Ik heb me daar een keer over verbaasd in een video van Manon dat er ook een giga bult schone was op haar bed of een bank of iets lag, en dat ze dat aan de kant mikte omdat ze daar ging filmen.
er zijn inmiddels ook heel wat reacties gegeven over de hoeveelheid shit die zij heeft. die niet gezien? consumptie level 1000
wat denk je daar dan over
The cool dad! In het echt zegt hij ook ādrawgsā en āwajfajā
Ik dacht oprecht dat dit satirisch bedoeld wasā¦
Nou ja ik neem aan dat als daar zoān berg was ligt dat er niemand stofzuigt dus stof en kattenharen. (Ook als de katten er niet komen want je ālooptā dat toch naar binnen.)
Ik heb regelmatig zelf een wasmand vol schone was waar ik dan steeds dingen uithaal als ik ze ga dragen, maar waarom je schone was op de grond zou gooien ontgaat me echt helemaal. Ik ben echt een saaie muts want ik maak me helemaal woest hierover, haha.
Als je ziet hoeveel stof er in kleding zit (kijk maar eens wat er uit de droger uit dst dingetje komt na 1x aanzetten). Die was is niet van een paar dagen dus daar is al een tijdje niet gestofzuigd, of hooguit om de enorme berg met kleding heen. En idd de katten er nog eens bovenop⦠Natuurlijk hoeft kleding ook niet steriel te zijn want als je het draagt komt het ook in aanraking met alles en als het in hun open kast hangt valt er ook stof op, maar het ziet er gewoon niet fris uit om je kleding direct vanuit de droger op de grond te kiepen
Ik vind het sneu dat hij probeert zān sneakercollectie supahdupah groot te laten lijken, terwijl het toch echt twee dezelfde fotoās zijn, waarvan een gespiegeld.
Die man heeft nog niet eens 1000 views. Wat triest 
En idd, wat is met dat wannabe gangster accent hahaha? Zo gĆŖnant.
Ik heb nog nooit zo vaak het woord sneakers gehoord 
Dat recept van die salade op Cynthia.nl ; zoveel ingrediƫnten
Donāt know where to startā¦
En er zit een haar op de saladeā¦
Ook echt het meest enerverende recept ooit: echt nog niet op ALLE foodblogs, in tijdschriften, in kookboeken of in Allerhandes gezien hoor. Vernieuwend, Cynth.
Wow, ik heb bijna nooit plaatsvervangende schaamte maar dit is wel heel erg.
Vera - niks
Serena - niks
Cynthia - heeft een watermeloen gesneden
Weer een boeiende ochtend.
Ik vond het ook al een beetje apart, dus je bent niet de enige.
Ik zou de haren alleen echt heel vervelend vinden
Mijn kat schijt op de kattenbak, rolt in de tuin etc. Ze komt dan bij mij op schoot zittenā¦and I like it. Mijn kat mij leefuh
Ik keek net 1 minuut het sneakahfilmpje van Gangsta-Greg en ik weet niet wat ik ervan zeggen mag: dat accent, die bewegingen, het thema, de ernst waarmee hij dit filmpje maakt. Wat een sneuneus. Met zijn: You can call me Greg.
Die video met sneakers⦠Dit kan niet serieus zijn toch? Hoe vaak kun je in 1 zin het woord sneakers zeggen. En die handen, dan dachten we dat Massa die veel gebruikte maar ik heb alle gangsta zwaaitjes voorbij zien komen. Ben er even snel doorheen gegaan, maar dat geluid wanneer hij de sneakers laat zien is ook wel echt ruk.
Ik weet niet precies of ik me ontzettend erger of licht amuseer met alle judgmental bitches hier die het nodig vinden om zichzelf als de maatstaf te stellen: 'bij mij is het nooooit zo rommelig (en ik heb zelfs 5 kinderen/3 olifanten/geen planner), ga opruimen, supervies". Vind t prima dat jij t allemaal goed aanpakt in je leven, maar dat kan je ook in stilte doen. SORRY.