Beutyblogtopic XL #2

Ik ook :joy:

1 like

Iedere keer wanneer ik dat rauw hoor, moet ik aan dit nummer denken

13 likes

Haha ik zag de foto’s en bedacht me meteen dat ik een keer mijn kast moet opruimen. Misschien straks toch effe tijd voor maken.

1 like

Maar ze had toch een stylist die elke week langskwam met kleding? ik dacht dat die de kleding van de week ervoor dan weer mee terug nam en dat ze alleen af en toe iets wilde houden wat ze echt heel leuk vond. Staat me iets van bij dat ze dat een keer vertelde. Dan heb je toch sowieso bijna niks van eigen kleding nodig.

Ik vind wel dat jullie hard zijn voor Mascha en haar was-situatie-ding. Het is niet zo dat ze alle tijd heeft om altijd de was bij te houden, zeker niet met 2 katten in huis. Jullie weten vast niet hoe druk het is om constant 2 katten te moeten verzorgen, zoals de kattenbak verschonen. Oh wait…

70 likes

image

8 likes

Ik vind t wel grappig dat 85% van de bovenstaande reacties over de was en rommel gaan, maar helemaal niet over de hoeveelheid kleding :o

6 likes

Jaaa dat is echt een leuk idee!

1 like

Mij ging het eerder om de hoeveelheid dan de rotzooi. Als ze minder shit had, had ze ook genoeg ruimte om alles netjes op te bergen.

4 likes

Ze leeft soms zo in trends in plaats van een duurzame lifestyle te creĆ«ren. ā€œKon Mari? Jaa leuk ik doe dat al jaren! Vandaag ga ik jullie uitleggen hoe Kon Mari werktā€ en 3 jaar later is ze weer terug bij af met al die zooi. Lijkt net een jojo dieet ofzo

3 likes

ik ga echt kapot om deze gif
die slowmo maakt het echt mega sarcastisch hahahah en die grote ogen erbij

Die dior saddlebag, ik had nog liever een normaal zadel gekocht. Ook voor mij volkomen nutteloos maar nog in ieder geval stijlvoller.

10 likes

Hahaha ik ook en toen dacht ik daarna nog wtf bij mij is het dus mega geordend.

Vera mag echt nooit Kunst en Kitsch gaan presenteren. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wat is dat gefluister van Mascha voor iets debiels dan in haar nieuwe vlog? Of moet dit ASMR voorstellen want ik versta er echt geen fuck van en mijn laptopgeluid staat best hard.

6 likes

Vind de hoeveelheid kleding ook echt bizar! Hoe dan :sweat_smile:

Man man man wat een zooi daar op de grond. Zoveel kleding heb ik niet eens :astonished:

1 like

Ik moet de rest nog bekijken trouwens dus ik heb nog niks gezien qua troep.

Nee Mascha, dit zijn geen echte huizen. Dit is niet normaal, dit is ranzig, onleefbaar en het teken dat je ziekelijk veel kleding koopt.

63 likes

Ik zou echt gek worden als het bij mij in huis zo’n zooi was.

3 likes