Beutyblogtopic XL #2

Poepen :heavy_check_mark:

26 likes

Cynthia was vergeten het draaien van de foto in te plannen. Dus dan gebeurt het niet :innocent:

29 likes

Oh ik dacht dat ze absoluut niet weg kon deze maanden vanwege werkverplichtingen en daarom nog op vakantie naar Curacao ging. Omdat het toen nog kon.

6 likes

Hoe heet die documentaire ook al weer? Moet t nog steeds kijken :sweat_smile:

2 likes

Ja dat vraag ik mij ook af. Haar blog is echt een beetje dood. Ze moet toch wel iets blijven doen om designerspullen te kopen en een nieuw huis te bekostigen :thinking:

1 like

Een dwarsligger

7 likes

Thanks! Ben benieuwd!

1 like

Foto’s van zichzelf met doveflessen maken voor op haar instagram?

Ik volg haar al lang niet meer maar ik denk dat haar inkomsten al lange tijd niet meer uit haar blog kwamen.

Goede tumbnail dit van Sint. Ze was zeker vergeten te plannen dat ze er een moest maken.
En sowieso die opgemaakt video’s kunnen toch niet meer. Altijd ook van die duffe producten ‘ik heb deze maand weer wattenschijfjes opgemaakt’.
Nou gefeliciteerd meid.

79 likes

Het is nog erger, dit is namelijk de thumnail op de video

Not a single fuck was given

37 likes

Als ik op YouTube voorbij die video’s van Lip zou scrollen en haar niet zou kennen zou ik serieus denken dat het zo’n amateur YouTuber is met 216 views per video

43 likes

Ik zag dit en dacht echt meteen really?? Dan maak je zo veel jaar video’s en weet je zo goed hoe het werkt. En dan is een fatsoenlijke thumbnail maken te ingewikkeld? Alsof ze wil dat haar kanaal een stille dood sterft.

De foto’s van haar looks zijn ook telkens ff snel met telefoon gemaakt lately

Pff lip gaat wel achteruit op YouTube zeg. Ik ben al een tijd afgehaakt.

Ik zocht gisteren iets op bij Cynthia en kwam toen langs een oude sneak peek, waarin ze bij Mascha en Gregor ging eten.
En deze foto stond erbij, ik vind dat ze er allebei zo anders uitzien! Het is natuurlijk ook lang geleden, dus dat is niet zo gek, maar wel grappig om die ontwikkeling te zien.

13 likes

Ja hè!

Haha het waren wel extensions

Haha lol

Ze zagen er hier zo “normaal” uit. Lijkt me trouwens ook wel gek als je zoveel van je verleden online hebt staan. Zoals nu met Mas waar ze geen contact meer mee heeft

4 likes

Ik vind Mas hier wel echt goed op staan, heel oprecht of zo.

En dit is misschien een biecht, maar ik vind opgemaaktvideo’s nog steeds leuk!

4 likes