Beutyblogtopic XL #2

Zure kantoortrut ben ik maar was gisteren om kwart voor negen thuis van stage, nu alweer bijna op stage, kwart voor zes thuis vanavond en van 18.00-0.00 werken om morgen vervolgens weer rond half negen te beginnen met stage. Lang leve gratis stage lopen. Vind dat meer het studentenleven dan een wijncursus van honderden euro’s terwijl je erop los borrelt op Terschelling voor de 10e keer dit jaar :joy:

38 likes

En incapabel internationale studenten die niks bijdragen aan projecten. Wil haar dan nog wel eens horen.

7 likes

Studeren kan ook gewoon leren betekenen, en dat hoeft niet per se aan een onderwijsinstelling te zijn.

Studeren
[inergatief] het zich concentreren op een bepaalde lesstof om zich deze eigen te maken

“Je moet Jan niet storen want hij zit te studeren.”

4 likes

Daar gaat het ook niet om. Maar doen alsof een boek van zo een wijncurus het studentenleven is gaat mij toch echt te ver.

5 likes

Jaaa!! Apart toch, ik zou het zelf zeker niet leuk vinden als mijn vriend zo met z’n “beste vriendin” om zou gaan

1 like

Ik denk dat Cynthia niks halfbakken aanpakt, haar motivatie om een succes te maken van deze cursus zal dus wel zo hoog zijn dat ze nu naast het plezier ook een soort druk ervaart om het waar te maken. De cursus wordt afgerond met een tentamen, niet waar? Ze zal dan nu toch wel zo met de theorie en het voorbereiden op de toetsing bezig zijn dat het voor haar aanvoelt als het studentenleven waarin men leert, blokt, etc.

2 likes

Maar dat is het gewoon niet.

3 likes

Ja ik zat effe te kijken, dacht effe dat ze kei hard gingen tongen ofso.

1 like

Inderdaad, het lijkt wel een verliefd koppel

1 like

Iemand voorspelde dit al, toch? Wie was dat?

2 likes

Oh neee, dit kan toch nooit goed gaan?

Omg neee

Is haar recentelijke box obsessie in elk geval wel verklaard ;p

1 like

Iemand die zin heeft om haar story te bekijken voor me? Ik ben wel nieuwsgierig maar kan niet kijken op mijn werk…

Ze zegt alleen dat ze mee gaat doen aan Boxing stars, een programma op RTL 5 en dat dat is waarom ze nu zoveel aan het boxen is. Later vandaag komt het officieel/groots naar buiten

1 like

Ze zegt alleen dus dat ze mee gaat doen aan Boxing Stars en dat er vandaag meer info over gaat komen

Oh net te laat, hierboven ook al gezegd ;p

2 likes

‘waarom ze nu zoveel aan het boxen is’? Dat is toch pas 1 week aan de gang of heb ik dat nu? Of heeft ze tijdens bm ook lekker op de kunstwerken staan boxen?

9 likes

Haha nouja ze is van nooit boxen naar ineens drie (?) keer per week gegaan, dus dat is relatief wel veel ja

Maar volgens mij begint dat programma eind deze maand al. Is ze dan niet een beetje laat met het trainen hiervoor?

Wanneer is Mas ergens ruim op tijd bij :joy:

29 likes