Beutyblogtopic XL #2

Echt? Ik vind juist dat ze de katten best hard en ruw aaien enzo, krijg niet echt het idee dat ze het heel fijn vinden #aaishaming

11 likes

Nog steeds maar 236 weergaven :joy:

2 likes

Onder het mom van: mag ook wel eens gezegd worden; Vind het wel leuk dat Mascha er gewoon voor open staat om met kijkers te praten/feesten/vrienden te worden en ze zich daar niet te goed oid voor voelt

7 likes

Dit is een comment nav die vriendschap met kijkers :rofl:

33 likes

Mascha gaat vandaag in de vlog naar die kunstenaar die haar playa butt heeft nageschilderd van een foto en ze zegt: ā€˜Stel je even voor!’ Vervolgens stelt hij zich voor en lult zij er de hele tijd doorheen…
*oh is niet te vlog van vandaag maar van de 27e

4 likes

Ik snap precies wat je bedoelt. Cringe cringe cringe.

2 likes

r1827855_29233780

60 likes

Ik hoop toch niet dat je probeert te impliceren dat Pingu fillers heeft. Die is gewoon au naturel van plasticine.
Leave Pingu alone

79 likes

Hahahahaha dit is echt zo

1 like

Huh hoe dan en waarom

Ja dit is wel een cliffhanger hoor. Enlighten us @Waaierhandje

4 likes

waai maar dag met je handje

3 likes

Ik heb hetzelfde en ik leg het ook nooit uit omdat ik denk dat niemand het snapt omdat ik het niet onder woorden kan brengen haha

1 like

Zijn scheve mond is zogenaamd stoer bedoeld.

Dit! Steeds die halve duck face / fish gape terwijl ze naar zichzelf kijkt in de camera. Mond een beetje open en dan zo je lippen tuiten dat je lippen dikker lijken

9 likes

Hahaha omg is fish gape de term voor die open hangende mond? Ik vind dat echt heel grappig (en toepasselijk, ook nog ;p)

2 likes

Ik weet dat de bijnaam van Serena Serena Verspon is… maar wow ik vind het echt niet normaal! Als je door haar instaposts heen scrolt is letterlijk alles een sponbericht. Een enkele keer een ā€˜normale’ foto, maar verder ALLEEN maar spon. Je zou toch denken dat ze inmiddels steenrijk is daardoor?

5 likes

Ja denk ook wel dat ze al rijk is daardoor, want werken doet ze inmiddels niet meer.

23 likes

deze ging ze toch aan Harvard doen?

27 likes

Of de Universiteit van het leven?:face_with_monocle:

6 likes