Beutyblogtopic XL #2

Wie herinnert zich Femme nog? Dat kanaal van Mascha en nog 4 anderen (jiami geloof ik ook) had. Ik weet nog dat Mascha toen 1x zo’n afschuwelijke nailart had gemaakt waar een stortvloed van kritiek op kwam. En kort daarna werd het kanaal stop gezet haha. Dst waren tijden!
Edit: @Nikkie86 ik heb per ongeluk op je gereageerd, was niet de bedoeling!

15 likes

Ja, dat kanaal was ook met pinkypolish en Manon toch, afgezien van mascha en jiami?

Vond het idee destijds wel leuk!

@voortaan Haha de beautyblogs zijn anders idd een tijdje geleden ook door de shredder gegaan!

Oeeeh ben je Banksy? :grimacing::hugs:

3 likes

Mari’s woordenschat is overduidelijk groter dan die van meneer Krekel.

28 likes

Nog steeds jammer dat ik niet de stem van @mari gehoord heb. Halloooo plz doe het voor ons!!!

2 likes

Ze heeft haar huis toch zelf ~ontworpen~ dus hoe dan?
Althans eerst dacht ik dat ze het zelf had laten bouwen door de manier waarop ze dat zei, maar achteraf gezien denk ik dat dat nooit zo snel kan gaan. Is het prefab dan? Of gewoon een huis in een nieuwbouwijk waarvan ze zelf de vloer en de keuken heeft uitgekozen?

Ik ga ook kijken brb.

Wat een zooi in die keet zeg! Ik dacht dat haar doel de komende tijd was om een beetje voor rust en ritme te gaan. Daar hoort een opgeruimd huis m.i. ook bij. pfff En dan zegt ze het ook nog zo wijs als stelling: Hoe meer ruimte hoe meer troep je overal van maakt. Dat is gewoon als je een groot huis hebt. Nee Mas…jullie zijn gewoon te lui om op te ruimen en gaan liever de hele nacht zitten gamen. Prima…maar zeg dan niet dat het door de hoeveelheid ruimte komt dat je zooi hebt.

13 likes

De logica van Mascha slaat weer als een lul op een drumstel.

29 likes

Mijn wassituatie is ook niet geweldig, maar dit slaat alles. Moest vandaag terug denken aan een vlog met Ivana. Die had toen heel veel kleding, jasjes en schoenen weggedaan. Die hele vlog beerde Mas alleen maar ‘perfect’. Waar is dat streven gebleven. Ik zie haar nu bijna elke dag iets compleet anders aantrekken.

Edit: vlog gevonden!

Ik kan niet eens kijken naar dat washok, wat een bende zeg. Hoe hebben ze zoveel was met zijn 2en??? Mijn vriend en ik komen niet eens aan 1/4e samen. Nou scheelt het dat wij de was misschien wel bijhouden en meteen alles opruimen.

3 likes

In de comments ook: " Waarom moet jij alles alleen opruimen en doet foef niks?" Antwoord: “jawel hoor, hij doet de was en ik zet dan alleen tussendoor een wasje aan”. Ja dat zien we Mas!! :joy::joy::joy:

edit: screenshot. Hij doet het dus letterlijk alleen in de machine en zet die aan. :clap:

56 likes

Dat washok is wel heel erg ja. Volgens mij ligt daar op de grond het dubbele aantal kleren van wat ik totaal aan kleding heb, en ik heb best veel kleding :joy:

1 like

Je zou ook in de berg met schone was kunnen slapen?:joy: Of het daar opruimen en dan zou daar makkelijk een bed passen.

4 likes

Ik vraag me ook af hoe Vera’s kledingkast er inmiddels uit ziet.

dat huis stond toch gewoon in een nieuwe wijk? Dan koop je meestal gewoon een huis van de projectontwikkelaar waar alles in begroot staat en je eventueel aanpassingen kan doen maar dat stelt eigenlijk niet veel voor

4 likes

Wil je een screenshot maken? Ben benieuwd maar gun het geen views.

4 likes

Ze is serieus een hoarder als ik dit zo zie. In die walk in kast van hun hangt minimaal nóg zoveel kleding! En dan al die was die op de grond ligt. Gatverdamme? In de reacties geeft ze aan dat het hok alleen voor was wordt gebruikt en dus schoon is, terwijl die katten er ook rondlopen. Die gewoon met hun poten in de kattenbak lopen door hun stront en dan door het washok. Te smerig voor woorden.

15 likes

Ik heb alleen de fotos hierboven gezien, maar ik kan alleen maar respect hebben dat ze DIT op film durft te zetten. Ik schaam me al dood als ik mn studio niet heb opgeruimd en er komen onverwachts vrienden langs… :no_mouth:

5 likes

Dat washok is idd vreselijk, een luxe gietvloer erin zou het zoveel stijlvoller maken. Kleding op de grond vind ik juist wel lekker edgy, vouwen en ophangen is zo mainstream.

12 likes