Beutyblogtopic XL #2

Doet me denken aan Jessica Simpsons reality serie. Alleen werd er toen een hulp ingeschakeld.

4 likes

+++ bij een kringloop moet je alsnog betalen voor kleding, ook al is het maar een klein bedrag.

Oh god wat een troep in dat huis en wat een grote hoeveelheid aan spullen zeg. Vind het onzin dat ze zegt dat als je groter woont, dit dan gebeurt. Heb ik zelf niet gemerkt in ieder geval.

Ik snap trouwens niet dat ze geen logeerkamer hebben in dat enorme huis?

/begin rant

Ik heb niet veel kleding en heb alsnog een deel maar aan (haloooo waarom zit die ene leuke trui nu alweer in de was grrr) maar dat heeft toch elke vrouw? Bij mij is het 70% aan en 30% soms/zelden maar bij haar is dat 99% om 1% ? En ook een soort achteloosheid straalt hieruit, alsof ze totaal geen waarde hecht aan haar kleding en het daarom behandelt als troep.

/einde rant

Edit: geen verstand van die programmeertaal dus haat me niet als ik de slashes verkeerd heb gezet hihaho

4 likes

:astonished::astonished::astonished: wauw wat een bende

Wat een geweldig woord. Ook leuk voor galgje (speelt iemand dat nog?)

8 likes

Als je groter woont hoeft dit inderdaad niet te gebeuren. Zulke dingen gebeuren omdat mensen het laten gebeuren. Dit heeft niks te maken met de grootte van de woning. Het heeft alles te maken met eventuele issues en chaos in haar hoofd.

5 likes

Dus dus dus ze wast de kleding en dan rijdt ze eens in de twee weken naar de kringloop met een zak met schone was.
Is dat het? :joy:

Ja klopt! En schreefloze letters schijnen makkelijker te lezen zijn op een scherm. Dus het is ook nog eens onhandig om dan wél voor schreven te kiezen.

1 like

Holy shit! :open_mouth: Hoe kan je zo zijn?! Schone was nota bene ook nog.

Volgens mij is het haar echt een beetje naar haar hoofd gestegen.:joy: Denk niet dat ze zelf nog in ziet dat dit abnormaal is. Voor de plebs tenminste.

Thanx voor de screenshots. Ik volg haar al heel lang niet meer dus had het niet gezien.
Heb toevallig net mijn kast wat opgeruimd, zomervestjes/jurkjes naar de kast in de berging, en van daaruit dan weer de wintervesten/jasjes de kleding kast in de slaapkamer in.
Ook mijn stapels broeken en shirtjes wat opgeruimd. Werd er een beetje depri van, zóveel kleding…
Dacht ik. Tot ik deze screenshots zag. Mijn rotgevoel direct weg :slight_smile:

4 likes

Ze is er nog trots op ook dat ze haar “niet pinterest” leven showt in de vlog.

10 likes

Flappant dat we ook daar nooit iets van zien in de vlogs

7 likes

De rest van de bunker en haar dagelijkse looks zien er dan ook wel heel pinteresty uit. Om nog maar te zwijgen over het voorkomen van de mega stylish verantwoorde foefje.

2 likes

Nu ik Mascha’s teringzooi aan was zie valt mijn eigen situatie opeens behoorlijk mee. :’)

26 likes

Ik heb trouwens wel meteen na het filmpje de wasmachine aangezet.

25 likes

Ik ga echt dood vanbinnen hierdoor
I even dont care dat ze haar was niet op orde heeft, maar oh my freaking god.
Wat een hoeveelheid. Kan echt niet. Wat voor mens heeft zo veel schijt aan de wereld??? En dan echt op meerdere aspecten; milieuvervuiling, kinderarbeid, hoarden en nooit genoeg hebben etc etc. Hoe is het mogelijk?

49 likes

Ik ook :joy:

1 like

Iedere keer wanneer ik dat rauw hoor, moet ik aan dit nummer denken

13 likes