zo grof reageren?

Ik vind één keer een ‘rot op’ als iemand iets heel gemeens zegt nog wel grappig. Maar om nou op een mening of kritiek van iemand een middelvinger te geven of half uit te schelden gaat wel redelijk ver…

18 likes

Natuurlijk, dat begrijp ik en ik vind dit topic meestal ook vermakelijk om te lezen, maar moet dat betekenen dat er geen grenzen zijn aan wat hier wordt gezegd?

2 likes

Misschien zit Vera niet heel lekker in d’r vel vanwege het overlijden van d’r opa? Heel apart dit wel.

4 likes

Het schijnt ook dat sommige/veel sommeliers een drankverslaving hebben. Opzich lijkt me dan best aannemelijk :joy:

Ik vind het wel verfrissend. Hoeveel shit krijgt ze wel niet per dag over zich heen en als ze daarop reageert heeft zij het gedaan. Voor deze drie reacties zijn er 232039123 negatieve comments op haar. Ik snap wel dat je het soms even helemaal gehad heb met de bigger person zijn.

5 likes

Ben het wel eens met deze comment.

7 likes

Maar er staan juist veel meer positieve comments onder de video.

het gaat me niet alleen om deze video he…

Valt me nu sowieso op dat ze best sarcastisch of zo reageert op comments die haar ook maar enigszins niet aan staan. Ik moest echt zoeken voor slechte reacties maar die zijn er bijna geen. Dit waren de twee “ergste” en daar moet dan zo flauw op gereageerd worden? Daar sta je toch boven lijkt me. Als iemand je verrot scheld of überhaupt scheld snap ik dat je er wat van zegt. Maar dat is totaal niet het geval.

Reacties

24 likes

Wow al die opmerkingen van Vera ben ik echt niet van haar gewend. Net alsof ze nu opeens geen kritiek meer aankan, terwijl ze al jaren video’s maakt en dus echt wel wat gewend is lijkt me. Hopelijk trekt het snel weer bij want vind dit geen leuke ontwikkeling.

26 likes

Nja die laatste reactie snap ik wel, lijkt me echt irritant als mensen jou gaan vertellen dat je leukere dingen met je geld kunt doen. Nee het is haar geld en zij wil die achterlijke bandjes, nmsmvpe, maar het is toch haar geld en zij is er blij mee en kan daarnaast nog steeds kaviaar en champagne kopen dus het is niet zo dat ze geld tekort komt ofzo.

3 likes

Vera bitchy? Wat gebeurt er???

15 likes

Ja vind het allemaal ook een beetje dubbel. Dar meisje zegt zelfs ‘maar als jij er blij mee bent is het goed’. Dan vind ik het persoonlijk flauw dat ze er dan toch nog wen reactie op moet geven. Als nou heel de comments vol stonden met “Omg dat koop je toch niet voor dat geld?!!?!!?’ Dan zou ik het snappen.

10 likes

moet zeggen dat ik het eens ben met deze reactie en die van @Oprah . Naar de sportschool gaan hoeft niet meteen (ondanks dat ik er zelf wel groot fan van ben om veel te sporten), maar ik denk dus dat tegenwoordig veel mensen nog maar zo’n 3000 stappen per dag zetten (soms heb ik zelfs minder als ik een dagje thuis studeer). Als ze idd wat meer de focus zou leggen op gezond zijn, bewegen/wandelen, je lichaam voeden met de juiste voedingstoffen en dat je ondanks dat je gezond leeft ook gewoon voller kan zijn zou ik dat hele bodypositivity gebeuren meer kunnen omarmen. Nu zie ik meiden alleen maar weer voller worden, terwijl me dat ook niet de beste richting lijkt?

8 likes

Dan krijgt ze alsnog overwegend meer positieve reacties dan negatieve.

En we mogen weer genieten van een ‘bedfoto’ van hunk Gorgomel. Serena’s langste verkering tot nu toe.

11 likes

Volgende keer echt een doos met tissues erbij pakken als ik weer eens een shopvlog van Vera kijk. HUILON. Die smaak van haar. Er moet ook wel iets van een merk opstaan, wil ze het kopen he.

18 likes