Ja maar ze wilde na Burning Man weer een nieuwe gebruiken want ze werd anders heel onrustig.
Ik vraag me eerder af of er mensen zijn die naar haar weekvlogs kijken? Haar leven is toch suuuuper saai om naar te kijken? Ze doet niks.
Ja, daar had ze dār insta en dār youtube accounts neergezet.
Sowieso dat haar instagram inbox vol zit met minions die om aandacht vragen, hoe denk je dan dat het sneller is om een insta DM te krijgen ipv een smsje oidā¦
Ik deel graag mijn droom met jullie.
Gregor werkte achter de kassa bij de jumbo in ons dorp. Aangezien het niet gebruikelijk is dat iemand 1.5 uur reist voor een kassabaantje, kwam ik tot de conclusie dat de bunker eigenlijk hier stond. Zou ook best kunnen, ze gaan toch nooit naar buiten.
Dat had ik hier gepost en een dag later had Massa een ~reveal ~ video waarin ze vertelde eigenlijk in een klein Gelders dorp te wonen en was ze meteen expert over mān dorp.
Mega random maar een zeer vermakelijke droom
Nou ik denk dat die kans best reƫel is mocht ze haar agenda kwijtraken met haar telefoonnummer erin. Maar goed ze kan ook het telefoonnummer van haar management opschrijven natuurlijk of accepteren dat ze haar agenda kwijt is. (Ik ga er vanuit dat ze ook een digitale agenda bijhoud of ben ik de enige die dat beiden doet?)
Mijn god wat kan ik Sint even slecht hebben met haar artikel over voornemens tot nu toe. āMinder reizen is wel gelukt, ik heb alleen maar dit en dit (noemt dertien tripjes) gedaan.ā Goed bezig Sint dat is meer dan de meeste mensen in jaren doen maar trots op je meit.
Yup en er komt nog een tweede keer CuraƧao aan dit jaar
Ik wou dat ik ubh de mogelijkheid had om twee keer naar CuraƧao te gaan in ƩƩn jaar tijd
Ik ben dol op Vera, maar haar merkgeilheid zit sinds de laatste shoplogvideo duidelijk in mijn irritatiezone. Ik ben haar nieuwe Likes & Dislikes aan het kijken, wat ik een superleuk format vind, maar de manier waarop ze zo overdreven idolaat is van het lipmasker van Saint-Laurent, die je 's nachts kunt dragen en waarmee je, wauw, met zachtere lippen wakker wordt! ONGELOFELIJK! NOOIT GEZIEN! vind ik echt vervelend. Het is een veredeld lippenbalsem en natuurlijk kun je dat leuk en fijn vinden, maar dat overdreven enthousiasme begrijp ik echt niet.
Ben op Vera afgeknapt mede door dit.
Maar ook door dat botte reageren, het staat haar gewoon niet. Gewoon geen leuke ontwikkeling.
Staat op de rand van den haag.
Meten is weten.
Grefoef die dacht even lekker mee te kunnen liften op het succes van Massa en vervolgens blij mag zijn als hij 1.500 kijkers trekt voor zijn videos
Meisjes van 13 zijn dan ook niet geĆÆnteresseerd in mannensneakers en games, denk ik.
ik weet niet of hij nu engelse videos maakt maar op die manier zou hij nog best wat sneakerfans kunnen aantrekken denk ik, maargoed dat is meer sporadisch lijkt me. Ik zoek zelf namelijk ook wel eens hele specifieke review videos op over bepaalde spullen en de rest van zon kanaal boeit me niet
Dat moet hij wel Ʃcht iets aan zijn uitspraak doen: ik versta hem gewoon helemaal niet!
Heeft Mas nog wat met beauty dan? Op Beautygloss staan voornamelijk Asmr, planner en outfit videoās
Mijn grootste irritatie aan Mas is idd ook haar content. Het maakt me niet perse uit dat er weinig beuty is maar ik vind het ronduit belachelijk dat zij haar inkomsten grotendeels haalt uit het doen van simpele, dagelijkse activiteiten. Haar kasten opruimen, planner invullen, shoppen, videoās waarin ze zich klaarmaakt voor feestjes oh en laten we de mukbangs niet vergeten. Misschien moet ik maar eens ophouden met kijken.