Echt? Ik vind juist dat ze de katten best hard en ruw aaien enzo, krijg niet echt het idee dat ze het heel fijn vinden #aaishaming
Nog steeds maar 236 weergaven
Onder het mom van: mag ook wel eens gezegd worden; Vind het wel leuk dat Mascha er gewoon voor open staat om met kijkers te praten/feesten/vrienden te worden en ze zich daar niet te goed oid voor voelt
Mascha gaat vandaag in de vlog naar die kunstenaar die haar playa butt heeft nageschilderd van een foto en ze zegt: āStel je even voor!ā Vervolgens stelt hij zich voor en lult zij er de hele tijd doorheenā¦
*oh is niet te vlog van vandaag maar van de 27e
Ik snap precies wat je bedoelt. Cringe cringe cringe.
Ik hoop toch niet dat je probeert te impliceren dat Pingu fillers heeft. Die is gewoon au naturel van plasticine.
Leave Pingu alone
Hahahahaha dit is echt zo
Huh hoe dan en waarom
waai maar dag met je handje
Ik heb hetzelfde en ik leg het ook nooit uit omdat ik denk dat niemand het snapt omdat ik het niet onder woorden kan brengen haha
Zijn scheve mond is zogenaamd stoer bedoeld.
Dit! Steeds die halve duck face / fish gape terwijl ze naar zichzelf kijkt in de camera. Mond een beetje open en dan zo je lippen tuiten dat je lippen dikker lijken
Hahaha omg is fish gape de term voor die open hangende mond? Ik vind dat echt heel grappig (en toepasselijk, ook nog ;p)
Ik weet dat de bijnaam van Serena Serena Verspon is⦠maar wow ik vind het echt niet normaal! Als je door haar instaposts heen scrolt is letterlijk alles een sponbericht. Een enkele keer een ānormaleā foto, maar verder ALLEEN maar spon. Je zou toch denken dat ze inmiddels steenrijk is daardoor?
Ja denk ook wel dat ze al rijk is daardoor, want werken doet ze inmiddels niet meer.
deze ging ze toch aan Harvard doen?
Of de Universiteit van het leven?