Ja dat zou kunnen inderdaad. Zal vast leuke televisie opleveren ofzo. Ben wel benieuwd tegenover wie ze dan in de ring komt.
Daar werkt dat juist niet zo toch? Bij Dance Dance Dance bijvoorbeeld beginnen ze al eerder met trainen en in de shows zie je dan alleen hun trainingswerk voor die specifieke act.
Ja dat vind ik ook. Maar ben dan wel benieuwd of er ook echt rake klappen zullen zijn of dat het het toch allemaal net niet is. En als iemand daar goed in is…
Oh heb nu al zin in collectief met het hele forum naar boksende Mascha op tv kijken.
31 oktober is de eerste aflevering! Het zijn er in totaal 7 en de ultieme winnaar is dan bokskampioen van RTL haha
En oh, het is live!
Tof! Vind het wel heel stoer dat ze meedoet
Kunnen we hier kaartjes voor kopen??? Ik voel een forumuitje aankomen
oh shit jaaaa dat zou echt top zijn! Maar geen idee, alle info die ik heb stond op de RTL site, niets over kaartjes kopen
Als je effe wacht wordt je misschien nog wel betaald om naar die uitzending te komen. Als ze te weinig publiek hebben gaan ze mensen 20/40 euro betalen om in het publiek te komen zitten. Zie je vaker bij shows van NPO, SBS en rtl5.
Ik denk niet dat ze verwacht dat het gelijk raak is. Hoe lang zullen de opnames duren?
Ik zou me ook niet continu willen bezighouden met een kinderwens.
Jaa ik wil ook mee! Vind t ook wel stoer van haar!
Als je eenmaal zwanger bent lijkt het me geen goed plan nee maar intensief sporten en aan je conditie werken zullen echt geen slechte gevolgen hebben voor je vruchtbaarheid.
Ben benieuwd wat voor invloed het op de vlogs heeft. Lijkt me ergens wel leuk als ze backstage of tijdens trainingen zou mogen vloggen.
Mas zegt al ja-ren dat alle onzekere jongeren op zo’n sport als boksen moeten gaan! Grappig hoe ze altijd dingen al jaren zegt en ik haar al jaren volg en die dingen dan nog nooit gehoord heb
wat komt foefje trouwens ineens vaak shirtloos in beeld
Oh wat ben ik dan blij dat ik geen vlogs meer kijk!
Tja, ik heb niks met boksen, vind het een stomme sport. Dus daarom denk ik ook: waarom?
Ok, voor het geld dan? Maar er zijn toch andere leukere aanbiedingen waar ze uit kan kiezen???
jawel, dit moet ik haar na geven, dit heb ik haar wel horen zeggen! Volgens mij heeft zij jiu jitsu (oid) gedaan. Ik geloof toen ze gepest werd.
@Salinger Het kan ook zo zijn dat ze daar wel van op de hoogte is en het al jaren zegt als in ‘dit advies wordt vaak gegeven en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het ook echt helpt!’
Mascha in de vlog van vandaag: “Ik vind dit ZO leuk!” (over boksen) “Foef, hoe leuk vind ik dit allemaal?” Gregor: “Ja echt super leuk”
Ok fijn dat foefje dat nog even bevestigt?