Beutyblogtopic XL #2

Grefoef die dacht even lekker mee te kunnen liften op het succes van Massa en vervolgens blij mag zijn als hij 1.500 kijkers trekt voor zijn videos :joy:

21 likes

Meisjes van 13 zijn dan ook niet geïnteresseerd in mannensneakers en games, denk ik.

21 likes

ik weet niet of hij nu engelse videos maakt maar op die manier zou hij nog best wat sneakerfans kunnen aantrekken denk ik, maargoed dat is meer sporadisch lijkt me. Ik zoek zelf namelijk ook wel eens hele specifieke review videos op over bepaalde spullen en de rest van zon kanaal boeit me niet

1 like

Dat moet hij wel écht iets aan zijn uitspraak doen: ik versta hem gewoon helemaal niet!

1 like

Heeft Mas nog wat met beauty dan? Op Beautygloss staan voornamelijk Asmr, planner en outfit video’s

22 likes

Mijn grootste irritatie aan Mas is idd ook haar content. Het maakt me niet perse uit dat er weinig beuty is maar ik vind het ronduit belachelijk dat zij haar inkomsten grotendeels haalt uit het doen van simpele, dagelijkse activiteiten. Haar kasten opruimen, planner invullen, shoppen, video’s waarin ze zich klaarmaakt voor feestjes oh en laten we de mukbangs niet vergeten. Misschien moet ik maar eens ophouden met kijken.

13 likes

Echt? Ik vind juist dat ze de katten best hard en ruw aaien enzo, krijg niet echt het idee dat ze het heel fijn vinden #aaishaming

11 likes

Nog steeds maar 236 weergaven :joy:

2 likes

Onder het mom van: mag ook wel eens gezegd worden; Vind het wel leuk dat Mascha er gewoon voor open staat om met kijkers te praten/feesten/vrienden te worden en ze zich daar niet te goed oid voor voelt

7 likes

Dit is een comment nav die vriendschap met kijkers :rofl:

33 likes

Mascha gaat vandaag in de vlog naar die kunstenaar die haar playa butt heeft nageschilderd van een foto en ze zegt: ‘Stel je even voor!’ Vervolgens stelt hij zich voor en lult zij er de hele tijd doorheen…
*oh is niet te vlog van vandaag maar van de 27e

4 likes

Ik snap precies wat je bedoelt. Cringe cringe cringe.

2 likes

r1827855_29233780

60 likes

Ik hoop toch niet dat je probeert te impliceren dat Pingu fillers heeft. Die is gewoon au naturel van plasticine.
Leave Pingu alone

79 likes

Hahahahaha dit is echt zo

1 like

Huh hoe dan en waarom

Ja dit is wel een cliffhanger hoor. Enlighten us @Waaierhandje

4 likes

waai maar dag met je handje

3 likes

Ik heb hetzelfde en ik leg het ook nooit uit omdat ik denk dat niemand het snapt omdat ik het niet onder woorden kan brengen haha

1 like

Zijn scheve mond is zogenaamd stoer bedoeld.